מלונות מומלצים בסן פליצ׳ה דל בנאקו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בסן פליצ׳ה דל בנאקו שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים בסן פליצ׳ה דל בנאקו בגארדה

Bella Hotel & Restaurant

⭐⭐⭐⭐
מלון בלה (Bella Hotel & Restaurant) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Ristorante Sogno

⭐⭐⭐⭐
מלון ריסטורנטה סוגנו (Hotel Ristorante Sogno) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Weekend Glamping Resort

אתר הקמפינג וויקאנד גלאמפינג ריזורט (Weekend Glamping Resort) – אתר קמפינג . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Resort Villa Luisa & Spa

⭐⭐⭐⭐
מלון ריזורט וילה לואיזה אנד ספא (Hotel Resort Villa Luisa & Spa) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה החודש בסן פליצ׳ה דל בנאקו הופך גבוה יותר במהלך החודש. בעוד שקל יחסית למצוא מקומות לינה בתחילת החודש, אפילו ברגע האחרון, ככל שנתקרב לסופו הדבר יהיה קשה יותר - במיוחד מאחר ובסוף החודש חל חג הפסחא השנה. לכן, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להיות בראש שקט אך גם לשמור על גמישות. בנוסף, כדי להוזיל את עלות הלינה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטים על מקומות לינה כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים בסן פליצ׳ה דל בנאקו

סן פליצ׳ה דל בנאקו (San Felice del Benaco) היא עיירה על שפת אגם גארדה, הנמצאת בנפת ברשה שבמחוז לומברדיה, בצפון איטליה. העיירה נמצאת בעמק ואלטנזי (Valtenesi) המאופיין בהרים שמרגלותיהן גולשות אל אגם גארדה, ובו נמצאות גם העיירות פדנגה סול גארדה, מוניגה דל גארדה ומנרבה דל גארדה והוא מפורסם בשל ייצור היין המקומי שבו. העיירה מציעה הליכות בין ההרים, נופים יפים של האגם, כפרים עתיקים מימי הביניים, מבנים היסטוריים וחופים עם חלוקי נחל לצידי מרינות.

סן פליצ׳ה דל בנאקו מציעה חופשה רגועה במיוחד – נוף ההרים מצד אחד וחופים יפים ושקטים מצד שני, עם אפשרויות לינה מגוונות המעניקות את כל שירותי התיירות ההכרחיים לחופשה שלווה. אך לצד כל הרוגע והשלווה קיימות גם אטרקציות, ספורט ימי ואירועי תרבות. בעיירה קיימות כ-60 אפשרויות לינה, ברוב המקרים מדובר בדירות הארחה לצד מגוון אפשרויות שונות כמו בתי נופש, B&B, אתרי קמפינג ומלונות בדירוג של שלושה-ארבעה כוכבים. ריכוז מלונות גבוה קיים באזור כיכר מוניצ׳יפיו (Piazza Municipio).

בין המלונות המומלצים באזור סן פליצ׳ה דל בנאקו ניתן למנות את מלון בלה (Bella Hotel), מלון ריסטורנטו סוגנו (Hotel Ristorante Sogno), מקום האירוח קמפג’ו אל וויקאנד (Campeggio Al Weekend) ומלון ואתר הנופש והספא וילה לואיזה (Hotel Resort Villa Luisa & Spa).

המלצות על מלונות בסן פליצ׳ה דל בנאקו באגם גארדה

 



Booking.com