מלונות מומלצים בפסקיירה דל גארדה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בפסקיירה דל גארדה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים בפסקיירה דל גארדה

Hotel Dori

⭐⭐⭐
מלון דורי (Hotel Dori) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Ostello Meet Gardalake Hostel

אכנסיית אוסטלו מיט גארדהלייק (Ostello Meet Gardalake Hostel) – אכסנייה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 10 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel San Marco

⭐⭐⭐
מלון סן מרקו (Hotel San Marco) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Bell’arrivo

⭐⭐⭐
מלון בל אריבו (Hotel Bell’arrivo) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה החודש בפסקיירה דל גארדה הופך גבוה יותר במהלך החודש. בעוד שקל יחסית למצוא מקומות לינה בתחילת החודש, אפילו ברגע האחרון, ככל שנתקרב לסופו הדבר יהיה קשה יותר - במיוחד מאחר ובסוף החודש חל חג הפסחא השנה. לכן, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להיות בראש שקט אך גם לשמור על גמישות. בנוסף, כדי להוזיל את עלות הלינה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטים על מקומות לינה כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים בפסקיירה דל גארדה

פסקיירה דל גארדה (Paschiera del Garda) היא עיירה ומועצה אזורית על שפת אגם גארדה, הנמצאת בנפת ונטו שבמחוז ורונה, בצפון איטליה. פסקיירה היא העיירה המערבית ביותר מבין עיירות מחוז ונטו, היא מוקפת כולה בתעלות ומרכז העיר העתיק מוקף בחומות. בעיירה בלתי שגרתית זו רחובות מלאי בתי קפה וחנויות אומנים. הטיילת שעוברת כאן מגיעה גם לעיירות לאזיסה (Lasize), בארדולינו וגארדה.

בפסקיירה דל גארדה קיימות מעל 150 אפשרויות לינה שונות – דירות אירוח, מלונות בדירוג של שלושה כוכבים, מקומות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר ואתרי קמפינג. בפסקרייה דל גארדה קיימים שלושה ריכוזי מלונות גבוהים – איזור העיר העתיקה, האיזור הסמוך לתחנת הרכבת Peschiera Del Garda, והאיזור הסמוך לרחוב הראשי ויה מילאנו (Via Milano).

בין המלונות המומלצים באיזור פסקרייה דל גארדה ניתן למנות את מלון דורי (Hotel Dori), אכסניית מיט גרדה לייק (Meet Garda Lake Hostel), מלון סן מרקו (Hotel San Marco) ומלון בל אריבו (Hotel Bell’arrivo).

המלצות על מלונות בפסקיירה דל גארדה



Booking.com