חוף לה מר, דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | La Mer

חוף לה מר בכמה מילים

לאורך קו החוף של דובאי, באזור הצפוני נמצא חוף לה מר (La mer beach) המוכר וידוע כחוף שמחייב ביקור אם הגעתם לאזור, ואם לא- אז זו בדיוק ההזדמנות. חוף לה מר הוא מעבר לרק רצועת חול, מים ושמשיות- אלא הוא יושב על טיילת יפהפייה רחבת ידיים. בטיילת נמצאות שלל חנויות מזון מקומיות ומרחבי העולם, ברים, דוכני גלידות וקיוסקים לילדים, חנויות בגדים, פינות ישיבה מוצלות, מתקני שעשועים, ספורט ומים, בית קולנוע, בית מלון ופארק מים גדול ופופולרי. אין פלא שכל השפע הזה מעלה את שמו של החוף “לה מר” כך שהוא בין האהובים והמתויירים בדובאי. החוף בחלקו מרוצף ובחלקו חולי, והוא נקי ומטופח ביותר על ידי הרשויות המקומיות להבטחת חוויה נעימה ומהנה. יום ביקור בחוף משלב את הרוגע והשקט שניתן לספוג ביום שהייה ושחייה בים יחד עם עניין ואטרקציה בעקבות מיקומו כיעד תיירותי כחלק מאזור ג’ומיירה עם ציורי קיר, חנויות רבות, ובתי קפה.

מסעדות וחנויות בטיילת הייפיה של חוף לה מרמסעדות וחנויות בטיילת הייפיה של חוף לה מר

מה רואים בחוף לה מר

החוף “לה מר” ממוקם בלשונית יבשה כך שהוא מוגן והגלים המגיעים לחוף הם עדינים ונעימים בדיוק לשחייה. מלבד זאת, עושים הרבה מעבר לשחייה בלבד, בשהות בחוף ניתן לשכור מיטות וכסאות שיזוף במקום לנוחיותכם או לשכור בקתה ממוזגת וכך להרוויח את הנוף והשמש בלי להתבשל תחתיה. בנוסף, ניתן להצטרף ולהשתמש במתקני הספורט הימי שעומדים לרשות המבקרים בחוף, הגלישות והרכיבות השונות במים ובמתקנים השונים. שימו לב שבאזור הצפוני נמצאים מתקני האקסטרים ובחלק הדרומי של החוף נמצאים המתקנים לאלו המתונים יותר. יש גם במתחם פארק טרמפולינות לילדים, כך שלא משנה מה תבחרו, בכל מקרה וודאי תמצאו את מה שמתאים לכם בדיוק.
בחוף נמצא גם אחד מפארקי המים האהובים והמתויירים בדובאי, “הלגונה” (Laguna Waterpark), שבנוי כולו בייחוד עבור ילדים ומשפחות שמגיעות לביקור שמשי בים. הפארק מציע למבקריו מגלשות מים ברמות אקסטרים וריגוש שונות, בריכות גלים, ועוד מתקני מים שונים ומגוונים לחוויה מהנה במיוחד. הפארק עמוס במתקנים ויכול לספק יום שלם של חוויה וכיף עבור כל הילדים בכל הגילאים ואפילו עבור ההורים. כשהילדים מסתובבים ונהנים, אתם ההורים מוזמנים לשכור בקתה פרטית ולהעביר את זמן ההמתנה לילדים יחד עם מיזוג אוויר ושתיה קרה.

כרטיסים לחוף לה מר

חוף לה-מר הוא חוף חינם שפתוח לציבור בכל שעות היממה (מלבד שעות החושך, בהן חל איסור לשחות במים). מבקרים שמעוניינים לרכוש מיטות שיזוף או בקתה פרטית יוכלו לעשות זאת במקום.

מלבד רצועת החוף, הכניסה לפארק המים “לגונה” מותנית בתשלום וקיימות מספר אפשרויות לרכישת כרטיס:

כרטיס כניסה לפארק המים לגונה

כרטיס זה מקנה כניסה לפארק המים “לגונה” ויבטיח את שהותכם בפארק. המבקרים בפארק מקבלים חליפות הצלה לשימוש במתקני המים בפארק הכלולות בכרטיס, והם זכאים להיכנס ולהשתמש בכל מתקני הפארק. הכרטיס מיועד למי שמעוניין להיכנס לפארק המים ולא מעוניין באטרקציות נוספות.

לרכישת כרטיס כניסה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על בהקדלת קוד קופון KAKO5 לחצו כאן.

כרטיס משולב למספר אטרקציות

כרטיס משולב הוא כרטיס המאפשר כניסה חופשית והנחות לאתרים רבים בדובאי (פארק המים כלול בכרטיס), בהם תוכלו לדלג על התור של קופות הכרטיסים ולהיכנס מהר יותר לאתרים. כרטיס זה מתאים עבור אלו היודעים מראש כי הם מעניינים להגיע לפחות לכמה מהיעדים הכלולים בדובאי, כך שכרטיס זה יצא להם משתלם יותר מאשר רכישת כרטיס כניסה לכל מקום בנפרד. מאחר וזהו כרטיס הכולל דילוג על התור תוכלו להיכנס לפארק המים לגונה ולאתרים נוספים בלי לעמוד בתורים. כרטיס זה מתאים לאלו המעוניינים לשלם מחיר מעט יותר גבוה המקנה כניסה מהירה לפארק המים.

בין האתרים הכלולים בכרטיס ניתן למצוא את הבורג’ חליפה, מזרקות דובאי, פארק IMG הדולפינריום ועוד שפע עצום של אתרים ואטרקציות בהנחה משמעותית. בנוסף, הכרטיס מקנה עלייה חופשית לאוטובוס התיירים Hop-On-Hop-Off. שימו לב שהכרטיס תקף למשך שבוע עבור 3, 5 או 7 אטרקציות בעיר לבחירתכם, ולכן הוא מיועד עבור אלו שמתכננים אטרקציות נוספות במשך הטיול.

להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

הזמנת כרטיסים לחוף לה מר- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בטיילת בכלל ובחוף לה מר בפרט היא חוויה צבעונית ומהנה עבור כל המשפחה, ילדים ומבוגרים כאחד ייהנו משלל החנויות, המסעדות, המתקנים והפעילויות שמותאמות למגוון גילאים והעדפות.
  • החוף עמוס בעיקר בשעות אחר-הצהריים והערב ובמיוחד בשבתות ובימי ראשון, כך שההמלצה שלנו היא להגיע בשעות הבוקר או הצהריים המוקדמות כדי למעט את כמות האנשים בחוף.
  • מזג האוויר בדובאי הוא חם מאוד ולכן עונת התיירות המומלצת היא עד חודש מאי כשמתחיל להתחמם ומתחילת החורף כדי להימנע ממזג אוויר קיצוני.
  • ניתן בקלות להשקיע ולהעביר יום שלם של חוויות והפעלות בחוף, יחד עם זאת מומלץ לשלב את הביקור בחוף יחד עם ביקור באטרקציות הרבות המוצעות בדובאי, במיוחד עבור אלו שמתכנננים רכישת כרטיס משולב. ניתן לבקר בבורג’ חליפה, ספארי דובאי, עין דובאי ועוד ועוד. לאוהבי המים מומלץ לבקר בפארקי המים הנוספים בעיר ביניהם אקוונצ’ר.
  • בדובאי נוח יחסית להתנייד עם רכב שכור, כך תוכלו להתנייד בקלות בין האתרים והערים השונות באיזור. לכן מומלץ מאוד להשכיר רכב ולחנות בחניון הטיילת
  • חשוב ביותר לשמור על בטיחותכם בזמן השהות בחוף ולכן הקפידו על מקדמי הגנה, כובעים, שתייה מרובה ושהייה בצל בשעות החום הקשות.
  • עלות הביקור משתנה בהתאם לרצונות ולהעדפות שלכם במהלך היום, מומלץ להצטייד בכרטיס אשראי או בכסף מזומן לכל מה שתצטרכו. קיים כספומט בטיילת לנוחיותכם.
  • מומלץ לא להשאיר חפצים אישיים ויקרי ערך בחוף ללא השגחה, אין לאבטחת החוף אחריות על אובדן או גניבה.
  • בקרבת המים חשוב לזכור שילדים מחוייבים בהשגחת מבוגר.

לינה באזור חוף לה מר

דובאי היא עיר מתויירת מאוד ומלאה באפשרויות לינה מסוגים שונים המשתנים באיכותם, בשירותים השונים הניתנים בהם, במיקומם בעיר וכמובן במחיר. בחלק הקרוב נפרט על מספר מקומות לינה מומלצים הממקומים בקרבת מקום לחוף לה מר, לטיילת ולפארק המים.

מלונות

מלון Hyatt Centric, ומלון Rove La Mer, המעניקים לאורחים שימוש חופשי בבריכת השחייה, חדר הכושר, המסעדה והבר המיועדים לאורחי המלון. בנוסף דלפק קבלה זמין בכל שעות היממה וכן שירות משק בית יומי ושירות חדרים. המלונות נמצאים במרחק של פחות מ200 מטרים מהחוף ומשקיפים עליו. לאורחי המלון ניתנת גישה לאינטרנט אלחוטי בחינם, ואף חניה במלון.

דירת אירוח

למבקרים המעוניינים בחווית אירוח מעט שונה, אנו ממליצים על אפשרות של דירות האירוח בקרבת החוף. דירת Sunset Marina View, משקיפה על החוף ומעניקה לאורחיה חווית אירוח פרטית יותר. בדירה נמצא מטבח פרטי, מכונת כביסה, בריכת שחייה, אינטרנט וחניה חינם ומרפסת ישיבה.

שאלות נפוצות על חוף לה מר

הביקור בחוף מומלץ במיוחד לאוהבי השמש, החול והמים. ילדים ומבוגרים יוכלו להנות מיום שהייה בחוף וקניות בטיילת. הביקור בפארק המים מומלץ לאוהבי המים ובעיקר למשפחות עם ילדים. מתי מומלץ לבקר בחוף לה מר ובטיילת?

שימו לב שעונת הקיץ חמה במיוחד באזור זה ולכן עדיף להימנע מתנאי חום קיצוניים. מלבד זאת, עומס התיירים בחוף הוא בעיקר בשעות הצהריים המאוחרות והערב ועל כן כדי להימנע מהעומס מומלץ לתאם את שעת ההגעה לחוף לשעת הבוקר או צהריים מוקדמים

אפשר בקלות להעביר יום שלם בשחייה, קניות וסיבוב בטיילת וביקור בפארק המים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: החוף פתוח לציבור בין השעות 7:00-10:00, אך חשוב שתשימו לב- חל איסור על שחייה בשעות החשיכה.חנויות הטיילת נפתחות החל מהשעה 10, ופארק המים לגונה פתוח בין השעות 10:00-18:00 וסגור בימי שני.
  • מחיר כניסה: החוף כאמור חינם, שאר הפעילויות והאטרקציות בחוף החל מהשכרה של מיטת שיזוף, חנייה, המתקנים השונים והפארקים משתנים במחיר וניתן לבדוק כל דבר בפני עצמו.
  • כתובת: La Mer, Jumeriah 1
  • החוף ממוקם באזור ג’ומרייה התיירותי כך שדרכי ההגעה נוחות. ניתן להגיע בקו האוטובוס 9 או C10 עד לתחנת החוף. לחלופין ניתן להגיע גם ברכב פרטי ולחנות בחניון המיועד למבקרי החוף והטיילת.
  • האתר הרשמי
  • קיימות בחוף מלתחות ושירותים נוחים לנוחיותכם האישית