מלונות מומלצים בטורי דל בנאקו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בטורי דל בנאקו שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים בטורי דל בנאקו בגארדה

Residence La Corte Danese

⭐⭐⭐⭐
בית המגורים רזידנס לה קורטה דאנסה (Residence La Corte Danese) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Albergo Ristorante Gardesana ***S

⭐⭐⭐
מלון גארדסאנה (Albergo Ristorante Gardesana ***S) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residence Ca Del Lago

⭐⭐⭐⭐
בית רזידנס קה דל לאגו (Residence Ca Del Lago) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Del Porto

⭐⭐⭐⭐
מלון דל פורטו (Hotel Del Porto) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב מגיע, והביקוש ללינה בטורי דל בנאקו מתחיל לעלות באופן הדרגתי. עם התחממות מזג האוויר יותר תיירים מגיעים, ובסוף החודש כמות התיירים תהיה גבוהה יחסית בגלל חג הפסחא שנחגג השנה בסוף מרץ. לכן אנו ממליצים לא הזמין מקום לינה מראש, למשל בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להיות בראש שקט אך גם לשמור על גמישות. בנוסף, כדי להוזיל את עלות הלינה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטים על מקומות לינה כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים בטורי דל בנאקו

טורי דל בנאקו (Torri del Benaco) היא עיירה ומועצה אזורית על שפת אגם גארדה, הנמצאת בנפת ונטו שבמחוז ורונה, בצפון איטליה. שמה של העיירה מגיע משלושה מגדלים (טורי הוא מגדל באיטלקית), שיחד עם תכנון הבניה הרגיל של הכפר- מעיד על מקורות של ממחנה צבאי רומי. המרכז ההיסטורי של טורי דל בנאקו מוקף בחומות ומגדלים מימי הביניים.

בטורי דל בנאקו קיימות מעל 100 אפשרויות לינה שונות – דירות אירוח, מלונות בדירוג של שלושה כוכבים, וילות, בתי נופש ואתרי קמפינג. ריכוז המלונות הגבוה נמצא באיזור כנסיית סנטי פיאטרו אי פאולו (Santi Pietro e Paolo) ומצודת סקליג׳רו (Castello Scaligero).

בין המלונות המומלצים באיזור טורי דל באנקו ניתן למנות את מלון רזידנס לה קורטה דאנסה (Residence La Corte Danese), מלון אל קאמינטו (Hotel Al Caminetto), בית רזידנס קה דל לאגו (Residence Ca Del Lago) ומלון דל פורטו (Del Porto).

המלצות על מלונות בטורי דל בנאקו בגארדה

 



Booking.com