מלונות מומלצים במוניגה דל גארדה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם במוניגה דל גארדה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים במוניגה דל גארדה

Residence Karina

⭐⭐⭐
מלון דירות רסידנס קרינה (Residence Karina) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residence Corte Ferrari

⭐⭐⭐⭐
רזידנס קורטה פרארי (Residence Corte Ferrari) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Camping Piantelle

מלון קמפינג פיאנטלה (Camping Piantelle) – אתר קמפינג . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Relais Rosa Dei Venti

⭐⭐⭐⭐
מלון רלה רוזה דאי וונטי (Relais Rosa Dei Venti) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב מגיע, והביקוש ללינה במוניגה דל גארדה מתחיל לעלות באופן הדרגתי. עם התחממות מזג האוויר יותר תיירים מגיעים, ובסוף החודש כמות התיירים תהיה גבוהה יחסית בגלל חג הפסחא שנחגג השנה בסוף מרץ. לכן אנו ממליצים לא הזמין מקום לינה מראש, למשל בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להיות בראש שקט אך גם לשמור על גמישות. בנוסף, כדי להוזיל את עלות הלינה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטים על מקומות לינה כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים במוניגה דל גארדה

מוניגה דל גארדה (Moniga del Garda) היא עיירה ומועצה אזורית על שפת אגם גארדה, הנמצאת בנפת ברשה שבמחוז לומברדיה, בצפון איטליה. העיירה נמצאת בעמק ואלטנזי (Valtenesi) המאופיין בהרים שמרגלותיהן גולשות אל אגם גארדה, ובו נמצאות גם העיירות פדנגה סול גארדה, מנרבה דל גארדה, וסן פליצ׳ה דל בנאקו והוא מפורסם בשל ייצור היין המקומי שבו. בעיירה חופי חלוקי נחל אידיליים, נמל ציורי, נוף מכשף ומבני העיירה הם בסגנון ימי הביניים.

במוניגה דל גארדה קיימים מעט מאוד מקומות אירוח, לא יותר מ-60 אשר רובם הגדול ללא דירוג כוכבים, אך בהחלט מציעה לינה איכותית. יש כאן לא מעט מלונות במסווה של דירות אירוח – כלומר, המלון מציע דירות ולא חדרים אך עדיין מספק שירותים של מלון כמו ניקונות, שירות חדרים ובריכת שחייה. מוניגה מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה, החל מאתרי קמפינג, כמו קמפינג פיאנטלה (Camping Piantelle) וקמפג’ו טרוויזגו (Campeggio Trevisago), יחידות נופש, ומלונות בעלי מתקני בריאות וספא כמו איטלסול רזידנס ריאיי (Italsol Residence Riai). ריכוז מלונות גבוה קיים על רצועת החוף וסביב כנסיית סן מרטינו (Chiesa di San Martino vescovo).

בין המלונות המומלצים באזור מוניגה דל גארדה ניתן למנות את בית המגורים קארינה (Residence Karina), בית המגורים קורטה פרארי (Residence Corte Ferrari), מלון קמפינג פיאנטלה (Camping Piantelle) ומלון רלה רוזה דאי וונטי (Relais Rosa Dei Venti).

המלצות על מלונות במוניגה דל גארדה

 



Booking.com