מלונות מומלצים בחוף ג’ומירה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בחוף ג'ומירה - הסקירה המקיפה על מלונות בחוף ג'ומירה. אזורי הלינה המומלצים בחוף ג'ומירה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בחוף ג'ומירה.

5 מקומות לינה מומלצים בחוף ג'ומירה

Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront

⭐⭐⭐⭐⭐
רדיסון בלו, דובאי ווטרפרונט (Radisson Blu Hotel, Dubai Waterfront) – מלון 5 כוכבים באזורחוף ג’ומירה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל בריכת השחיה והבר.
למידע נוסף על המלון

Manzil Downtown by Vida

⭐⭐⭐⭐
מלון מנזיל דאונטאון (Manzil Downtown by Vida) – מלון 4 כוכבים באזור חוף ג’ומירה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בשל מרכז כושר טוב ובריכת שחיה.
למידע נוסף על המלון

Rove La Mer Beach

⭐⭐⭐
מלון רוב לה מר ביץ’ (Rove La Mer Beach) – מלון 3 כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בשל בריכת השחיה והקרבה לחוף הים.
למידע נוסף על המלון

Super 8 by Wyndham Dubai Deira

⭐⭐
סופר 8 ביי ווינדהאם דובאי דיירה (Super 8 by Wyndham Dubai Deira) – מלון 2 כוכבים באזור חוף ג’ומירה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בשל המסעדה והמחיר הזול.
למידע נוסף על המלון

Ramada Downtown Dubai

רמדה דאונטאון דובאי (Ramada Downtown Dubai) – מלון דירות באזור חוף ג’ומירה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אנשים ומומלץ בשל חדר הכושר וחדרי המשפחה.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בחוף ג'ומירה

באזור חוף ג’ומירה ישנם כ-2,700 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Ascott Park Place Dubai).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של מסגד ג’ומירה (Jumeirah Mosque), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון 5 כוכבים Hyatt Centric Jumeirah Dubai. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

הלינה באזור סביב מסגד ג'ומירה פופולארית מאוד בקרב תיירים הבוחרים ללון בחוף ג'ומירההלינה באזור סביב מסגד ג’ומירה פופולארית מאוד בקרב תיירים הבוחרים ללון בחוף ג’ומירה




המלצות ללינה בחוף ג'ומירה

  • מלונות נוספים מומלצים באזור חוף ג’ומירה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Sofitel Dubai Downtown, מלון Sheraton Mall of the Emirates Hotel ומלון Radisson Blu Hotel, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Golden Tulip Media Hotel, מלון Millennium Al Barsha ומלון Hyatt Place ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hampton By Hilton Dubai Al Barsha, מלון Holiday Inn Express Dubai Internet City, an IHG Hotel ומלון Rove Trade Centre . בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – אתר נופש Mandarin Oriental Jumeira, Dubai ואתר נופש Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות DAMAC Maison Dubai Mall Street, דירות Unlock J One ומלון דירות Sonder Downtown Towers.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור חוף ג’ומירה מעדיפים ללון כאמור סביב מסגד ג’ומירה (Jumeirah Mosque), אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון דירות Citadines Metro Central Apartments– בהזמנה מראש, אכסניה Elegance hostel– בהזמנה ותשלום מראש, דירות Unlock J One– בהזמנה מראש ומלון 3 כוכבים Park Regis Boutique Hotel Jumeirah– בהזמנה בראש (עשוי להיות כלול בתשלום).
  • בחוף ג’ומירה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור חוף ג’ומירה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה בחוף ג'ומירה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בחוף ג'ומירה הינו האזור סביב מסגד ג'ומירה (Jumeirah Mosque).

למשפחות הבוחרות ללון באזור חוף ג'ומירה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Mövenpick Hotel Apartments Downtown Dubai, מלון דירות DAMAC Maison Dubai Mall Street ודירות GLOBALSTAY Holiday Homes, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור חוף ג'ומירה כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשויה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון דירות Citadines Metro Central Apartments- בהזמנה מראש, אכסניה Elegance hostel- בהזמנה ותשלום מראש, דירות Unlock J One- בהזמנה מראש ומלון 3 כוכבים Park Regis Boutique Hotel Jumeirah- בהזמנה בראש (עשוי להיות כלול בתשלום).

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור חוף ג'ומירה אנו מציעים להסתכל על Super 8 by Wyndham Dubai Deira, אתר נופש Mandarin Oriental Jumeira, Dubai ואתר נופש Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach.

Booking.com