מלונות מומלצים באל וואסל ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באל וואסל - הסקירה המקיפה על מלונות באל וואסל. אזורי הלינה המומלצים באל וואסל, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באל וואסל.

5 מקומות לינה מומלצים באל וואסל

La Ville Hotel & Suites CITY WALK Dubai, Autograph Collection

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון וסוויטות לה ויל סיטי ווק דובאי (La Ville Hotel & Suites CITY WALK Dubai, Autograph Collection ) – מלון חמישה כוכבים באזוראל וואסל. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בשל השירות האדיב והמיקום המקורב .
למידע נוסף על המלון

Leva Hotel and Suites, Opposite Downtown

⭐⭐⭐⭐
לבה מלון וסוויטות (Leva Hotel and Suites, Opposite Downtown) – מלון דירות ארבעה כוכבים באזור אל וואסל. מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אנשים ומומלץ בגלל החדרים המעוצבים ,והבריכה .
למידע נוסף על המלון

Rove City Walk

⭐⭐⭐
מלון רוב סיטי ווק (Rove City Walk) – מלון שלושה כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הצוות והתמורה למחיר.
למידע נוסף על המלון

Hostel Dubai

הוטל דובאי (Hostel Dubai) – אכסנייהבאזור אל וואסל. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל חדר הכושר והמיקום המרכזי.
למידע נוסף על המלון

Villa Rotana – Dubai

מלון וילה רוטאנה – דובאי (Villa Rotana – Dubai) – מלון דירות באזור אל וואסל. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל החדר כושר והצוות הנהדר.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באל וואסל

באזור אל וואסל ישנם כ-40 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל FAM Living – City Walk Dubai).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של בית האופרה Dubai Opera House, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Rove City Walk. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

הלינה באזור בית האופרה , סביב הבורג' חליפה פופולארית מאודהלינה באזור בית האופרה , סביב הבורג’ חליפה פופולארית מאוד




המלצות ללינה באל וואסל

  • בעבור מי שמעדיף ללון בדירות באזור אל וואסל אנו מציעים להסתכל גם על הדירות הנוספות המומלצות – דירה FAM Living – City Walk ודירה FAM Living – City Walk Dubai.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור אל וואסל מעדיפים ללון כאמור סביב בית האופרה Dubai Opera House, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון חמישה כוכבים, La Ville Hotel & Suites CITY WALK Dubai מלון דירות ארבעה כוכבים, Leva Hotel and Suites מלון שלושה כוכבים, Rove City Walk.
  • באל וואסל יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור אל וואסל דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו 2. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה באל וואסל

האזור הפופולארי ביותר ללינה באל וואסל הינו האזור סביב בית האופרה Dubai Opera House.

למשפחות הבוחרות ללון באזור אל וואסל אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון חמישה כוכבים, La Ville Hotel & Suites CITY WALK Dubai מלון דירות ארבעה כוכבים, Leva Hotel and Suites מלון שלושה כוכבים, Rove City Walk, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור אל וואסל כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון חמישה כוכבים, La Ville Hotel & Suites CITY WALK Dubai מלון דירות ארבעה כוכבים, Leva Hotel and Suites מלון שלושה כוכבים, Rove City Walk.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור אל וואסל אנו מציעים להסתכל על Hostel Dubai.

Booking.com