מלונות מומלצים בבור דובאי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בבור דובאי - הסקירה המקיפה על מלונות בבור דובאי. אזורי הלינה המומלצים בבור דובאי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בבור דובאי.

5 מקומות לינה מומלצים בבור דובאי

DoubleTree by Hilton Dubai M Square Hotel & Residences

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון דאבל טרי ביי הילטון דובאי M סקוור הוטל & רזידנס (DoubleTree by Hilton Dubai M Square Hotel & Residences) – מלון חמישה כוכבים באזורבור דובאי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 10 אנשים ומומלץ בגלל המיקום והקיבולת הגבוהה בחדרים.
למידע נוסף על המלון

Canopy by Hilton Dubai Al Seef

⭐⭐⭐⭐
מלון קנופי ביי הילטון דובאי אל סיף (Canopy by Hilton Dubai Al Seef) – מלון ארבעה כוכבים באזור בור דובאי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות החדרים המרווחים והמיקום הנח.
למידע נוסף על המלון

Hampton by Hilton Dubai Al Seef

⭐⭐⭐
האמפטון ביי הילטון דובאי אל סליף (Hampton by Hilton Dubai Al Seef) – מלון שלושה כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום הנח וההשקעה בעיצוב.
למידע נוסף על המלון

Al Khoory Inn Bur Dubai מלון

⭐⭐
מלון אל קהורי בבור דובאי (Al Khoory Inn Bur Dubai מלון) – מלון שני כוכבים באזור בור דובאי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות הקרבה לרכבת תחתית והמחיר הנח.
למידע נוסף על המלון

SITARA HOTEL APARTMENT

סיטארה מלון דירות (SITARA HOTEL APARTMENT) – מלון דירות באזור בור דובאי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הנוחות והניקיון המוקפד.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בבור דובאי

באזור בור דובאי ישנם כ-380 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל מלון הדירות Grand Hyatt Residence).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של morning desert safari ספארי, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Grayton Hotel by Blazon Hotels. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

ספארי באווירה מדברית, איזור לינה פופלארי בקרב תיירים המגיעים לבור דובאיספארי באווירה מדברית, איזור לינה פופלארי בקרב תיירים המגיעים לבור דובאי




המלצות ללינה בבור דובאי

  • מלונות נוספים מומלצים באזור בור דובאי הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו Al Jaddaf Rotana Suite Hotel ומלון Grand Hyatt Dubai מלון, Sofitel Dubai The Obelisk מלון, מלונות ארבעה כוכבים כמו Holiday International Hotel Embassy District ומלון Al Seef Heritage Hotel Dubai, Curio Collection by Hilton מלון, FORM Hotel Dubai, a Member of Design Hotels מלון, Occidental Al Jaddaf, Dubai מלון ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו Rove Healthcare City – Bur Dubai ומלון Premier Inn Dubai Al Jaddaf מלון, Vista City Hotel מלון. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – Gateway Hotel מלון, Element Al Jaddaf, Dubai מלון. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים Savoy Central Hotel Apartments מלון דירות.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור בור דובאי מעדיפים ללון כאמור סביב morning desert safari ספארי, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון ארבעה כוכבים Jacob’s Garden Hotel, מלון דירות Grand Hyatt Residence, מלון שלושה כוכבים IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront.
  • בבור דובאי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור בור דובאי מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה בבור דובאי

האזור הפופולארי ביותר ללינה בבור דובאי הינו האזור סביב morning desert safari ספארי.

למשפחות הבוחרות ללון באזור בור דובאי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - Element Al Jaddaf, Dubai ומלון Palazzo Versace Dubai מלון חמישה כוכבים, Hampton by Hilton Dubai Al Seef מלון שלושה כוכבים , אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור בור דובאי כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשויה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון ארבעה כוכבים Jacob's Garden Hotel, מלון דירות Grand Hyatt Residence, מלון שלושה כוכבים IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור בור דובאי אנו מציעים להסתכל על Al Khoory Inn Bur Dubai מלון, Gateway Hotel מלון, Element Al Jaddaf, Dubai מלון.

Booking.com