מלונות מומלצים בקמפיונה דל גארדה ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בקמפיונה דל גארדה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

3 אפשרויות לינה מומלצות בקמפיונה דל גארדה

Antica Campione Rooms & Hostel

אנתיקה קמפיונה רומס אנד הוטל (Antica Campione Rooms & Hostel) – המלון היחיד בקמפיונה דל גארדה, בה אפשרויות הלינה מעטות, ומתאים למשפחות שרוצות ללון באזור זה של אדם גארדה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Campione Univela Hostel

אכסניית קמפיונה אוניבלה (Campione Univela Hostel) – אכסנייה בקמפיונה דל גארדה אשר מתאימה גם למשפחות המגיעות לאזור מאחר ויש בו גם דירות שני חדרים, וגם למטיילים יחידים שרוצים לחסוך בעלות הלינה שכן הוא מציע לינה בחרים משותפים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

La Locanda

לה לוקנדה (La Locanda) – אכסנייה בקמפיונה דל גארדה אשר מתאימה במיוחד בעבור מטיילים יחידים אשר מעוניינים במקום לינה זול, שכן באכסנייה זו יש חדרי מעונות בלבד אותם חולקים עם אורחים נוספים של האכסנייה. . מקום זה מומלץ בזכות המחיר הנוח וה… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה החודש בקמפיונה דל גארדה מתחיל לעלות באופן הדרגתי. עם התחממות מזג האוויר יותר תיירים מגיעים, ובסוף החודש כמות התיירים תהיה גבוהה יחסית בגלל חג הפסחא שנחגג השנה בסוף מרץ. לכן אנו ממליצים לא הזמין מקום לינה מראש, למשל בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להיות בראש שקט אך גם לשמור על גמישות. בנוסף, כדי להוזיל את עלות הלינה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטים על מקומות לינה כאן.

מידע כללי על מלונות בקמפיונה דל גארדה

קמפיונה דל גארדה (Campione del Garda) היא עיירה על שפת אגם גארדה, הנמצאת במועצה איזורית טרמוסינה שבנפת ברשה, במחוז לומברדיה, צפון איטליה. העיירה נמצאת על שן אדמה צרה הבוקעת אל תוך אגם גארדה, התחומה מצד אחד על ידי האגם ולחוצה מצד שני אל צוקי הר מרשים. העיירה סבלה ממשבר כלכלי בשלהי המאה ה-20, בשנים האחרונות החל תהליך שיקום של הכפר, המביא לתוכו תיירות, איזורי קניות, מלונות ואוניברסיטת שייט.

בקמפיונה דל גארדה מספר מצומצם מאוד של מלונות, פחות מ-10. המיקום הייחודי של הכפר בתוך אזור בו יש רוחות תמידיות מעל האגם בכל עונות השנה מאפשר ספורט הקשור בים וברוח- גלישת רוח, גלישת קיט, שיט ועוד, מה שמשפיע על אופי המלונות בעיירה – לרוב מדובר בהוסטלים המיועדים לגולשים המגיעים הנה כדי ליהנות מהפעילויות השונות.

בין המלונות המומלצים באיזור קמפיונה דל גארדה ניתן למנות את אכסניית קאמפיונה סרף האוס טנדר (Campione Surf House Tender) ואכסניית קמפיונה אוניבלה (Campione Univela Hostel).




המלצות על לינה בקמפיונה דל גארדה

 



Booking.com