מלונות מומלצים באזור המרינה ו-JBR ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באזור המרינה ו-JBR - הסקירה המקיפה על מלונות באזור המרינה ו-JBR. אזורי הלינה המומלצים באזור המרינה ו-JBR, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באזור המרינה ו-JBR.

5 מקומות לינה מומלצים באזור המרינה ו-JBR

Grosvenor House, a Luxury Collection Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גרוסוונור האוס (Grosvenor House, a Luxury Collection Hotel) – מלון 5 כוכבים באזוראזור המרינה ו-JBR. מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אנשים ומומלץ בגלל בריכת השחייה ומרכז הכושר.
למידע נוסף על המלון

Media One Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון מדיה וואן (Media One Hotel) – מלון 4 כוכבים באזור אזור המרינה ו-JBR. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בגלל הצוות הנהדר ובריכת השחייה.
למידע נוסף על המלון

Rove Dubai Marina

⭐⭐⭐
מלון רוב דובאי מרינה (Rove Dubai Marina) – מלון 3 כוכבים באזור . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל הצוות הידידותי ובריכת השחייה.
למידע נוסף על המלון

Nuran Marina

מלון דירות נוראן מרינה (Nuran Marina) – מלון דירות באזור אזור המרינה ו-JBR. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המצויין והמחיר הנוח.
למידע נוסף על המלון

Sofitel Dubai Palm Apartments

סופיטל דובאי פאלם (Sofitel Dubai Palm Apartments) – דירות באזור אזור המרינה ו-JBR. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה ובריכות השחייה.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באזור המרינה ו-JBR

באזור המרינה ו-JBR ישנם כ-2900 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל מלון דירות Royal Regency Suites Marina).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של טיילת The Beach, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון 5 כוכבים Sofitel Dubai Jumeirah Beach. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

תיירים רבים שבוחרים ללון באזור המרינה של דובאי בוחרים ללון בסמוך לטיילתתיירים רבים שבוחרים ללון באזור המרינה של דובאי בוחרים ללון בסמוך לטיילת




המלצות ללינה באזור המרינה ו-JBR

  • מלונות נוספים מומלצים באזור אזור המרינה ו-JBR הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Crowne Plaza Dubai Marina, מלון Stella Di Mare Dubai Marina Hotel, ומלון JA Ocean View Hotel ומלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Dubai Marriott Harbour Hotel And Suites, מלון Millennium Place Dubai Marina ומלון Wyndham Dubai Marina. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון דירות City Premiere Marina Hotel Apartments, מלון דירות JA Oasis Beach Tower Apartments ומלון Jannah Marina Hotel Apartments. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות GLOBALSTAY Holiday Homes – Sarai Apartments, דירות Dusit Princess Residences Dubai Marina ומלון דירות Andaz Palm Jumeirah Residences.
  • מרבית התיירים שבוחרים ללון באזור אזור המרינה ו-JBR מעדיפים ללון כאמור סביב טיילת The Beach, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. אם אתם שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון במלונות אשר מציעים פתרונות חנייה, למשל מלון 5 כוכבים Grosvenor House, a Luxury Collection Hotel, מלון דירות Adagio Premium The Palm, מלון 3 כוכבים Rove Dubai Marina ומלון 4 כוכבים Millennium Place Dubai Marina(בהזמנה מראש).
  • באזור המרינה ו-JBR יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור אזור המרינה ו-JBR מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה באזור המרינה ו-JBR

האזור הפופולארי ביותר ללינה באזור המרינה ו-JBR הינו האזור סביב טיילת The Beach.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר באזור אזור המרינה ו-JBR ניתן למנות את Grosvenor House, a Luxury Collection Hotel, Media One Hotel, Rove Dubai Marina, Nuran Marina,ו- Sofitel Dubai Palm Apartments.

למשפחות הבוחרות ללון באזור אזור המרינה ו-JBR אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Sofitel Dubai Palm Apartments, מלון דירות Avani Palm View Dubai Hotel & Suites ומלון 4 כוכבים Dubai Marriott Harbour Hotel And Suites, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לאזור אזור המרינה ו-JBRכדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, אשר עשוייה להיות בעייתית. על מנת לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) כדאי להזמין מקום לינה עם חניה. אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מלון 5 כוכבים Grosvenor House, a Luxury Collection Hotel, מלון דירות Adagio Premium The Palm, מלון 3 כוכבים Rove Dubai Marina ומלון 4 כוכבים Millennium Place Dubai Marina(בהזמנה מראש).

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור אזור המרינה ו-JBR אנו מציעים להסתכל על Nuran Marina, מלון דירות City Premiere Marina Hotel Apartments, מלון דירות JA Oasis Beach Tower Apartments ומלון Jannah Marina Hotel Apartments.

Booking.com