מלונות מומלצים באיי הדקלים ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באיי הדקלים - הסקירה המקיפה על מלונות באיי הדקלים. אזורי הלינה המומלצים באי הדקלים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באיי הדקלים.

5 מקומות לינה מומלצים באיי הדקלים

Sofitel Dubai Jumeirah Beach

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון סופיטל דובאי ג’ומיירה ביץ’ (Sofitel Dubai Jumeirah Beach) – מלון 5 כוכבים באזור אי הדקלים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

LEGOLAND Hotel Dubai

⭐⭐⭐⭐
מלון לגולנד דובאי (LEGOLAND Hotel Dubai) – מלון ארבעה כוכבים באזור אי הדקלים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המתקנים במלון והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Rove Dubai Marina

⭐⭐⭐
מלון רוב דובאי מרינה (Rove Dubai Marina) – מלון שלושה כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הצוות האדיב והניקיון.
למידע נוסף על המלון

California Hostel Dubai Beach

אכסניית קליפורניה הוסטל דובאי ביץ’ (California Hostel Dubai Beach) – אכסניה באזור אי הדקלים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Chelsea Gardens Hotel Apartment

צ’לסי גרדנס הוטל אפרטמנט (Chelsea Gardens Hotel Apartment) – מלון דירות באזור אי הדקלים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הצוות האדיב והניקיון.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באיי הדקלים

באזור אי הדקלים ישנם כ-40 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Chelsea Gardens Hotel Apartment).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של מרכז הצניחה החופשית – Skydive Dubai, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים TRYP by Wyndham Dubai. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

תיירים רבים בוחרים ללון באזור אי הדקליםתיירים רבים בוחרים ללון באזור אי הדקלים




המלצות ללינה באיי הדקלים

  • מלונות נוספים מומלצים באזור אי הדקלים הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Caesars Palace Dubai ומלון Stella Di Mare Dubai Marina Hotel, מלונות ארבעה כוכבים כמו אתר הנופש Lapita, Dubai Parks and Resorts ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Rove At The Park ומלון Premier Inn Dubai Ibn Battuta Mall. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – אכסניית Bombay Backpackers DXB.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור אי הדקלים מעדיפים ללון כאמור סביב מרכז צניחה חופשית – Skydive Dubai, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון 5 כוכבים JA Beach Hotel (JA The Resort), מלון 5 כוכבים JA Lake View Hotel (JA The Resort), מלון 3 כוכבים Rove At The Park ומלון 4 כוכבים LEGOLAND Hotel Dubai.
  • ב אי הדקלים יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

שאלות נפוצות על לינה באיי הדקלים

האזור הפופולארי ביותר ללינה באי הדקלים הינו האזור סביב מרכז צניחה חופשית - Skydive Dubai.

למשפחות הבוחרות ללון באזור אי הדקלים אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 3 כוכבים Rove At The Park, מלון LEGOLAND Hotel Dubai ומלון Lapita, Dubai Parks and Resorts, Autograph Collection, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור אי הדקלים כדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון 5 כוכבים JA Beach Hotel (JA The Resort), מלון 5 כוכבים JA Lake View Hotel (JA The Resort), מלון 3 כוכבים Rove At The Park ומלון 4 כוכבים LEGOLAND Hotel Dubai.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור אי הדקלים אנו מציעים להסתכל על California Hostel Dubai Beach, אכסניית Bombay Backpackers DXB.

Booking.com