שייט בדובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | Dubai Cruises

שייט בדובאי בכמה מילים

שייט בדובאי (Dubai Cruises) הינה חוויה יוקרתית, עוצרת נשימה למראה העיר וקו הרקיע של דובאי. השייט העובר בנחל דובאי (Dubai Creek), תעלה מלאכותית הזורמת בלב ליבה של העיר ומפרידה את העיר לשתי עיירות דיירה ובור דובאי, נותן נקודת מבט מרהיבה על קצוות העיירות, האחת מודרנית והשנייה העתיקה ביותר בעיר, ומהווה יעד תיירותי ואטרקציה מהנה ביותר.
לעומת זאת, השייט היוצא מהמרינה, נחשב ליוקרתי יותר מבין השניים, עובר באי הדקלים (פאלם ג’ומיירה), לגונת המרינה ועין דובאי, גלגל הענק הגבוה בעולם. מסלול זה, העובר בסמוך לחופים, משקיף על העיר ומעניק נקודת מבט עוצרת נשימה על קו הרקיע של דובאי.

נחל דובאי , תעלה מלאכותית החוצה את דובאי לשני עיירותנחל דובאי , תעלה מלאכותית החוצה את דובאי לשני עיירות

מה רואים ומה עושים בשייט בדובאי?

שייט בדובאי הינה חוויה יוקרתית, המציעה מגוון אפשרויות ואטרקציות שונות אשר מכל אחת מהן תהנו בצורה יוצאת דופן.

השייט העובר בנחל דובאי (Dubai Creek), תעלה מלאכותית המפרידה את העיר לשתי קצוות, באחת העיירה דיירה, בעלת נוף מודרני, גורדי שחקים, מלונות מפוארים ואזורי מסחר תוססים ובשנייה, בור דובאי, האזור העתיק ביותר בדובאי, המתאפיין בשווקים המוכרים בדים ואוכל מסורתי, סירות האברה הקדומות ומסגרת הזהב של דובאי, מהווה יעד תיירותי ואטרקציה מהנה ביותר עבור אלו המעוניינים בשייט בתוך העיר ונקודת מבט לקצוות השונות שלה, להיסטוריה ולהתפתחות של העיר.

השייט היוצא מהמרינה של דובאי, נחשב ליוקרתי יותר מבין השניים, עובר באי הדקלים (פאלם ג’ומיירה), לגונת המרינה עין דובאי, גלגל הענק הגבוה בעולם, ומלון אטלנטיס וכן מציע מגוון רחב של אטרקציות על גבי השייט, תלוי בכרטיס שתבחרו לכם. שייט זה מומלץ לאלו המעוניינים בחוויה מפנקת, בה תוכלו, בין היתר, להשקיף על העיר ולקבל נקודת מבט עוצרת נשימה על קו הרקיע של דובאי .

המרינה של דובאי, חווית שייט יוקרתית ומפנקתהמרינה של דובאי, חווית שייט יוקרתית ומפנקת

סרטון על שייט בדובאי

כרטיסים לשייט בדובאי

ישנן אופציות רבות מומלצות לשייט בדובאי, החל מהשייט הפשוט ואותנטי, בעלות של כ55 שקלים (58 דירהם) לאדם, ועד השייט היוקרתי והמפנק, היכול להגיע לכ1140 שקל (1200 דירהם) לאדם.

למעוניינים בשייט בסיסי היוצא ממרכז דובאי, אנו ממליצים על כרטיס שייט המציע כשעה מסלול באברה מסורתית לאורך גדות תעלת דובאי, בעלות של כ57 שקל (60 דירהם) לאדם. לתשומת לבכם, שייט זה הינו פופלארי מאוד, אנו ממליצים לרכוש כרטיס מראש, לרכישת כרטיסים, לחצו כאן.
למעוניינים בשייט בסיסי היוצא מהמרינה, אנו ממליצים על כרטיס שייט המציע כשעה מסלול ועובר בין האתרים עין דובאי וג’ומיירה פאלם, בעלות של כ75 שקל (80 דירהם) לאדם. לתשומת לבכם, שייט זה הינו פופלארי מאוד, אנו ממליצים לרכוש כרטיס מראש, לרכישת כרטיסים, לחצו כאן.

למעוניינים בחוויה אולטימטיבית, אנו ממליצים על כרטיס למופע המזרקות של דובאי ולשייט באגם. עם כרטיס זה תצאו למופע מופלא, כחצי שעה, בו תוכלו להנות מהמים המרקדים, האורות והמוזיקה תוך כדי שייט באגם, במונית מים מסורתית, לצד הבניין הגבוה בעולם, הבורג’ חליפה, בעלות של כ64 שקל (68 דירהם) לאדם. לרכישת הכרטיסים, לחצו כאן. כרטיסי אלו מתאימים למעוניינים לחוות חוויה אולטימטיבית וקסומה, עם הראות הטובה ביותר ללא צורך להידחף בין עומס האנשים. שימו לב, יש לאסוף את הכרטיס מראש בדלפק הכרטיסים בבורג’ חליפה.

למעוניינים בשייט עם ארוחת ערב, ישנן שלוש אופציות.
תוכלו להנות מכ90 דקות של שייט ערב בדאו, סירה בדואית מסורתית, לאורך תעלת דובאי, עם ארוחת ערב בינלאומית על סיפון הסירה, מוזיקה חיה וריקודי טנורה, בעלות של כ85 שקלים (90 דירהם). לרכישת הכרטיסים עם 5% הנחה, לחצו כאן. אטרקציה זו מתאימה לאלו המעוניינים לחסוך ועדיין להנות מהעיר ולהתפנק לערב אחד.

בקיסרית האוקיינוס, בשייט של כשעתיים היוצא מהמרינה לאור קו הרקיע המרהיב של דובאי, תוכלו להנות מארוחת ערב ומשקאות בקבלת הפנים, בעלות של כ141 שקל (148 דירהם) לאדם. לרכישת הכרטיסים וקבלת 5% הנחה , לחצו כאן. כרטיסים אלו מתאימים למעוניינים בערב רומנטי ומפנק. כמו כן, תוכלו לשדרג את הכרטיסים, בעלות נוספת, ולקבל משקאות אלכוהוליים, או לשדרג לכרטיסי VIP בהם תוכלו להנות ממקומות ישיבה שמורים, שמפניה ומשקאות ללא הגבלה.

בשייט על לוטוס, מגה יאכטה יוקרתית, תוכלו להפליג במשך כשלוש שעות אל אורח החיים היוקרתי של דובאי עם ארוחת ערב בינלאומית מפנקת ובריכת שחייה על היאכטה, בעלות של כ235 שקלים (247 דירהם) לאדם. לרכישת הכרטיסים בהנחה של 5%, לחצו כאן. כרטיסים אלו מתאימים למעוניינים בחוויה מפנקת ויוקרתית ובערב רומנטי. כמו כן, תוכלו לשדרג את הכרטיסים, בעלות נוספת, ולקבל משקאות אלכוהוליים, או לשדרג לכרטיסי VIP בהם תוכלו להנות ממקומות ישיבה שמורים, שמפניה ומשקאות ללא הגבלה.
לעוד מגוון אופציות מרתקות תוכלו להנות מרכישת כרטיסים עם 5% הנחה, בקישור הבא

הזמנת כרטיסים לשייט בדובאי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הזמנת כרטיסים לשייט מומלצת לזוגות צעירים ומבוגרים וכן לחובבי היוקרתיות
  • מומלץ לשלב את האטרקציה עם בורג’ חליפה או עם המרינה בדובאי
  • הדרך הנוחה ביותר תהיה בתחבורה ציבורית. דובאי נוחה מאוד ורשת המטרו והאוטובוסים פרוסים היטב.
  • אטרקציה זו פחות מומלצת למשפחות בעלות ילדים
  • תמיד ניתן להוזיל את העלויות בבחירת שייט פחות יוקרתי ועדיין להנות מחווית השייט הפשוטה והמסורתית

שאלות נפוצות על שייט בדובאי

השייט מומלץ בכל עונות השנה ובייחוד בחודשי האבי בהם נעים ולא חם מידי בדובאי.

השייט בדובאי מומלץ לזוגות צעירי ומבוגרים ולחובבי היוקרתיות

מידע שימושי

  • שעות פעילות השייט הינן שונות בהתאם לאטרקציה הנבחרת. אנו ממליצים, בעת הזמנת הכרטיס לבדוק את זמינות האטרקציה וכן לוודא שבמידה ויש צורך לאסוף את הכרטיס, המקום פתוח בשעות המתוכננות.
  • עלויות הכרטיסים לשייט, נכון לשנת 2022, נעים בין כ55 שקל (58 דירהם) לכ1140 שקל (1200 דירהם) לאדם.