טיולי ג’יפים וספארי מדבר בדובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | Dubai Desert Safari

טיולי ג'יפים וספארי מדבר בדובאי בכמה מילים

את הנוף האורבני של העיר דובאי עוטף מדבר עצום ומרהיב שמהווה 80% מהעיר כולה ומכיל שלל פעילויות אקסטרים וחוויות אותנטיות לאלו המחפשים להרגיש את השטחים הפתוחים של הממלכה המדברית. אומנם המדבר עצמו נראה ריק ודומם אך הוא טומן בתוכו היסטוריה ארוכת שנים על ערים אבודות, ואוצרות ארכיאולוגיים רבים שחלקם לא נמצאו עד היום. המדבר עצמו הוא רק חלק קטן מהמדבר הערבי שמשתרע על לא פחות מ- 2,330,00 ק”מ כך ששטחו תופס יותר מחצי האי ערב. מפגש עם בעלי חיים מיוחדים הוא לא נדיר כאן, ומטיול במרחבים הפתוחים ניתן לפגוש לטאות קוצניות, חתולי חול, צבאים ונחשים. קיימות שלל דרכים יוצאות דופן לחוות את המדבר החל מגלישה על הדיונות ועד נסיעה פרועה בג’יפים לאלו שאוהבים את האדרנלין גבוה. החוויה בטיולי הג’יפים מספקת בריחה מהעיר העמוסה והרועשת אל השטחים הפתוחים של המדבר העוצמתי. בחלק מהסיורים תוכלו גם ללבוש בגדים ערביים מסורתיים כדי למקסם את החוויה, לאכול ארוחת ערב ואף להשאר ללילה במאהלים.

חוויות מדבריות מגוונות הרחק משאון העיר חוויות מדבריות מגוונות הרחק משאון העיר

מה רואים ומה עושים בטיולי ג’יפים במדבר דובאי

טיולי הג’יפים השונים יוצאים ממגוון מתחמים הממוקמים מרחק נסיעה קצר מדובאי, אשר מציעים פעילות אקסטרים נוספות מלבד טיולי ג’יפים להמון סוגי קבוצות, קבוצות גדולות של חברים או משפחה או יחידים שיכולים להצטרף לקבוצה קיימת ולהנות מהכרות עם אנשים חדשים. עדיף להמנע מפעילויות במדבר בחודשיי הקיץ החמים בהם הטמפרטורה יכולה לטפס עד ל- 50 מעלות ויותר. לכן הזמן המומלץ הוא בין החודשים ספטמבר עד אפריל. קל מאוד להאבד במדבר רחב הידיים ולכן מומלץ לקחת סיור בליווי מדריך מנוסה, וכך גם רוב הסיורים בנויים (למשל כאן). יציאה לטיול ג’יפים בשקיעה או בזריחה יספקו מחזה מרהיב של קרני השמש הנוגעות בדיונות החוליות ומטפסות אל קו הרקיע, אך זמינות הטיולים מאוד רחבה כך שתוכלו למצוא סיורים בכל שעות היום ואף כאלה הכוללים קמפינג ללילה. קיים ביקוש רחב לטיולי הג’יפים ולכן עדיף לשריין מקום כמה שיותר זמן מראש.

טיולי ג'יפים בכל שעות היום, פעילות אקסטרים בלב המדברטיולי ג’יפים בכל שעות היום, פעילות אקסטרים בלב המדבר

סרטון על טיולי ג’יפים וספארי מדבר בדובאי

כרטיסים לטיול ג’יפים במדבר דובאי

קיימים סוגים רבים של כרטיסים הכוללים שילוב פעילויות נוספות. בחירת סוג הכרטיסים תלויה בתקציב, העדפות לכמות פעילויות, גודל הקבוצה וגילאי המשתתפים. הרוב המוחלט של הכרטיסים כוללים גם איסוף והחזרה למלון או לכל נקודה אחרת שתבחרו בדובאי. כרטיס בסיסי שנמכר באתר “גט יור גייד” עבור אלו המעוניינים בטיול ג’יפים בלבד כולל נסיעה על ג’יפ הנמשך 3-4 שעות ויוצא לפני הזריחה, ומחירו 107 שקלים לאדם. ניתן הלזמין מקום עם אפשרות ביטול באמצעות הקישור הזה. באותו המחיר תוכלו למצוא כרטיס המציע בנוסף לטיול ג’יפים גם נסיעה על טרקטורונים ורכיבה על גמלים, כשבסוף הסיור תגיעו למחנה מדברי בו תוכלו להנות מארוחת BBQ ומופע ריקודים. אורכו של הסיור הוא בין 4-7 שעות וניתן לבחור בין חבילת סיור פרטית או משותפת עם קבוצה אחרת. ניתן להזמין מקום עם אפשרות ביטול בקישור הזה. קיימים עוד סוגים רבים של כרטיסים המשלבים בנוסף לטיול ג’יפים גם רכיבה על גמלים, מופע ריקודים, שינה בקמפינג, גלישת מחלקיים על הדיונות, ארוחת BBQ במחנה קמפינג, ארוחת בוקר, רכיבה על טרקטורונים, כדור פורח ועוד חוויות ופעילויות שונות ומגוונות מהם ניתן לבחור. המחירים יכולים לנוע בין 100 שקלים לאדם ועד עשרות אלפי שקלים עבור כרטיסים הכוללים טיסה בכדור פורח.

ניתן לרכוש כרטיסים המשלבים לינה בקמפינג במדברניתן לרכוש כרטיסים המשלבים לינה בקמפינג במדבר

הזמנת כרטיסים לטיולי ג'יפים וספארי מדבר בדובאי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • טיול ג’יפים במדבר דובאי מומלץ עבור חובבי האקסטרים והאוויר המדברי הפתוח. ולכן יכול להיות מהנה במיוחד עבור קבוצות חברים ומשפחות עם ילדים (חשוב לבדוק שהכרטיסים מתאימים לגילאי הילדים, שכן רוב הכרטיסים לטיולי הג’יפים הם מגיל 3 ומעלה).
  • החודשים המומלצים לביקור במדבר דובאי הן בין החודשים ספטמבר-אפריל בהם הטמפרטורה פחות חמה מחודשי הקיץ בהם הטמפרטורה יכולה לטפס עד ל-50 מעלות ויותר.
  • חצי יום מספיק כדי להנות מטיול ג’יפים בצורה מיטבית, אך הטיול יכול גם להתארך עד ימים שלמים עבור אלו הרוצים לחקור את המדבר לעומקו ולהשתתף בפעילויות נוספות שהמתחמים הרבים במדבר מציעים לקהל הרחב, כמו טרקטורונים, קמפינג, ביקור במאהלים, ארוחת BBQ ופעילויות מקומיות נוספות.
  • עבור משפחות המגיעות ליעד מומלץ לבדוק שטיול הג’יפים מתאים עבור גילאי הילדים איתם מגיעים, חלק מהסיורים המוזמנים מראש מוגבלים מעל גיל מסויים. בנוסף חשוב להתאים את זמן השהות, שכן זמן רב במדבר החם והחולי יכול להיות חוויה לא נעימה עבור ילדים או אנשים מבוגרים.
  • נכון לנובמבר 2022 עלות הטיול נעה בין 107 שקלים ועד עשרות אלפי שקלים, תלוי בסוג הפעילויות שנבחרו.
  • קיים מגוון רחב מאוד של כרטיסים וסוגים של טיולי ג’יפים המשלבים פעילויות נוספות כך שניתן למצוא מחירים זולים מאוד אם מחפשים באופן מעמיק. לפעמים כרטיס המציע מס’ מסויים של פעילויות יכול להיות זהה במחירו לכרטיס אחר המציע פעילויות רבות יותר.
  • טיולי הג’יפים במדבר דובאי מציעים חוויה בטוחה עבור המשתתפים, אך חשוב להזמין כרטיסים מאתרים מוכרים כמו גט יור גייד או טיקסט כדי לוודא שהסיורים שתזמינו יהיו אמינים ובטוחים.
    עוד חשוב לזכור כי מדובר בפעילות אקסטרים ועל כל המשתתפים לנקוט בהתנהגות הולמת על מנת לשמור על בטיחות בזמן הנסיעה.

שאלות נפוצות על טיולי ג'יפים וספארי מדבר בדובאי

טיול ג'יפים ספארי במדבר מומלץ עבור סוגים שונים של קבוצות כמו משפחות וחברים שיכולים להנות מסוגים רבים של סיורים לפי העדפה אישית. גם יחידים יכולים להצטרף לקבוצה מאורגנת ולהנות מחווית ההכרות עם אנשים שונים מכל העולם.

ילדים מתחת לגיל 3, נשים בהריון, אנשים עם בעיות בגב או בלב, אנשים על כיסא גלגלים ואנשים בעלי מגבלות פיזיות מסויימות.

נעליים נוחות, משקפי שמש, כובע, קרם הגנה, בגדים מתאימים למזג אוויר מדברי וחם.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: 24/7, אך הפעילות העיקרית היא בשעות היום
  • מחירו של כרטיס בסיסי עבור אלו המעוניינים בטיול ג’יפים בלבד הוא 107 שקלים לאדם. פעילויות נוספות יעלו את מחיר הכרטיס בהתאם לסוג הפעילות, כך שהמחירים יכולים להגיע עד עשרות אלפי שקלים.
  • קיימים מגוון מתחמים ונקודות מפגש עבור טיולי ג’יפים, רוב מתחמי הפעילות נמצאים במרחק קילומטרים בודדים מהעיר דובאי וחלקם נמצאים במרחק רב יותר אל תוך המדבר. לכן הכתובת תהיה בהתאם לכרטיס אותו קונים.
  • הרוב המוחלט של טיולי הג’יפים מציע איסוף והחזרה אל המלון או אל כל נקודה אחרת אותה תבחרו, כך שאין צורך לדאוג לגבי דרכי ההגעה.