מלונות מומלצים בלימונה סול גארדה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בלימונה סול גארדה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים בלימונה סול גארדה

Hotel Leonardo Da Vinci

⭐⭐⭐⭐
מלון לאונרדו דה וינצ‘י (Hotel Leonardo Da Vinci) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Garni Gianmartin

⭐⭐⭐
מלון גארני ג’יאנמרטין (Garni Gianmartin) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Ilma

⭐⭐⭐⭐
מלון אילמה (Hotel Ilma) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Villa Belvedere Hotel

⭐⭐⭐
מלון וילה בלוודרה (Villa Belvedere Hotel) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה החודש בלימונה סול גארדה מתחיל לעלות באופן הדרגתי. עם התחממות מזג האוויר יותר תיירים מגיעים, ובסוף החודש כמות התיירים תהיה גבוהה יחסית בגלל חג הפסחא שנחגג השנה בסוף מרץ. לכן אנו ממליצים לא הזמין מקום לינה מראש, למשל בקישור הזה בו מגוון אפשרויות המציעות ביטול בחינם. בנוסף, מאחר ומידת הביקוש עדיין לא גבוהה כמו בקיץ ישנם מקומות המציעים הנחות, תוכלו לחפש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים בלימונה סול גארדה

לימונה סול גארדה (Limone sul Garda) הוא שמה של מועצה אזורית וגם של עיירה בתוך אותה מועצה, על שפת אגם גארדה, הנמצאת בנפת ברשה שבמחוז לומברדיה, בצפון איטליה. לימונה נחשבת לאחת מהעיירות הפוטוגניות ביותר באגם גארדה, ולכן היא גם עיירת הנופש הפופולרית ביותר מבין עיירות האגם, ובעונת התיירות (בקיץ) עליכם להיות מוכנים לרחובות צפופים בתיירים.

אם אתם אוהבים להיות במרכז ההמולה- זו אחת מהעיירות שתתאים לכם. תוכלו ליהנות כאן מהליכות לאורך חוף האגם, בתי קפה ונוף יפה מטרסות בעיירה ובאתריה השונים. כמו כן יש חופים לשחייה או שיזוף- החופים עם חלוקי נחל מצפון למרכז העיירה. מדרום למרכז העיירה תמצאו חוף גדול ורחב יותר.

בלימונה סול גארדה קיימות כ-60 אפשרויות לינה, ברוב המקרים מדובר במלונות בדירוג של שלושה-ארבעה כוכבים, לצד דירות אירוח, בתי הארחה ואתרי קמפינג כמו קמפגיו גרדה (Campeggio Garda). ריכוז מלונות גבוה ניתן למצוא סביב לימוניה דל קסטל (Limonaia del Castèl) ומוזיאון התיירות (Museo del Turismo).

בין המלונות המומלצים באיזור לימונה סול גארדה ניתן למנות את מלון לאונרדו דה וינצ’י (Hotel Leonardo Da Vinci), מקום האירוח גארני ג’יאנמרטין (Garni Gianmartin), מלון אילמה (Hotel Ilma), מלון וילה אלית (Hotel Villa Elite).

המלצות על מלונות בלימונה סול גארדה

 



Booking.com