מלונות מומלצים בטרמוסינה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בטרמוסינה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים בטרמוסינה בגארדה

GeoResort

מלון דירות גאו-ריזורט (GeoResort) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Villa Selene

⭐⭐⭐
מלון סלנה (Villa Selene) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residence Terry

מלון הדירות רזידנס טרי (Residence Terry) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Village Hotel Lucia

⭐⭐⭐
מלון וילג’ לוצ’יה (Village Hotel Lucia ) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב מגיע, והביקוש ללינה בטרמוסינה מתחיל לעלות באופן הדרגתי. עם התחממות מזג האוויר יותר תיירים מגיעים, ובסוף החודש כמות התיירים תהיה גבוהה יחסית בגלל חג הפסחא שנחגג השנה בסוף מרץ. לכן אנו ממליצים לא הזמין מקום לינה מראש, למשל בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להיות בראש שקט אך גם לשמור על גמישות. בנוסף, כדי להוזיל את עלות הלינה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטים על מקומות לינה כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים בטרמוסינה

טרמוסינה (Tremosine) היא מועצה איזורית מהצד המערבי של אגם גארדה, הנמצאת בתוף פארק אלטו גארדה בנפת ברשה שבמחוז לומברדיה, בצפון איטליה. העיירות בטרמוסינה מציעות מגוון נרחב של טבע פראי, החל מסוג ים תיכוני ועד לסביבה אלפינית גבוהה- ובה אגמים, עמקים, גבעות המכוסות במטעי זיתים והרים אלפיניים. באזור זה תוכלו לטייל במגוון שבילים ששימשו פרדות בעבר ומעפילים אל ההרים- מה שמאפשר גם פעילויות ספורט כגון אופני הרים, טרקים וטיולי יום רגליים. כמו כן תוכלו ליהנות באיזור מאטרקציות כגון סנפלינג, קניונינג (סנפלינג בתוך נחלים), שיט, רכיבה על סוסים ועוד.

באיזור טרמוסינה כ-90 אפשרויות לינה, כאשר ברוב המקרים מדובר בדירות אירוח, בתי נופש ומלונות בדירוג של שלושה-ארבעה כוכבים. ריכוז המלונות הגבוה נמצא בעיירות אוסטקיו (Usteccio) ובסנגה (Bassanega).

בין המלונות המומלצים באיזור טרמוסינה ניתן למנות את מקום האירוח גאו-ריזורט (GeoResort), וילה סלנה (Villa Selene), מקום האירוח רזידנס טרי (Residence Terry) ומלון וילאג’ הוטל לוצ’יה (Village Hotel Lucia).

המלצות על מלונות בטרמוסינה בגארדה

  • בחודש ספטמבר / אוקטובר מתקיימת תחרות אופני הרים מקצועית בשם טרמאלזו ואז הביקוש למלונות באזור עולה ובהתאם לכך גם המחירים מאמירים.
  • רבים מהמלונות בטרמוסינה מציעים חדרי משפחות, כמו כן קיימות לא מעט דירות אירוח המאפשרות אירוח נוח עבור משפחות (למידע נוסף על מלונות למשפחות באגם גארדה, אגם גארדה עם ילדים).
  • שוק שבועי ובו ניתן לרכוש מוצרים מקומיים- גבינות, שמן זית, דבש, עתיקות, בגדים ועוד- מתקיים בקמפיונה בימי שלישי.
  • כדאי לדעת גם כי רבים מהמלונות בטרמוסינה מאפשרים אירוח של בעלי חיים.
  • טרמוסינה אידיאלית עבור מי שמטיילים עם רכב, כמעט כל המלונות בעיירה כוללים חניה, רובם הגדול – בחינם (למידע נוסף על מלונות עם חניה באגם גארדה, השכרת רכב באגם גארדה והשכרת רכב באיטליה).

 



Booking.com