מלונות מומלצים באסנצה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באסנצה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים באסנצה בגארדה

Hotel Casa Gagliardi

⭐⭐
מלון קאזה גאליארדי (Hotel Casa Gagliardi) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Carlo


מלון קרלו (Hotel Carlo) – מלון כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Atlantide – Lake View & Private Garden

מלון דירות אטלנטידה וילאג’יו אלברגו (Atlantide – Lake View & Private Garden) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Albergo Al Pescatore


מלון אלברגו אל פסקטורה (Albergo Al Pescatore ) – מלון כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב מגיע, והביקוש ללינה באסנצה מתחיל לעלות באופן הדרגתי. עם התחממות מזג האוויר יותר תיירים מגיעים, ובסוף החודש כמות התיירים תהיה גבוהה יחסית בגלל חג הפסחא שנחגג השנה בסוף מרץ. לכן אנו ממליצים לא הזמין מקום לינה מראש, למשל בקישור הזה בו מגוון אפשרויות המציעות ביטול בחינם. בנוסף, מאחר ומידת הביקוש עדיין לא גבוהה כמו בקיץ ישנם מקומות המציעים הנחות, תוכלו לחפש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים באסנצה

אסנצה (Assenza) היא עיירה קטנה על שפת אגם גארדה, הנמצאת בנפת ונטו שבמחוז ורונה, בצפון איטליה. עיירה זו שייכת למועצה האזורית של ברנזונה סול גארדה הסמוכה, והיא לא מתוירת או מבוקרת במיוחד יחסית לכל שאר העיירות באגם ורוב מי שמגיע אליה עושה זאת תוך כדי קישור ספורטיבי כלשהו מעיירות אחרות- בהליכה או רכיבה על אופניים.

הלינה בעיירת אסנצה מומלצת בעיקר לחובבי ספורט, בדגש על גלישת רוח. החוף של אסנצה, הנמצא מול האי טרימלונה (Trimelone), הוא נקודה מצויינת לגלישת רוח. בעיירה ניתן למצוא אפשרויות אירוח פשוטות יחסית, מכיוון והם פונים בעיקר לקהל המגיע לעיירה על מנת ליהנות מספורט אתגרי ופחות ממתקני המלון. ריכוז מלונות גבוה ניתן למצוא בסמוך לכנסיית סנט ניקולס (Chiesa di San Nicola).

בין המלונות המומלצים באיזור אסנצה ניתן למנות את מלון קאזה גאליארדי (Hotel Casa Gagliardi), מלון קרלו (Hotel Carlo), מלון אטלנטידה וילאג’יו אלברגו (Atlantide Villaggio Albergo) ומלון אלברגו אל פסקטורה (Albergo Al Pescatore).

המלצות על מלונות באסנצה בגארדה

 



Booking.com