קידזניה דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | Kidzania Dubai

קידזניה דובאי בכמה מילים

קידזניה דובאי (Kidzania Dubai) נמצאת בקומה השנייה של קניון דובאי הנמצא במרכז העיר, סמוך לבורג’ ח’ליפה (Burj Khalifa) ומול מזרקות דובאי המפורסמות (The Dubai Fountain). קידזניה זו רשת מקסיקנית בינלאומית שבבעלותה 30 סניפים ברחבי העולם שמטרתם לאפשר לילדים ללמוד בצורה חווייתית. קידזניה דובאי מתפרסת על 7,000 מ”ר והיא בנויה כהעתק של עיר אמיתית בגודל מותאם לילדים, העיר הכוללת למעלה מ70 פעילויות לילדים (בגילאים 4-16) שבהם מתנסים בשלל משרות באמצעות משחק תפקידים למשל בית חולים, תחנת כיבוי אש, בנק, תחנת רדיו וטלוויזיה, סופרמרקט, פיצרייה ועוד. חשיפה לעולם המבוגרים מלווה בהתרגשות גדולה ומעודד את הילדים לקבל החלטות, ללמוד מה זו עבודת צוות, יצירתיות וכישורים חברתיים בדרכים שלא ניתן ללמד בשום חינוך פורמלי. בדיוק כמו בעולם האמיתי עבור כל עבודה שמבצעים מקבלים תשלום, כך גם הילדים מקבלים תשלום ב- kidZos (-המטבע של KidZania) אתו ניתן לקנות פריטים או פעילויות ברחבי העיר או לחלופין להשקיע אותו בבנק המרכזי של KidZania או לשמור אותו לביקור הבא- מה שלא מחליט הילד זה חושף אותו לניהול כסף ותקצוב. באישור ההורים קיימת אפשרות לילדים בתוספת תשלום להפוך לאזרחים מן המניין וככל שמתקדמים בעיר כך מקבלים קידם המאפשר מגוון של הטבות ופותח אפשרויות חדשות בעיר. אין אפשרות להיכנס עם אוכל לעיר קידזניה אך ניתן לקנות אוכל באפשרויות שהפארק מציע. חשוב לדעת שלכל הפעילויות בעיר קודמת הדרכה מ-Zupervisors כלומר מבוגרים שמאומנים ונמצאים שם כדי לתמוך בילדים ולעזור להם לבצע את המשימות בבטיחות בזמן שהם עובדים ומשחקים. קיימת אפשרות להשאיר ילדים עד גיל שנתיים בפעוטון (Nursery) כדי לאפשר להורים להתלוות לילדים הגדולים יותר, בפעוטון הילדים מופקדים לידי אנשי מקצוע שיעודדו את סקרנותם תוך שמירה על ביטחונם.

לאחר הביקור בקדזיניה תוכלו לסייר בקניון דובאי הגדול בו נמצא האתרלאחר הביקור בקדזיניה תוכלו לסייר בקניון דובאי הגדול בו נמצא האתר

מה רואים ומה עושים בקידזניה דובאי

בעיר קידזניה (KidZania) ניתנת לילדים האפשרות לשחק בלמעלה מ40 מקצועות שונים מהעולם האמיתי וללמוד על החיים האמיתיים בצורה מהנה.

  • למשל בדיוק כמו בעיר אמיתית, יש שפע של מקומות אכילה ושתיה בקידזניה. אבל בשונה מהעולם החיצוני, הילדים יכולים להיות מעורבים בבישול, החל מהכנת חטיפים בריאים במפעל החטיפים הבריאים של Fade Fit Kids, דרך הכנת ארוחה שמחה משלהם במקדונלד’ס ועד לאפיית הפיצות שלהם בפיצה אקספרס. ישנה אפשרות לעבוד במפעל השוקולד של Kinder ולצאת עם חטיף Kinder שהוכן, וכן בחטיף-בר מבוגרים מוזמנים להצטרף לילדים לרכב על אופנים כדי לערבב את השייק שהמבקרים מרכיבים, באזור הזה ניתן להנות מחטיפים מבית קפה או לחלופין להתקרר עם גלידה מהדוכן.
  • בתחום הבידור יש לילדים פינת DJ שמפתחת את החשיבה והאומנות, ניתן להזמין כרטיסים לבתי הקולנוע ולצפות בסרטים אהובים כמו כן הילדים עוברים הדרכה מקצועית בתיאטרון העירוני של קידזניה ומשחקים בתפקידים שונים בהופעות וריקודי רחוב בעיר.
  • כמובן שקיימת השכלה בעיר קידזניה המעניקה לילדים תואר בתחום הנבחר ומאפשר להם להרוויח יותר kidZos במקצועות הקשורים, למשל ניתן להנות מבית בספר לציור או להצטרף לפעילויות האומנות והמלאכה שתורמות לשיפור המוטוריקה העדינה של הילדים.
  • בתחום המדיה הילדים מוזמנים להנות מאולפן הטלוויזיה Al Aan ולשמש בו בתפקידים שונים ממנהל הערוץ דרך כתב חדשות או לשדר בתחנת הרדיו העירונית של קידזניה.
  • בתחום הרפואה ניתן להצטרף למעבדה האנטי-מיקרוביאלית Microsafe כדי לדאוג לחיטוי הידיים והמשטחים בכל העיר, ניתן לבקר במרפאת השניים Appolonia וללמוד על הרגלי שיניים בריאים כמו כן ניתן להצטרף לצוות רופאים בבית חולים שמטפלים בתינוקות שזה עתה נולדו או לחלופין לעזור למטופלים במרכז ההדמיה או לעלות את המודעות של הילדים לבריאות העיניים במרכז לרפואת עיניים.
  • כמובן שהילדים יכולים לשחק כמו המבוגרים ולבחון את כישוריהם בכדורגל שולחן ובביליארד בחדר המשחקים ולאתגר את עצמם במסלול מכשולים מאתגר.
  • גם על תחום התחבורה העיר קידזניה לא פסחה ומציעה לילדים להצטרף לאקדמיית התעופה כדי ללמוד על תפקידי טייס וצוות המטוסים, כמו כן יש סיור ברחבי העיר באוטובוס העירוני RTA בו לומדים איך לנסוע באוטובוס בבטחה.
  • בנוסף לכל זה הילדים נחשפים לתחום השירות בין בתחום המלונות וכלה בתפקידים ממשלתיים כמו בתחנת המשטרה של דובאי או ככבאי אש שנענים לשיחות חירום ומצילים את העיר, כמו כן ניתן ללמוד מאיפה המים מגיעים לעיר במפעל הבקבוקים Aquafina או ללמוד נהיגה בבית ספר הנהיגה של האמירויות ולהתנסות בנהיגה במכוניות המגניבות. לאחר שהילדים עבדו קשה בעיר ניתן להנות מחנות הכל-בו בה ניתן לקנות פריטים ומזכרות בkidZos שהילדים הרוויחו ביושר.

סרטון על קידזניה דובאי

כרטיסים לקידזניה דובאי

קידזניה דובאי היא יעד תיירותי פופולארי מאד בקרב משפחות המבקרות בקניון הענק הנמצא במרכז העיר דובאי בשל מיקומו המרכזי וכן דרכי ההגעה אליו נוחים ביותר, בנוסף קידזניה דובאי היא עיר שהוקמה במיוחד עבור הילדים ובכל עמדה עובדי המקום דואגים לבטיחות הילדים, לכן הורים יכולים להשאיר את הילדים לשחק ובמקביל להנות מקניון דובאי המציע שפע של חנויות יוקרתיות או מגוון של מסעדות ובית קפה.

כרטיס כניסה לקידזניה דובאי

כרטיס זה מאפשר כניסה לעיר הילדים בקידזניה בדובאי וחושף בפניהם מעל 40 משחקים בתפקידים שונים ומעל 80 פעילויות מהנות, הכרטיס מומלץ לכל הורה שרוצה להעניק לילדיו חוויה בלתי נשכחת בעיר דובאי, עלות של כרטיס היא 21 יורו לאדם, ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים לקידזניה דובאי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ לילדים בגילאים 4-16 הרוצים להכיר את החיים האמיתיים בצורה חוויתית.
  • העיר פתוחה כל ימות השנה- מוזמנים לבקר.
  • מומלץ להקדיש בין 5-6 שעות לביקור בעיר הילדים קידזניה דובאי.
  • מומלץ לחבר את הביקור עם סיור במלון הענק של דובאי, כמובן עם מגדל הבורג’ ח’ליפה או המזרקות של דובאי.
  • המקום מומלץ למשפחות עם ילדים, בעיקר לילדים.
  • למעוניינים ללון בקירבה לקידזניה דובאי מומלץ להתעניין במלון 5 כוכבים Address Fountain Views פרטים בקישור הבא או לחלופין לבדוק את מלון 5 כוכבים Address Downtown פרטים בקישור הבא.
  • מומלץ להימנע מלהתקרב למרכז העיר עם רכב.

שאלות נפוצות על קידזניה דובאי

לא, מבוגרים חייבים ללוות לפחות ילד אחד

מומלץ להקדיש בין 5-6 שעות לביקור בעיר הילדים קידזניה דובאי.

הביקור מומלץ לילדים בגילאים 4-16 הרוצים להכיר את החיים האמיתיים בצורה חוויתית.

מבוגרים מוגבלים באזורים מסוימים שבהם מתקיימות פעילויות, אך יש טרקלין הורים שבו מבוגרשאלהים יכולים להירגע בזמן שילדם עושה את הפעילויות

לא, יכולים להישאר כמה זמן שהם רוצים עד שעת הסגירה

לא, אבל יש אפשרות לקנות אוכל ושתייה בפנים: מקדונלדס, פיצה אקספרס או קפה Reel Cinemas.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    שני-ראשון מ10:00 עד 22:00 (כניסה אחרונה ב21:00).
  • עלות כרטיסי הכניסה: כניסה רגילה לילד (4-16): 195 AED, כניסה פרימיום לילדים (4-16): 260 AED, פעוט (2-3): 110 AED, מבוגר (מגיל 17 ומעלה): 80 AED, תינוק (0-1): חינם
  • כתובת: The Dubai Mall, Second level. Cinema Parking – Financial Center Rd – Dubai
  • הדרך המומלצת ביותר להגיע לקידזניה דובאי שנמצאת בקניון דובאי היא באמצעות קו המטרו החדש- לרדת בתחנה בורג’ ח’ליפה/קניון דובאי ולהמשיך רגלית בגשר שמקשר בין המטרו לכניסה לקניון, קידזניה נמצאת בקומה השנייה בקניון.
  • אתר רשמי: https://dubai.kidzania.com/en-ae/
  • ילדים מתחת לגובה 120 ס”מ חייבים ליווי מבוגר תמידי.