לגולנד דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | Legoland Water Park

לגולנד דובאי בכמה מילים

ישנם ארבעה פארקי לגולנד בעולם, ואחד מהם הוא פארק הלגולנד דובאי (Legoland Water Park), הממוקם במרכז העיר, דובאי, ונגיש מאד למבקרים. גודלו פי 30 מלונה פארק תל אביב ומונה כ-40 מתקנים הבנויים גם הם מחתיכות לגו, וכ-15 אלף מוצגים שהורכבו מכ-60 מיליון חתיכות לגו, הפארק הופך לחוויה מקסימה לכל המשפחה כמו גם להזדמנות מלמדת, מעשירה ומפתחת את הדמיון.

פארק הלגולנד בנוי כך שלמרות התאמתו הרשמית לבני 3-12, הנוסטלגיה תעורר בכולם את הילד שבהם, וההנאה המשפחתית מובטחת גם לאלו שהזמן קורא להם “מבוגרים”.
הפארק, שפתוח בכל ימות השנה, הינו הפארק המקורה והממוזג הגדול בעולם ומציע שירותי מזון ולינה, מתחמי VIP מיוחדים למבוגרים ועוד שלל אטרקציות מלאות אנדרנלין כמו המתקנים שבהם עוזרים וצופים לגיבורי מארוול לנצח את הרעים או כמו אלו הפוגשים בהם דמויות מה CARTOON NETWORK.

מה רואים ומה עושים בפארק לגולאנד דובאי

פארק לגולנד דובאי (Legoland Dubai) הוא פארק שעשועים גדול וצבעוני המבוסס על אבני הלגו המוכרות. בפארק תמצאו מגוון אטרקציות וילדיכם יתנסו בהמון חוויות חדשות ומתקנים בניהם לימוד נהיגה, השטת סירות, רכבת הרים, בניית דגמים, מגדלי טיפוס, פארקי משחקים, ירי ברובי לייזר, כניסה לצוללת, מופעים ועוד. כמון כן, בסוף החוויה תוכלו להנות גם מהפארק “הרטוב” עם שלל מגלשות צבעוניות, בניית סירות ורפסודה או בבריכת הגלים המרגיעה. הפארק מתחלק ל-6 מתחמי “ארצות” (Lands) שעוצבו בצורה שונה. כל מתחם מציע חוויה מעשירה ולימודית בנוסף להנאה. מתחם המינילנד מציג במיניאטורה מבנים שונים במזרח התיכון, קו המים של דובאי ועוד, באמצעות כ-20 מליון לבני לגו קטנות. ממתחם הפקטורי טור תוכלו לצאת לסיור במפעל הלגו ולראות כיצד בונים אבן לגו, מה שלבי היצור ואיך נוצר הקסם ואף תקבלו קוביית לגו משלכם ישירות מפס הייצור. על מנת להרגיש גיבורים ולחוות את עולם הלגו במלואו, תוכלו לבקר במתחם ” לגו סיטי” העשוי כולו מלגו. ב”לגו סיטי” תוכלו לשוט בסירה מלגו, “ללמוד” נהיגה ולקבל רישיון נהיגה של לגולנד, לעלות על מטוסי דופלו, לעזור לשוטרי הלגו לתפוס את הגנבים ולהצטרף לאקדמיה להצלה עם משאיות הכיבוי. במתחם הדימיון תוכלו לעצב ולבנות מוכנית מירוץ משלכם, לתכנת רובוטים ממוחשבים, לבקר באקדמיית הבנייה של עולם הלגו ולהפוך למאסטר וכן להנות מסרטים עם אפקטים מיוחדים. גם לפעוטות שלכם יש מקום בעולם הדימיון, על רכבת הפעוטות או בעמק דופלו שם יוכלו לרוץ, לחקור ולהנות. בממלכה האבודה תוכלו לקבל הצצה אחורה בזמן אל ממלכתו הקסומה של הקוסם מרלין, לחקור את הטירה והשוק ולכבוש את רכבת הדרקון. במתחם הרפתקה, שהוא המתחם החווייתי ביותר, תוכלו לנקום את נקמת פרעה באמצעות מלחמת קצף וכן לחקור את מבוך ממלכת פרעה, להילחם במומיות ושלדים על מנת למצוא את האוצר החבוי, לצעוק כל הדרך למטה ממתקן חיפושית הקפיצה ולצאת להרפתקה תת ימי בצוללת.
בדובאי מומחים בהגשמת פנטזיות לילדים , ולכן כנראה החליטו, שלא די בפארק שעשועים “על יבש” ובנו גם את פארק המים של לגולנד, שם תוכלו להנות ממגוון מגלשות מים מרהיבות, בריכת הגלים, בניית רפסודה וסירה ושייט בהם וכן ממגלשות הפעוטות.
שימו לב! אלו שני פארקים צמודים השייכים שניהם לאותו המותג, אך כל אחד מהם מהווה פארק בפני עצמו עם תשלום וכניסה נפרדים, במידה ותרצו לבקר בשני הפארקים ניתן לרכוש כרטיס משולב.

סרטון על לגולנד דובאי

כרטיסים ללגולנד דובאי

כרטיסים ניתן לרכוש כרטיסים באתר הרשמי וגם באתרים נוספים המציעים כרטיס יומי וגם חבילות משולבות. מומלץ להזמין מראש את הכרטיסים באונליין כי הם יותר זולים מרכישה בקופה. ילדים עד גיל 3 – חינם (יש צורך להציג תעודה מזהה). גיל 3 ומעלה – החל מ-295 דירהם ניתן למצוא כרטיסים ליום שלם וגם ניתן לשלב עם פארקים נוספים כמו פארק הלגולאנד במים. במחיר של 344 שח לאדם. כרטיסים ניתן למצוא כאן ניתן לרכוש גם כרטיס ליום אחד שעוקף תור ב 77 יורו כאן.

הזמנת כרטיסים ללגולנד דובאי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • מומלץ בעיקר למשפחות לילדים מגיל 3 עד 12 אך גם יותר גדולים ימצאו עניין רב.
  • הפארק פתוח כל ימות השנה , בקיץ מומלץ לבקר בשעות הפחות חמות.
  • מומלץ להגדיש למקום בין 3 ל 5 שעותלמרות שניתן גם יום שלם.
  • ניתן לשלב עם פארק המים לגולאנד.
  • נח להגיע למקום ניתן להגיע גם במטרו ואוטובוס או רכב.
  • לגו סיטי מתחלק למספר תחנות ואפשר לומר שיום בלגולנד לא יהיה שלם ללא הביקור בלגו סיטי הילדים יתנסו בחוויות כמו בית ספר לנהיגה ולשייט ואפילו לבקר בשדה תעופה ולהרגיש כמו טייסים.
  • מלון לגולנד החדש בדובאי המלון ממוקם לצד פארק הלגולנד ופאר המים לגולנד להשלמת החוויה במלואה.
  • ניתן לרכוש כרטיסים משולבים, או אם מתכננים להגיע שוב השנה ניתן לרכוש אפילו כרטיסים שנתיים.
  • לא ניתן להכניס מזון לפארק השעשועים למעט מזון לתינוקות או מזון המיועד לדרישות תזונה מיוחדות. כל האורחים הנכנסים לפארק כפופים לבדיקת שקיות וניתן להחרים כל מזון. במקום יש מסעדון מזון מהיר.
  • מומלץ להזמין מראש במיוחד אם אתם רוצים לשלב את פארק המים לגולנד בכרטיס אחד.

שאלות נפוצות על לגולנד דובאי

לא, אומנם הפרקים נמצאים ממש אחד ליד השני אבל כל פארק נחשב כפארק עצמאי ויש לרכוש עבורו כרטיס בנפרד. מומלץ בחום לבדוק את הכרטיסים המשולבים שיהיו זולים יותר מאשר רכישה נפרדת של הכרטיסים.

הביקור מומלץ למשפחות ילדים עד גיל 12

לגולנד הוא אתר המיועד לילדים מגיל שנתיים עד שתים עשרה באופן רשמי, אבל אנחנו בטוחים שגם הילדים הגדולים יותר יוכלו ליהנות ממנו.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    יום ראשון 10:00–19:00
    יום שני 10:00–18:00
    יום שלישי 10:00–18:00
    יום רביעי 10:00–18:00
    יום חמישי 10:00–18:00
    יום שישי 10:00 –19:00
    יום שבת 10:00–19:00
    ייתכנו שינויים בשעות שעות הפתיחה משתנות בהתאם לעונה
    מומלץ להתעדכן בשעות הפתיחה שבאתר הפארק הרשמי.
  • מחיר כניסה ילדים עד גיל 3 – חינם (יש צורך להציג תעודה מזהה). גיל 3 ומעלה – החל מ-295 דירהם.
  • כתובת : Sheikh Zayed Rd – Abo Dhabi
  • דרכי הגעה ללגו פארק מטרו: צאו בתחנת קניון אבן בטוטה Ibn Battuta וקחו אוטובוס ללגולנד (DPR1).
    אוטובוס: Dubai Parks and Resorts DPR1.
    רכב: סעו על כביש שייח זייד בין דובאי לאבו דאבי – כ- 20 דק’ נסיעה מהמרינה של דובאי, מגרש חניה לנוחיותכם.
  • האתר הרשמי: https://www.legoland.com/dubai/
  • רוב האטרקציות בלגולנד מונגשות אך לא כולן