מלונות מומלצים במרכז העיר דובאי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במרכז העיר דובאי - הסקירה המקיפה על מלונות במרכז העיר דובאי. אזורי הלינה המומלצים במרכז העיר דובאי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במרכז העיר דובאי.

5 מקומות לינה מומלצים במרכז העיר דובאי

Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון רדיסון בלו – דובאי דיירה קריק (Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek) – מלון 5 כוכבים באזורמרכז העיר דובאי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום הנוח והנוף היפה.
למידע נוסף על המלון

Hyatt Place Dubai Wasl District

⭐⭐⭐⭐
מלון היאט פלייס וואסל דיסטריקט (Hyatt Place Dubai Wasl District) – מלון 4 כוכבים באזור מרכז העיר דובאי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הצוות האדיב והבריכה.
למידע נוסף על המלון

Vista City Hotel

⭐⭐⭐
מלון ויסטה סיטי (Vista City Hotel) – מלון 3 כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ .
למידע נוסף על המלון

Super 8 by Wyndham Dubai Deira

⭐⭐
מלון סופר 8 ביי ווינדהאם דובאי דיירה (Super 8 by Wyndham Dubai Deira) – מלון 2 כוכבים באזור מרכז העיר דובאי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המצויין והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

XVA Art Hotel

מלון איקסויאיי ארט (XVA Art Hotel) – בית הארחה באזור מרכז העיר דובאי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות הצוות האדיב והאווירה המיוחדת.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במרכז העיר דובאי

באזור מרכז העיר דובאי ישנם כ-120 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (למשל Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של מוזיאון האשליות (Museum Of Illusions), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון 4 כוכבים Al Seef Heritage Hotel Dubai. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

אזור מרכז העיר הוא אחד האזורים הפופולריים ביותר ללינה בקרב תיירים המגיעים לדובאי אזור מרכז העיר הוא אחד האזורים הפופולריים ביותר ללינה בקרב תיירים המגיעים לדובאי




המלצות ללינה במרכז העיר דובאי

  • מלונות נוספים מומלצים באזור מרכז העיר דובאי הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Curio Collection by Hilton, מלון Al Seef Heritage Hotel Dubai, מלון Hyatt Place Dubai Wasl District Residences ומלון Holiday International Hotel Embassy District ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון The George Hotel by Saffron ומלון Garden City Hotel Dubai. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון 2 כוכבים Mark Inn Hotel Deira ומלון Gateway Hotel.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור מרכז העיר דובאי מעדיפים ללון כאמור סביב מוזיאון האשליות (Museum Of Illusions), אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון 3 כוכבים Vista City Hotel ומלון 4 כוכבים Hyatt Place Dubai Wasl District.
  • במרכז העיר דובאי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור מרכז העיר דובאי מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה במרכז העיר דובאי

האזור הפופולארי ביותר ללינה במרכז העיר דובאי הינו האזור סביב מוזיאון האשליות (Museum Of Illusions).

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר באזור מרכז העיר דובאי ניתן למנות את Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek, Hyatt Place Dubai Wasl District, Vista City Hotel, Super 8 by Wyndham Dubai Deira,ו- XVA Art Hotel.

למשפחות הבוחרות ללון באזור מרכז העיר דובאי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 5 כוכבים Radisson Blu Hotel ומלון 3 כוכבים Vista City Hotel, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור מרכז העיר דובאיכדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון 3 כוכבים Vista City Hotel ומלון 4 כוכבים Hyatt Place Dubai Wasl District.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור מרכז העיר דובאי אנו מציעים להסתכל על Super 8 by Wyndham Dubai Deira, מלון 2 כוכבים Mark Inn Hotel Deira ומלון Gateway Hotel.

Booking.com