מלונות מומלצים במנרבה דל גארדה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם במנרבה דל גארדה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים במנרבה דל גארדה

Antico Borgo B&B con SPA – Adults Only

⭐⭐⭐⭐
בית האירוח אנטיקו בורגו קון ספא – אדולטס אונלי (Antico Borgo B&B con SPA – Adults Only) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Agriturismo La Filanda

⭐⭐⭐⭐
אגריטוריזמו לה פילנדה (Agriturismo La Filanda) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Apparthotel San Sivino

⭐⭐⭐
מלון הדירות סן סיווינו (Apparthotel San Sivino) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residence Onda Blu

⭐⭐⭐⭐
מלון בלו אונדה (Residence Onda Blu) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה החודש במנרבה דל גארדה מתחיל לעלות באופן הדרגתי. עם התחממות מזג האוויר יותר תיירים מגיעים, ובסוף החודש כמות התיירים תהיה גבוהה יחסית בגלל חג הפסחא שנחגג השנה בסוף מרץ. לכן אנו ממליצים לא הזמין מקום לינה מראש, למשל בקישור הזה בו מגוון אפשרויות המציעות ביטול בחינם. בנוסף, מאחר ומידת הביקוש עדיין לא גבוהה כמו בקיץ ישנם מקומות המציעים הנחות, תוכלו לחפש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים במנרבה דל גארדה

מנרבה דל גארדה (Manerba del Garda) היא עיירה על שפת אגם גארדה, הנמצאת בנפת ברשה שבמחוז לומברדיה, בצפון איטליה. העיירה נמצאת בעמק ואלטנזי (Valtenesi) המאופיין בהרים שמרגלותיהן גולשות אל אגם גארדה, ובו נמצאות גם העיירות פדנגה סול גארדה, מוניגה דל גארדה, וסן פליצ׳ה דל בנאקו והוא מפורסם בשל ייצור היין המקומי שבו. האיזור כולו עשיר בגבעות ירוקות, שבילים, מטעי זיתים וכרמים, מנרבה בהחלט המקום האידיאלי עבור אוהבי טבע, ספורט וטיולים.

במנרבה דל גארדה קיימות יותר כ-100 אפשרויות לינה מגוונות, החל מאתרי קמפינג, יחידות נופש, דירות אירוח ומלונות במגוון דרגות כוכבים. ריכוז מלונות גבוה קיים באזור מונטינלה (Montinelle).

בין המלונות המומלצים באזור מנרבה דל גארדה ניתן למנות את מקום האירוח אנטיקו בורגו (B&B Antico Borgo), מקום האירוח אגריטוריזמו לה פילנדה (Agriturismo La Filanda), מלון אפרטהוטל סן סיביניו (Apparthotel San Sivino) ומלון בלו אונדה (Blu Onda).

המלצות על מלונות במנרבה דל גארדה

  • מנרבה דל גארדה היא איזור אידיאלי למשפחות, שכן יש פה לא מעט דירות אירוח מרווחות הכוללות מטבח וחדרים גדולים מה שמאפשר למצוא פינה שקטה לכל אחד מבני המשפחה. כמו כן, קיימים בעיירה מספר מתחמי קמפינג, כמו Camping La Rocca (למידע נוסף על מלונות למשפחות באגם גארדה ואגם גארדה עם ילדים).
  • כדאי לדעת גם כי רבים מהמלונות במנרבה דל גארדה מאפשרים אירוח של בעלי חיים.
  • מנרבה דל גארדה מפורסמת גם בשל ייצור יין מקומי, ואכן בכל שנה בחודש יוני נערך פה פסטיבל יין גדול (Italia in Rosa), מה שגורם לעלייה חדה בתפוסת המלונות וכן גם לעליית מחירים. לכן, למי שמעוניין לחסוך בהוצאות הלינה מומלץ לבחור בעיירות מחוץ לעמק ואלטנזי (Valtenesi) בתקופה הזו של השנה (למידע נוסף על מלונות לחופשה זולה באגם גארדה, אגם גארדה בחינם).
  • מנרבה דל גארדה אידיאלית עבור מי שמטיילים עם רכב, כמעט כל המלונות בעיירה כוללים חניה (למידע נוסף על מלונות עם חניה באגם גארדה, השכרת רכב באגם גארדה והשכרת רכב באיטליה).



Booking.com