מלונות מומלצים בכביש שייך זיאד ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בכביש שייך זיאד - הסקירה המקיפה על מלונות בכביש שייך זיאד. אזורי הלינה המומלצים בכביש שייך זיאד, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בכביש שייך זיאד.

5 מקומות לינה מומלצים בכביש שייך זיאד

Crowne Plaza Dubai Marina, an IHG Hote

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון קראון פלאזה דובאי מרינה (Crowne Plaza Dubai Marina, an IHG Hote) – מלון 5 כוכבים באזורכביש שייך זיאד. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הנוף למרינה ותמורת המחיר.
למידע נוסף על המלון

Dusit D2 Kenz Hotel Dubai

⭐⭐⭐⭐
מלון דוסיט D2 קנז דובאי (Dusit D2 Kenz Hotel Dubai) – מלון ארבעה כוכבים באזור כביש שייך זיאד. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הבריכה על הגג, ספא ומכון כושר.
למידע נוסף על המלון

Rove Dubai Marina

⭐⭐⭐
מלון רוב דובאי מרינה (Rove Dubai Marina) – מלון שלושה כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הנוף והבריכה .
למידע נוסף על המלון

1 World Backpackers Dubai

1 וורלד באקפאק דובאי (1 World Backpackers Dubai) – אכסנייה באזור כביש שייך זיאד. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל המיקום והבריכה.
למידע נוסף על המלון

Two Seasons Hotel & Apartments

⭐⭐⭐⭐
מלון ודירות טו סיזנס (Two Seasons Hotel & Apartments) – מלון דירות באזור כביש שייך זיאד. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הדירות המרווחות והעיסוי.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בכביש שייך זיאד

באזור כביש שייך זיאד ישנם כ-800 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Dusit Princess Residences Dubai Marina).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של פארק (Emirates Hills 2), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבע כוכבים Millennium Place Barsha Heights Hotel. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

כביש שייך זיאד הוא אחד מאזורי הלינה הפופולארים בדובאיכביש שייך זיאד הוא אחד מאזורי הלינה הפופולארים בדובאי




המלצות ללינה בכביש שייך זיאד

  • מלונות נוספים מומלצים באזור כביש שייך זיאד הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Grand Plaza Mövenpick, מלון Kempinski Hotel Mall of the Emirates ומלון Sheraton Mall of the Emirates Hotel, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Wyndham Dubai Marina, מלון Hilton Garden Inn Dubai Mall Of The Emirates, מלון Flora Al Barsha Hotel At The Mall ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Rose Plaza Hotel Al Barsha ומלון Hampton By Hilton Dubai Al Barsha. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון דירות City Premiere Marina Hotel Apartments ואתר הנופש Rixos Premium Dubai JBR.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור כביש שייך זיאד מעדיפים ללון כאמור סביב פארק (Emirates Hills 2), אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון ארבעה כוכבים Millennium Place Dubai Marina, מלון שלושה כוכבים Studio M Al Barsha Hotel by Millennium, מלון דירות MENA ApartHotel Albarsha At The Mall.
  • בכביש שייך זיאד יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור כביש שייך זיאד מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה בכביש שייך זיאד

האזור הפופולארי ביותר ללינה בכביש שייך זיאד הינו האזור סביב פארק (Emirates Hills 2).

למשפחות הבוחרות ללון באזור כביש שייך זיאד אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון ארבעה כוכבים Hilton Garden Inn Dubai Mall Of The Emirates, מלון ארבעה כוכבים Rose Park Hotel Al Barsha  ומלון שלושה כוכבים Rove City Walk, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור כביש שייך זיאד כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון ארבעה כוכבים Millennium Place Dubai Marina, מלון שלושה כוכבים Studio M Al Barsha Hotel by Millennium, מלון דירות MENA ApartHotel Albarsha At The Mall.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור כביש שייך זיאד אנו מציעים להסתכל על 1 World Backpackers Dubai, מלון דירות City Premiere Marina Hotel Apartments, ואתר נופש Rixos Premium Dubai JBR.

Booking.com