פסטיבל סיטי, דובאי – המדריך המקיף | Festival City

פסטיבל סיטי בכמה מילים

פסטיבל סיטי (Dubai Festival City) היא עיר ססגונית ומלאת חיים שהוקמה על השפה המזרחית של נהר דובאי, צפונית מזרחית ממרכז העיר, וההערכה שהושקעו בה למעלה מ3 מיליארד דולר. פסטיבל סיטי הינו אחד היעדים התיירותיים בדובאי ומציע קשת רחבה של פעילויות הכוללות מגוון של מסעדות, שופינג בכל התחומים שרק תרצו ממכשירים אלקטרוניים תכשיטים בגדים ועד מכוניות, ניתן למצוא רשתות כמו איקאה, אייס, H&M, וחנות זארה הגדולה בכל איחוד האמירויות. הקניון שנמצא סמוך לנחל (Dubai Festival City Mall) כולל מגוון של מסעדות ואטרקציות לילדים וגם כאלה המתאימות לכל המשפחה. בתחום הלינה העיר מציעה מלונות יוקרה בדירוג 5 ו4 כוכבים מומלצים.

ניתן להנות ממסעדות שונות ומאטרקציות לכל המשפחה בקניון פסטיבל סיטי ניתן להנות ממסעדות שונות ומאטרקציות לכל המשפחה בקניון פסטיבל סיטי

מה עושים בפסטיבל סיטי

פסטיבל סיטי הוקמה בסמוך לנחל דובאי ואחת האטרקציות הייחודיות היא שייט באברה (Abra)-סירה מסורתית העשויה מעץ, בה שטים לאורך התעלה ונהנים מהנוף על מרכז העיר דובאי והבורג’ חליפה, ניתן לשדרג את השייט בארוחה מפנקת. ברחבי העיר ניתן להנות מעושר קולינרי וקשת רחבה של קניות בכל התחומים הכוללים אלקטרוניקה, תכשיטים בגדים ריהוט לבית וגם מכוניות, ניתן למצוא רשתות עולמיות כמו איקאה, אייס, H&M, וחנות זארה הגדולה בכל איחוד האמירויות. אחד היעדים הבולטים בעיר הוא הקניון הנמצא סמוך לנחל וכולל מסעדות שונות, למשל מסעדה של פירות ים לבנונית וכן סניף של רשת הרד רוק האמריקאית המקורית סניף יחיד במזרח התיכון בה ניתן להנות מהמבורגים. קיימות אטרקציות רבות לילדים ולכל המשפחה, למשל BOUNCE-X פארק השטח הראשון בעולם בסגנון חופשי, או FABYLAND אזור משחקים לילדים בכל הגילאים וגם עיר הלגו BRICOBILANDIA בה ייהנו הילדים, וגם רשת בתי הקולנוע הגדולה ביותר במזרח התיכון imax בה ניתן להנות מ18 מסכים כך שלא ניתן לפספס אף פרט מהסרט. אטרקציית הדגל של הקניון IMAGINE DUBAI- בשעות הלילה ניתן להנות ממופע של לייזרים, אורות, מים, להבות ומוזיקה ייחודיים.

שייט באברה המסרותית בנחל דובאי היא חוויה ייחודית שאסור לפספסשייט באברה המסרותית בנחל דובאי היא חוויה ייחודית שאסור לפספס

לינה בפסטיבל סיטי

פסטיבל סיטי מציעה לינה ברמה גבוהה אך לא כל התיירים שמגיעים לבלות בעיר בוחרים ללון בה, למעוניינים להישאר ללון בעיר ניתן להנות ממלון 5 כוכבים Crowne Plaza Dubai Festival City פרטים להזמנה בקישור הבא, מומלץ להתעניין גם במלון 4 כוכבים Holiday Inn & Suites פרטים להזמנה בקישור הבא, למעוניינים במלון דירות מומלץ לבדוק את InterContinental Residence Suites פרטים להזמנה בקישור הבא.




המלצות "הכל על" למבקרים בפסטיבל סיטי

  • מומלץ לבקר בפסטיבל סיטי במהלך היום ולהנות מקניות ואטרקציות מגוונות המתאימות לחובבי שופינג, יש פעילויות המתאימות גם למשפחות עם ילדים, מומלץ להישאר עד שעות הערב ולהנות ממופע הדמיון הייחודי במפרץ.
  • מומלץ להשקיע לפחות יום אחד לביקור בפסטיבל סיטי.
  • מומלץ לשלב את הביקור עם ביקור במוזיאון העתיד שנמצא לא רחוק, וכמובן גם לבקר במרכז העיר של דובאי המכילה מגוון אטרקציות.
  • מומלץ להגיע לפסטיבל סיטי עם רכב שכור.
  • משפחות המגיעות לפסטיבל סיטי מומלץ להנות ממגוון אטרקציות בקניון שמתאימות במיוחד לילדים וגם מהשיט על הנהר וכמובן במופע הדמיון המרהיב.
  • ישנם מספר חניונים יעודיים למבקרים.
  • ניתן למצוא רשתות עולמיות כמו איקאה, אייס, H&M, וחנות זארה הגדולה בכל איחוד האמירויות

שאלות נפוצות על פסטיבל סיטי

מומלץ להשקיע לפחות יום אחד לביקור בפסטיבל סיטי.

ניתן להגיע לעיר במשך כל השבוע לאורך כל השנה, כאשר העונה המומלצת ביותר היא בחורף - אז עונת התיירות נמצאת בשיאה.

מומלץ לבקר בפסטיבל סיטי במהלך היום ולהנות מקניות ואטרקציות מגוונות המתאימות לחובבי שופינג, יש פעילויות המתאימות גם למשפחות עם ילדים, מומלץ להישאר עד שעות הערב ולהנות ממופע הדמיון הייחודי במפרץ.