מלונות מומלצים באל ג’אדאף ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באל ג’אדאף - הסקירה המקיפה על מלונות באל ג’אדאף. אזורי הלינה המומלצים באל ג’אדאף, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באל ג’אדאף.

5 מקומות לינה מומלצים באל ג’אדאף

Al Jaddaf Rotana Suite Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אל ג‘אדאף רוטאנה סוויט (Al Jaddaf Rotana Suite Hotel) – מלון חמישה כוכבים באזוראל ג’אדאף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אנשים ומומלץ בגלל הסאונה והחדר כושר.
למידע נוסף על המלון

Courtyard by Marriott Culture Village, Dubai

⭐⭐⭐⭐
מלון קורטיארד ביי מריוט קלצ’ר וילג’ – דובאי (Courtyard by Marriott Culture Village, Dubai) – מלון ארבע כוכבים באזור אל ג’אדאף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל החמאם, הג’קוזי והסאונה.
למידע נוסף על המלון

Premier Inn Dubai Al Jaddaf

⭐⭐⭐
מלון פרמייר אין דובאי אל ג‘אדאף (Premier Inn Dubai Al Jaddaf) – מלון שלושה כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל החדרים המרווחים והבריכה .
למידע נוסף על המלון

Suha Creek Hotel Apartment, Waterfront Jaddaf, Dubai

דירת סוהא קריק הוטל אפרטמנט (Suha Creek Hotel Apartment, Waterfront Jaddaf, Dubai) – מלון דירות באזור אל ג’אדאף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל הצוות האדיב ונקיון החדרים.
למידע נוסף על המלון

Citadines Culture Village Dubai

⭐⭐⭐
סיטאדינס קולטר ויליג’ דובאי (Citadines Culture Village Dubai) – מלון דירות באזור אל ג’אדאף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל בריכת השחייה החיצונית ומרכז הכושר .
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באל ג’אדאף

באזור אל ג’אדאף ישנם כ-85 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (למשל מלון Palazzo Versace Dubai).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של מתחם הספורט Al Wasl Sports Club, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Occidental Al Jaddaf, Dubai. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

תחנת המטרו באל ג’אדאף תאפשר לכם להגיע להגיע מהמלון שלכם לכל מקום בעיר ביעילותתחנת המטרו באל ג’אדאף תאפשר לכם להגיע להגיע מהמלון שלכם לכל מקום בעיר ביעילות




המלצות ללינה באל ג’אדאף

  • מלונות נוספים מומלצים באזור אל ג’אדאף הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון חמישה כוכבים Palazzo Versace Dubai, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Member of Design Hotels, מלון DoubleTree by Hilton Dubai Airport Al Jaddaf ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון Element Al Jaddaf. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Suha Creek Hotel Apartment, מלון דירות Suha Park Luxury Hotel Apartments ומלון דירות Marriott Executive Apartments.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור אל ג’אדאף מעדיפים ללון כאמור סביב מתחם הספורט Al Wasl Sports Club, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון חמישה כוכבים Palazzo Versace Dubai, מלון ארבעה כוכבים Occidental Al Jaddaf, Dubai, מלון שלושה כוכבים IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront.
  • באל ג’אדאף יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור אל ג’אדאף מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה באל ג’אדאף

האזור הפופולארי ביותר ללינה באל ג’אדאף הינו האזור סביב מתחם הספורט Al Wasl Sports Club.

למשפחות הבוחרות ללון באזור אל ג’אדאף אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון חמישה כוכבים Palazzo Versace Dubai, מלון Al Jaddaf Rotana Suite Hotel, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור אל ג’אדאף כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון חמישה כוכבים Palazzo Versace Dubai, מלון ארבעה כוכבים Occidental Al Jaddaf, Dubai, מלון שלושה כוכבים IntercityHotel Dubai Jaddaf Waterfront.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור אל ג’אדאף אנו מציעים להסתכל על Suha Creek Hotel Apartment, Waterfront Jaddaf, Dubai, מלון Element Al Jaddaf.

Booking.com