גן הפרחים, דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Dubai Miracle Garden

גן הפרחים בכמה מילים

גן הפרחים בדובאי (The Flower Garden) או בשמו השני “דובאי מירקל גרדן” (Dubai Miracle Garden) הוא גן הפרחים הטבעי הגדול ביותר העולם. הגן ממוקם במתחם האטרקציות בדובאילנד (Dubailand) כ-30 דקות נסיעה ממרכז העיר דובאי ומאתרים מרכזיים כמו המוזיאון לאומנות דיגיטלית אינפיניטי דה לומיארז ובניין הבורג’ חליפה, ומתפרש על שטח של 72 אלף מ”ר. הגן מכיל למעלה מ- 150 מיליון פרחים ומעל 120 זנים. כמו כן, מכיוון שהוא אינו מקורה, נסגר גן הפרחים בתקופת הקיץ החמה, ונפתח שוב רק בתחילת החורף כאשר מתחילה תקופת הפריחה והגן חוזר להיות ססגוני ומרהיב ביופיו, כאשר בתקופה זו הוא מושך אליו למעלה ממיליון וחצי מבקרים. גן הפרחים זכה בעבר בכמה פרסים ואף מחזיק בכמה שיאי גינס לאור המייצגים המושקעים ויוצאי הדופן שמצויים בו, המפורסם מביניהם הוא מייצג המטוס העשוי מלמעלה מ-500 אלף פרחים.

תצוגת המטוס- המיצג מפורסם מגן הוורדיםתצוגת המטוס- המיצג מפורסם מגן הוורדים

מה רואים ומה עושים בגן הפרחים בדובאי

בביקורכם בגן הפרחים בדובאי תוכלו ליהנות מצבעוניות ייחודית המאפיינת את הגן ומאפילה על רוב גני הפרחים ברחבי העולם. בין המיצגים בגן תוכלו למצוא את שביל המטריות הצבעוני, שביל הלבבות הפרחונים הידוע כמקום פופלרי להצעות נישואין, ומטוס איירבוס מרשים, בגודלו המקורי אשר גם הוא כמו כל המיצגים האחרים בפארק עשוי כולו מפרחים. משפחות עם ילדים ייהנו מפסלי פרחים במגוון גבהים המעוצבים בדמותם של גיבורי וולט דיסני, ויוכלו לבקר בכפר הילדים המרהיב. בסמוך לגן הפרחים ממוקם גן פרפרים הכולל 15 אלף פרפרים אשר נמצאים תחת 10 כיפות שנבנו בייחודיות על שטח של כמעט 7000 מ”ר, שם תוכלו לחקור וללמוד על שלבי התפתחות הפרפרים. בגן יש מספר רב של שבילים דרכם ניתן לצפות מקרוב במייצגים פופולריים כמו האישה המרחפת, המבצר והארמון המרהיב המתנשא לגובה רם. במידה ותרצו לנוח קצת במהלך הביקור, בגן יש אגם מים גדול ומסביבו פינות ישיבה מושקעות בהם תוכלו לשבת וליהנות מאווירה פסטורלית ונעימה. יתר על כן, ברחבה זו יש הפעלות לילדים והופעות רחוב. מלבד תצוגות הפרחים והפרפרים מציע הגן למבקרים כ-30 מזנונים, מסעדות, חנויות ממתקים ובתי קפה.

הצמחייה הססגונית בגן הפרחיםמייצג השעון והצמחייה הססגונית שמעטרת אותו

סרטון על גן הפרחים דובאי

כרטיסים לגן הפרחים בדובאי

גן הפרחים בדובאי פעיל רק בחודשי החורף – מאמצע נובמבר ועד אמצע מאי. במהלך תקופה זו נחשב הגן כאחד מאתרי התיירות הגדולים שיש לדובאי להציע וככזה הוא מושך אליו מעל מיליון וחצי מבקרים בשנה. אנו ממליצים על רכישת כרטיסים מראש כדי להימנע מתורים ארוכים ולהבטיח את מקומכם בגן.

ישנם מגוון כרטיסים לגן, אותם ניתן לקנות גם באתר הרשמי וגם דרך ספקים שונים. אנו ננסה לעשות קצת סדר:

כרטיס כניסה לגן הפרחים

כרטיס כניסה לגן הפרחים ולגן הפרפרים המאפשר לכם לדלג התור בקופות ובכניסה לגן ולהיכנס במהירות עם הכרטיס שרכשת מבעוד מעוד. הכרטיס מומלץ למשפחות עם ילדים קטנים שרוצות להימנע מהתורים ולמבקרים המגיעים בתקופות העמוסות של השנה.

  • להזמנת כרטיס כניסה עם שירות לקוחות בעברות לחצו כאן
  • להזמנת כרטיס כניסה עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן

כרטיס כניסה לגן הפרחים כולל סיור מודרך באנגלית והסעה מהמלון בדובאי וחזרה

כרטיס זה כולל הסעה מהמלון בדובאי לגן הפרחים וחזרה ובנוסף כניסה לגן ללא צורך לחכות בתור ומדריך באנגלית. הכרטיס מומלץ למבקרים שלא רוצים להשכיר רכב במיוחד או לנסוע בתחבורה ציבורית בדובאי ולחובבי פרחים ופרפרים שרוצים לשמוע הסברים מפורטים על המיצגים בגן.

  • להזמנה כרטיסים הכוללים סיור מודרך והסעה מהמלון וחזרה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5)  לחצו כאן

מנהרת הלבבות בגן הפרחים בדובאי

מנהרת הלבבות בגן הפרחים בדובאי- הדרכה מומלצת על מנת להעמיק במיצגים

כרטיס חמשת האטרקציות

כרטיס זה כולל כניסה לחמשת האטרקציות המובילות בדובאי ביניהן: גן הפרחים והפרפרים, הבורג’ חליפה, האקווריום של דובאי, המסגרת של דובאי והכפר הגלובלי. הכרטיס כולל הסעה ומדריך באנגלית כמו גם משקאות קלים ומים לאורך היום. מומלץ למי שאין לו הרבה זמן בדובאי ורצה להינות בנוחות מכל האטרקציות המרכזיות בעיר.

  • לרכישת כרטיס חמשת האטרקציות עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן

ניתן לרכוש כרטיס המשלב סיור מודרך בגן הוורדים ולאחריו סיור בגן הפרפריםניתן לרכוש כרטיס המשלב סיור מודרך בגן הוורדים ולאחריו סיור בגן הפרפרים

הזמנת כרטיסים לגן הפרחים בדובאי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בגן הפרחים מומלץ עבור חובבי הטבע והאמנות כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.
  • אנו ממליצים לתכנן את הביקור החל מהשעה 16:00, כאשר הטמפרטורות יורדות ומזג האוויר נוח ונעים יותר לטיול.
  • מומלץ להקדיש עבור ביקור בגן לפחות שעתיים, לטובת ביקור בנקודות המרכזיות והגעה למיצוי מירבי של האטרקציה.
  • מומלץ לשלב את אטרקצית גן הפרחים יחד עם ביקור בכפר הגלובלי של דובאי המציע חוויות קולינריות מרחבי העולם ומופעים רבי משתתפים בהם מוצגות מעל 30 תרבויות.
  • בקרבת גן הפרחים יש מספר מלונות מומלצים, בהם תוכלו להנות מקרבה לאטרקציות נוספות בעיר ושירות איכותי. אנו ממליצים על מלון דה פירסט קולקשין אט ג’ומיירה וילג’ סיקרל (The First Collection at Jumeirah Village Circle). ומלון דוסיט די 2 קנז (Dusit D2 Kenz Hotel Dubai). לעוד המלצות בקרו במגוון עמודי הלינה שלנו על דובאי.
  • בגן הפרחים נמצאים אנשי ביטחון המפקחים על הנעשה בגן ושומרים על בטיחות המבקרים. חשוב להישמע להוראות בטיחות.
  • גן הפרחים ממוקם כ-30 דקות נסיעה ממרכז העיר דובאי וניתן להגיע אליו עם רכב, ישנו מגרש חניה לטובת המגיעים ברכב.

שאלות נפוצות על גן הפרחים

הביקור בגן הפרחים מומלץ מהשעה 16:00, כאשר הטמפרטורות יורדות ומזג האוויר נוח ונעים יותר לטיול.

הביקור בגן הפרחים מומלץ עבור חובבי הטבע והאמנות כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.

כן, הגן מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות או למשפחות המגיעות עם עגלות.
ישנם גם כרטיסים מוזלים למבקרים עם מוגבלות תנועה ולמלווים שלהם.

לא ניתן לבקשר בגן הפרחים בקיץ, שכן הוא סגור. האתר נפתח למבקרים בתחילת החורף - אז גם נעים להסתובב בגן ומתחילה הפריחה של הצמחים השונים בגן.

אסור לקטוף פרחים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: גן הפרחים פעיל כל ימות השבוע, בין השעות 09:00-21:00, בסופי שבוע האתר נסגר בשעה 23:00. יש לציין כי גן הפרחים פתוח בין החודשים נובמבר עד מאי בלבד.
  • עלות כרטיס לגן היא כ 22 דולר למבוגר וכ 16 דולר לילדים עד גיל 12. הכניסה ללא עלות לילדים עד גיל 3.
  • כתובת: Al Barsha South 3, Dubailand, Dubai, UAE, Dubai, UAE, Dubai
  • מומלץ להגיע לגן באמצעות הרכבת המקומית המגיעה לתחנת קניון האמירויות ומשם לעלות על קו האוטובוס 105 של RTA.
  • אתר רשמי: https://www.dubaimiraclegarden.com/
  • המקום נגיש לנכים, כמו כן הכניסה עם אוכל או אמצעי צילום מקצועיים אסורה.