מלונות מומלצים בפסטיבל סיטי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בפסטיבל סיטי - הסקירה המקיפה על מלונות בפסטיבל סיטי. אזורי הלינה המומלצים בפסטיבל סיטי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בפסטיבל סיטי.

5 מקומות לינה מומלצים בפסטיבל סיטי

Crowne Plaza Dubai Festival City

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון קראון פלאזה דובאי פסטיבל סיטי (Crowne Plaza Dubai Festival City) – מלון חמישה כוכבים באזורפסטיבל סיטי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל הבריכה והחדרים המעוצבים.
למידע נוסף על המלון

Holiday Inn & Suites – Dubai Festival City Mall

⭐⭐⭐⭐
מלון הולידיי אין – דובאי פסטיבל סיטי מול (Holiday Inn & Suites – Dubai Festival City Mall) – מלון ארבעה כוכבים באזור פסטיבל סיטי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות זה שהוא מחובר ישירות לקניון פסטיבל סיטי וחדר הכושר .
למידע נוסף על המלון

Vida Creek Harbour

⭐⭐⭐⭐
מלון וידה קריק הארבור (Vida Creek Harbour) – מלון ארבעה כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל חדר הכושר ונקיון החדרים .
למידע נוסף על המלון

InterContinental Residence Suites Dubai Festival City

אינטרקונטיננטל דובאי פסטיבל סיטי (InterContinental Residence Suites Dubai Festival City) – מלון דירות באזור פסטיבל סיטי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אנשים ומומלץ בגלל הנוף והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

() – באזור פסטיבל סיטי. מקום זה מתאים לאירוח של עד אנשים ומומלץ .
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בפסטיבל סיטי

באזור פסטיבל סיטי ישנם כ-15 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלון (למשל InterContinental Dubai Festival City, an IHG Hotel).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של אולם ארועים Festival Arena – Dubai Festival City, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Holiday Inn & Suites – Dubai Festival City Mall, an IHG. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

אחד האזורים הפופולריים ביותר ללינה בקרב תיירים המגיעים לדובאי הינו פסטיבל סיטיאחד האזורים הפופולריים ביותר ללינה בקרב תיירים המגיעים לדובאי הינו פסטיבל סיטי




המלצות ללינה בפסטיבל סיטי

  • מלונות נוספים מומלצים באזור פסטיבל סיטי הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון חמישה כוכבים InterContinental Dubai Festival City, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Vida Creek Harbour ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו . בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – דירה HiGuests – Artistic Apt with Balcony Overlooking Dubai Canal. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים .
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור פסטיבל סיטי מעדיפים ללון כאמור סביב אולם ארועים Festival Arena – Dubai Festival City, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון חמישה כוכבים Crowne Plaza Dubai Festival City, מלון חמישה כוכבים InterContinental Dubai Festival City, an IHG Hotel, מלון ארבעה כוכבים Holiday Inn & Suites – Dubai Festival City Mall.
  • בפסטיבל סיטי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור פסטיבל סיטי דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו . ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה או בלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בפסטיבל סיטי

האזור הפופולארי ביותר ללינה בפסטיבל סיטי הינו האזור סביב אולם ארועים Festival Arena - Dubai Festival City.

למשפחות הבוחרות ללון באזור פסטיבל סיטי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון חמישה כוכבים InterContinental Dubai Festival City, מלון ארבעה כוכבים Holiday Inn & Suites - Dubai Festival City Mall, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור פסטיבל סיטיכדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון חמישה כוכבים Crowne Plaza Dubai Festival City, מלון חמישה כוכבים InterContinental Dubai Festival City, an IHG Hotel, מלון ארבעה כוכבים Holiday Inn & Suites - Dubai Festival City Mall.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור פסטיבל סיטי אנו מציעים להסתכל על InterContinental Residence Suites Dubai Festival City, דירה HiGuests - Artistic Apt with Balcony Overlooking Dubai Canal.

Booking.com