המסגרת של דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Dubai Frame

המסגרת של דובאי בכמה מילים

מסגרת דובאי זהו מבנה אדריכלי מיוחד הממוקם בפארק זאביל, בעיר דובאי שנמצאת באיחוד האמירויות. המבנה המרשים מתנשא לגובה של יותר מ150 מטרים, עשוי זכוכית, פלדה, אלומיניום, בטון ומצופה נירוסטה בצבע זהב. המסגרת תוכננה ע”י האדריכל פרננדו דוניס שזכה בפרס בתחרות אדריכלות בינלאומית ב2009 על עיצובו יוצא הדופן של המבנה ובתחרות עיצוב ע”י ממשלת דובאי. בנוסף לשתי זכיות אלו, מסגרת דובאי מחזיקה בשיא עולם על היותה המסגרת הגדולה בעולם.
המסגרת מכילה בתוכה כ48 קומות, שבעליונה יש תצפית על אתרים סמליים מודרניים של העיר ומנגד, תצפית על אזורים היסטוריים יותר של דובאי. ע”פ האדריכל דוניס, המבנה ממסגר את התפתחות העיר דובאי בעבר, בהווה ובעתיד.

מה רואים ומה עושים במסגרת של דובאי

בלב דובאי, בין הקניות, הבניינים והפארקים המפוארים נמצאת המזרקה היפייפה של דובאי, המציעה חוויה מהפנטת ומרגשת במיוחד. המזרקה נמצאת באוויר הפתוח והיא פתוחה לכל מי שרוצה להנות ממנה. מכל עבר תוכלו לצפות במחזה ייחודי של הופעה אור-קולית על המים וחוויה ויזואלית מרשימה ומהנה, עם קצב העולה ויורד לפי שירים מוכרים המתנגנים ביניהם Thriller של מייקל ג’קסון וגם Time to say goodbye של אנדריאנה בוצ’לי ועוד. במופע המזרקה תוכלו לצפות, מספר פעמים ביום (פירוט שעות בהמשך העמוד), ממגוון מקומות מסביב לאגם, וכן אפילו תוך כדי שייט על האגם.

ניתן לצפות במרזקת דובאי המרשימה מכל כיוון של אגם בורג'ניתן לצפות במרזקת דובאי המרשימה מכל כיוון של אגם בורג’

סרטון על מזרקת דובאי

כרטיסים למסגרת של דובאי

ישנם מספר סוגי כרטיסים למסגרת של דובאי:

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה מאפשר כניסה למסגרת של דובאי בלי צורך לרכוש כרטיס במקום. ניתן לרכוש כרטיס זה בקישור הזה עם שירות לקוחות בעברית או בקישור הזה עם הנחה של 5% – קופון HAKO5.

כרטיס כניסה כולל הסעה למסגרת של דובאי

המסגרת של דובאי לא נמצאת ממש במרכז העניינים של דובאי, ולכן אם תרצו להגיע בקלות המרבית תוכלו לרכוש כרטיס שכולל איסוף והחזרה מהמלונות שבמרכז העיר. ניתן להזמין כרטיס זה בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

סיור בדובאי כולל כניסה למסגרת של דובאי

ישנם מספר סיורים בעיר אשר נכנסים גם למסגרת של דובאי, תוכלו לשריין מקום בסיור שכזה בקישור הזה עם ביטול בחינם או בקישור הזה עם הנחה – קופון HAKO5.

כרטיס משולב למסגרת של דובאי ולבורג’ חליפה

זהו כרטיס אשר מתאים למי שמתכנן לבקר גם בקומות העליונות של הברוג’ חליפה. לא מדובר באטרקציות שסמוכות זו לזו ולכן לא כל התיירים יבקרו בשתי האטרקציות באותו היום. כרטיס זה מאפשר לכם לקבוע זמני ביקור שונים לכל אטרקציה ועדיין לחסוך כסף. ניתן להזמין את הכרטיס בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5).

בורג' חליפה, דובאי

כרטיס משולב לבורג’ חליפה ולמסגרת של הדובאי משתלם יותר

הזמנת כרטיסים למסגרת של דובאי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במסגרת דובאי מומלץ לחובבי אדריכלות, שכן, המבנה נחשב לאחד המבנים הסמליים והמרשימים ביותר בדובאי. בנוסף, חובבי היסטוריה יהנו מהמייצגים ההיסטורים המוצגים בתוך המבנה. הביקור באתר מומלץ לכל המשפחה אך כדאי לקחת בחשבון שגובהו העצום של המבנה בעל רצפת הזכוכית עלולים להרתיע ילדים או בעלי פחד גבהים.
  • מומלץ לבקר באתר בימי אמצע השבוע מפני שבסופי השבוע צפויים תורים ומספר רב של מבקרים. כמו כן, מומלץ לבקר במקום בשעות הבוקר כדי לקבל תצפית טובה על הנוף המרהיב של העיר או לקראת הערב כדי לחזות בשקיעה.
  • זמן הביקור במסגרת דובאי משתנה ויכול להתארך או להתקצר בהתאם לרצון שלכם לחקור את התערוכות שבמקום או לתצפת על הנוף, אך פחות או יותר כדאי להשקיע בערך שעה וחצי לביקור באתר.
  • כפי שצויין, מסגרת דובאי ממוקמת בפארק זאביל שכולל בתוכו אטרקציות ובילויים רבים נוספים שמתאימים לכל המשפחה. בנוסף, בקרבת המקום תוכלו למצוא אטקרציות ואתרים נוספים שמומלץ לשלב עם הביקור במסגרת כמו ביקור ב-Burj Khalifa הבניין הגבוה בעולם, המזרקה של דובאי שמציגה מופע מים מרהיב בשילוב עם מופע אור קולי או פארק השעשועים IMG World of Adventure, מבנה עצום המכיל מתחמים שונים המציעים מגוון מתקנים, סרטים ואפילו מתחם שעוצב כולו בהשראת סרטי ודמויות מארוול.
  • הדרך הנוחה ביותר למסגרת דובאי היא באמצעות רכב פרטי בזכות חניון חינמי, מלא במקומות חניה שנמצא סמוך לאתר.
  • בסופי שבוע המקום עלול להיות עמוס מבקרים, לכן מומלץ למשפחות עם ילדים להיערך מראש בקניית כרטיסים כדי לחסוך זמן עמידה בתורים ארוכים במקום.
  • עלות הביקור במסגרת דובאי היא כ-50 דירהם למבוגר, 20 דירהם לילד (גיל 3-12) וחינם לתינוקות (עד גיל 3) ובעלי מוגבלויות בליווי של עד שני מלווים.
  • להוזלת הביקור במסגרת דובאי מומלת לרכוש כרטיס משולב אטרקציות נוספות מסוגי הכרטיסים שפורטו.
  • ההגעה למסגרת דובאי עם רכב מומלצת. קיים אזור חנייה בGate 4 במרחק הליכה קצר למבנה.

שאלות נפוצות על המסגרת של דובאי

מומלץ לבקר במסגרת דובאי בימי אמצע השבוע כשיש פחות עומס מבקרים. בחודש דצמבר ייתכן שהעיר תהיה עמוסה בתיירים במיוחד בזמן הכריסמס וערב השנה החדשה.

הביקור במסגרת דובאי מומלצת לחובבי היסטוריה וחובבי צילום נופים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל יום 21:00-09:00. זמן כניסה אחרון הוא 20:30, כחצי שעה לפני שעת הסגירה
  • מחיר כרטיס: כרטיס למבוגר עולה 50 דירהם, כרטיס לילד (גיל 3-12) עולה 20 דירהם. כרטיסים בחינם ניתנים לתינוקות (מתחת לגיל 3) ולבעלי מוגלבלויות עם עד שני מלווים.
  • כתובת: Zabeel Park gate 4, Dubai
  • בתחבורה ציבורית- ניתן לקחת את המטרו בקו האדום ולרדת בתחנה Al Jafiliya, זוהי תחנת המטרו הקרובה ביותר ליעד במרחק של 10-15 דקות הליכה למסגרת דובאי. אפשרות נוספת היא לקחת באוטובוס את קו FO9 שעוצר בתחנה ממש ליד האתר.
    ברכב פרטי- ניתן להגיע ברכב פרטי ולמצוא מקום חנייה בחניון סמוך לאתר.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.dubaiframe.ae/en
  • ייתכנו שינויים בשעות בפעילות בזמן חודש הרמדאן. בנוסף, המקום מונגש לכיסאות גלגלים ויש להתלבש בבגדים צנועים במקום.