מלונות מומלצים באל בארשה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באל בארשה - הסקירה המקיפה על מלונות באל בארשה. אזורי הלינה המומלצים באל בארשה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באל בארשה.

5 מקומות לינה מומלצים באל בארשה

Sheraton Mall of the Emirates Hotel, Dubai

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון שרטון (Sheraton Mall of the Emirates Hotel, Dubai) – מלון 5 כוכבים באזוראל בארשה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הניקיון והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Al Khoory Atrium

⭐⭐⭐⭐
אל קהורי אטריום (Al Khoory Atrium) – מלון ארבעה כוכבים באזור אל בארשה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הצוות והמיקום המעולה.
למידע נוסף על המלון

Studio M Al Barsha Hotel by Millennium

⭐⭐⭐
סטודיו M אל בארשה מלון ביי מילניום (Studio M Al Barsha Hotel by Millennium) – מלון שלושה כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והניקיון.
למידע נוסף על המלון

Elegance hostel

אלג’נס הוסטל (Elegance hostel) – אכסניה באזור אל בארשה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אנשים ומומלץ המחיר הנח והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

MENA ApartHotel Albarsha At The Mall

מנה מלון דירות אל-בארשה אט דה מול (MENA ApartHotel Albarsha At The Mall) – מלון דירות באזור אל בארשה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום והמחיר הנח.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באל בארשה

באזור אל בארשה ישנם כ-110 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (למשל Kempinski Hotel Mall of the Emirates).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של סקי דובאי (Ski Dubai), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את Hilton Garden Inn Dubai Mall Of The Emirates מלון ארבעה כוכבים. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

מתקן הסקי שנמצא בקניון האמירויות בדובאי, הלינה באיזור זה פופלארית בקרב תיירים מתקן הסקי שנמצא בקניון האמירויות בדובאי, הלינה באיזור זה פופלארית בקרב תיירים




המלצות ללינה באל בארשה

  • מלונות נוספים מומלצים באזור אל בארשה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו Elite Byblos Hotel ומלון Grand Cosmopolitan Hotel, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון TIME Asma Hotel, מלון Rose Park Hotel Al Barsha ומלון Flora Al Barsha Hotel At The Mall, ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו Citymax Hotel Al Barsha at the Mall ומלון Hampton By Hilton Dubai Al Barsha. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים Rose Garden Hotel Apartments – Barsha ווילה J5 Villas Holiday Homes Barsha Gardens ודירה Luxury Emirates mall Apartment.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור אל בארשה מעדיפים ללון כאמור סביב סקי דובאי (Ski Dubai), אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל Millennium Al Barsha מלון ארבעה כוכבים, MENA Plaza Hotel Albarsha At The Mall מלון חמישה כוכבים.
  • באל בארשה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור אל בארשה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה באל בארשה

האזור הפופולארי ביותר ללינה באל בארשה הינו האזור סביב סקי דובאי (Ski Dubai).

למשפחות הבוחרות ללון באזור אל בארשה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - Flora Al Barsha Hotel At The Mall ומלון ארבעה כוכבים Hilton Garden Inn Dubai Mall Of The Emirates מלון ארבעה כוכבים, Kempinski Hotel Mall of the Emirates מלון חמישה כוכבים , אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור אל בארשה כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - Millennium Al Barsha מלון ארבעה כוכבים, MENA Plaza Hotel Albarsha At The Mall מלון חמישה כוכבים.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור אל בארשה אנו מציעים להסתכל על Elegance hostel .

Booking.com