מלונות מומלצים בגארדונה ריביירה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בגארדונה ריביירה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים בגארדונה ריביירה בגארדה

Agriturismo Il Casale Del Lago

⭐⭐⭐
מלון אגריטוריזמו איל קזאלה דל לאגו (Agriturismo Il Casale Del Lago) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Premignaga Natural Home

⭐⭐⭐⭐
מקום האירוח פרמיניאגה נטורל הום (Premignaga Natural Home) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Du Lac

⭐⭐⭐
מלון דו לאק (Hotel Du Lac) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Grand Hotel Gardone

⭐⭐⭐⭐
מלון גרנד הוטל גארדונה (Grand Hotel Gardone) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה החודש בגארדונה ריביירה הופך גבוה יותר במהלך החודש. בעוד שקל יחסית למצוא מקומות לינה בתחילת החודש, אפילו ברגע האחרון, ככל שנתקרב לסופו הדבר יהיה קשה יותר - במיוחד מאחר ובסוף החודש חל חג הפסחא השנה. לכן, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון אפשרויות המציעות ביטול בחינם. בנוסף, מאחר ומידת הביקוש עדיין לא גבוהה כמו בקיץ ישנם מקומות המציעים הנחות, תוכלו לחפש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים בגארדונה ריביירה

גארדונה ריביירה (Gardone Riviera) היא עיירת הגן של אגם גארדה, הנמצאת בנפת ברשה שבמחוז לומברדיה, בצפון איטליה. בעיירה מגוון צמחים אקזוטיים כגון מגנוליות, עצי ארז, דקלים וקמפור. בעיירה בסגנון המאה ה-19, וילות ומלונות מוקפים בפארקים גדולים. בין האתרים החשובים של העיירה תמצאו את הגן הבוטני (Giardino Botanico Fondazione André Heller), ויטוריאלי דלי איטליאני (Vittoriale degli Italiani) ו-וילה אלבה (Villa Alba).

בגארדונה ריביירה קיימים פחות מ-100 אפשרויות לינה, ברוב המקרים מדובר בדירות אירוח או במלונות בדירוג שלושה-ארבעה כוכבים. בעיירה קיימים גם מספר מלונות בדירוג של חמישה כוכבים המעניקים לינה ברמה גבוה ואיכותית. ריכוז המלונות הגבוה נמצא בקרבה לאגם, בסמוך לגנים הבוטניים.

בין המלונות המומלצים באזור גארדונה ריביירה ניתן למנות את מלון אגריטוריזמו איל קזאלה דל לאגו (Agriturismo Il Casale Del Lago), אתר הבית הכפרי פרמיניאגה קאנטרי האוס אנד ריסורט (Premignaga Country House & Resort), מקום האירוח וילה ויטוריה (Villa Vittoria) ומלון גרנד הוטל גארדונה (Grand Hotel Gardone).

המלצות על מלונות בגארדונה ריביירה בגארדה

  • גארדונה ריביירה היא יעד אידיאלי למבקשים חופשה רומנטית באזור אגם גארדה. הנופים עוצרי הנשימה בשילוב עם מלונות שקטים אך מפנקים יצרו עבורכם את החופשה המושלמת (למידע נוסף על מלונות לחופשה רומנטית באגם גארדה).
  • גארדונה ריביירה מומלצת גם עבור משפחות – בעיירה קיימות לא מעט אפשרויות לינה המתאימות למשפחות, כגון דירות אירוח מרווחות ומלונות ובהם חדרי משפחות (למידע נוסף על מלונות למשפחות באגם גארדה, אגם גארדה עם ילדים).
  • כדאי לדעת גם כי רבים מהמלונות בגארדונה מאפשרים אירוח של בעלי חיים.
  • גארדונה ריביירה מתאימה ללינה גם עבור בעלי קשיי ניידות, רבים מבתי המלון מציעים חדרים המתאימים לבעלי מוגבלויות. בנושא זה- יש לשים לב שאתם בוחרים מלון שבאחד מהרחובות התחתונים של העיירה הקרובים ביותר לאגם- הרחוב הצמוד לאגם הוא מישורי. הרחובות העליונים של העיירה נמצאים בשיפוע על צלע ההר (למידע נוסף על מלונות למוגבלי תנועה באגם גארדה ואגם גארדה למוגבלי תנועה).
  • גארדונה ריביירה אידיאלית עבור מי שמטיילים עם רכב, כמעט כל המלונות בעיירה כוללים חניה, רובם הגדול – בחינם (למידע נוסף על מלונות עם חניה באגם גארדה, השכרת רכב באגם גארדה והשכרת רכב באיטליה).

 



Booking.com