מלונות מומלצים בג’ומיירה לייק טאוארס ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בג'ומיירה לייק טאוארס - הסקירה המקיפה על מלונות בג'ומיירה לייק טאוארס. אזורי הלינה המומלצים בג'ומיירה לייק טאוארס, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בג'ומיירה לייק טאוארס.

5 מקומות לינה מומלצים בג'ומיירה לייק טאוארס

Taj Jumeirah Lakes Towers

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון טאג’ ג’ומיירה לייק טאוארס (Taj Jumeirah Lakes Towers) – מלון 5 כוכבים באזורג’ומיירה לייק טאוארס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל בריכת השחייה הומיקום המרכזי.
למידע נוסף על המלון

Millennium Place Dubai Marina

⭐⭐⭐⭐
מלון מילניום פלייס דובאי מרינה (Millennium Place Dubai Marina) – מלון ארבעה כוכבים באזור ג’ומיירה לייק טאוארס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות מרכז הכושר ובריכת השחייה.
למידע נוסף על המלון

Rove Dubai Marina

⭐⭐⭐
מלון רוב דובאי מרינה (Rove Dubai Marina) – מלון שלושה כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות הניקיון ובריכת השחייה.
למידע נוסף על המלון

California Hostel Dubai Beach

אכסניית קליפורניה הוסטל דובאי ביץ’ (California Hostel Dubai Beach) – אכסנייהבאזור ג’ומיירה לייק טאוארס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המחיר הזול והקרבה לים.
למידע נוסף על המלון

Barceló Residences Dubai Marina

ברסלו רזידנסז דובאי מרינה (Barceló Residences Dubai Marina) – דירות באזור ג’ומיירה לייק טאוארס. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הצוות האדיב ובריכות השחייה.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בג'ומיירה לייק טאוארס

באזור ג’ומיירה לייק טאוארס ישנם כ-250 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Sonder at JBR The Walk).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של מרכז עסקים Almas Tower, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Millennium Place Dubai Marina. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

המרינה בג'ומיירה לייק טאוארס הינו מקום לינה פופלארי בקרב תיירים המגיעים לאיזור המרינה בג’ומיירה לייק טאוארס הינו מקום לינה פופלארי בקרב תיירים המגיעים לאיזור




המלצות ללינה בג'ומיירה לייק טאוארס

  • מלונות נוספים מומלצים באזור ג’ומיירה לייק טאוארס הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Stella Di Mare Dubai Marina Hotel, מלון Sofitel Dubai Jumeirah Beach ומלון JA Ocean View Hotel ומלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Wyndham Dubai Marina ומלון Vida Emirates Hills. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – אכסניית Bollywood Beach Hostel, אירוח ביתי Lunar Hostel ואכסניית HomeStar – Jumeirah Beach. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Royal Regency Suites Marina ומלון הדירות City Premiere Marina Hotel Apartments.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור ג’ומיירה לייק טאוארס מעדיפים ללון כאמור סביב מרכז עסקים Almas Tower, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון חמישה כוכבים Taj Jumeirah Lakes Towers, מלון ארבעה כוכבים Millennium Place Dubai Marina ומלון ארבעה כוכבים Wyndham Dubai Marina.
  • בג’ומיירה לייק טאוארס יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור ג’ומיירה לייק טאוארס דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו 4. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בג'ומיירה לייק טאוארס

האזור הפופולארי ביותר ללינה בג'ומיירה לייק טאוארס הינו האזור סביב מרכז עסקים Almas Tower.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר באזור ג'ומיירה לייק טאוארס ניתן למנות את Taj Jumeirah Lakes Towers, Millennium Place Dubai Marina, Rove Dubai Marina, California Hostel Dubai Beach,ו- Barceló Residences Dubai Marina.

למשפחות הבוחרות ללון באזור ג'ומיירה לייק טאוארס אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון חמישה כוכבים JA Ocean View Hotel, מלון ארבעה כוכבים Wyndham Dubai Marina ומלון דירות Delta Hotels by Marriott Jumeirah Beach, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור ג'ומיירה לייק טאוארס כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון חמישה כוכבים Taj Jumeirah Lakes Towers, מלון ארבעה כוכבים Millennium Place Dubai Marina ומלון ארבעה כוכבים Wyndham Dubai Marina.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור ג'ומיירה לייק טאוארס אנו מציעים להסתכל על California Hostel Dubai Beach, אכסניית Bollywood Beach Hostel, אירוח ביתי Lunar Hostel ואכסניית HomeStar - Jumeirah Beach

Booking.com