שייט קיאקים, אבו דאבי – כרטיסים בהנחה | Kayak Tour

שייט קיאקים בכמה מילים

אחת החוויות המיוחדות שאבו דאבי מציעה היא שייט קיאקים בפארק הלאומי המזרחי של המנגרובים (Eastern Mangrove National Park) השוכן בחוף המזרחי וממוקם במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר. המנגרובים של אבו דאבי הם מערכת אקולוגית של עצים וצמחים צפופים הגדלים במים מלוחים לאורך קו החוף של העיר ומהווים בית למינים שונים של יצורים ימיים וציפורים ומעין מחסום טבעי מפני שחיקת החוף. הפארק מכיל בשטחו כמעט 75 אחוז מכלל המנגרובים שבאיחוד האמירויות ומהווה מוקד ביולוגי חשוב באזור.
שייט קיאקים במנגרובים של אבו דאבי מאפשר ליהנות ולהירגע מהטבע היפהפייה של העיר וללמוד על חשיבות איכות הסביבה.
שייט קייאקים בשמורת מנגרוב אבו דאבי

שייט קייאקים בשמורת מנגרוב אבו דאבי

מה עושים בשייט קיאקים במגנרובים

שייט קיאקים במנגרובים של אבו דאבי מהווה הזדמנות לחוות את הטבע של העיר מקרוב, לשוט בערוצי המים הרגועים שמתפתלים בין עצי ושיחי המנגרובים ולחזות במגוון רחב של בעלי חיים. במהלך השייט ניתן לחזות ביצורי ים שונים כמו דגים, סרטנים, צבים, רכיכות ויונקים ימיים וציפורים הכוללות אנפות ופלמינגו המושכות צפרים וצלמי טבע רבים לאזור. בעזרת מדריך מנוסה, המבקרים יוכלו ללמוד על המינים השונים המתגוררים במנגרובים ולהבין לעומק את החשיבות של מערכת אקולוגית ייחודית זו.
הסיורים במנגרובים מתקיימים לאורך היום למשך של בערך שעתיים לסיור, וכוללים גם סיורי זריחה ושקיעה. מדריכי הסיורים יספקו לכם את כל הציוד וההנחיות הנדרשות כדי להבטיח חוויה בטוחה ומהנה, גם לאלו שלעולם לא שטו בקיאקים בעבר.
שייט קיאקים במנגרובים היא אטרקציה ייחודית ומעט שונה מחיי העיר התוססים של אבו דאבי המציעה חוויה רגועה ובלתי נשכחת באוויר הפתוח.

תעלת מים בפארק מנגרוב באבו דאבי

ערוץ מים שמתפתל בין שיחים בפארק מנגרוב- ניתן לשוט בו בקייאק

כרטיסים לשייט קיאקים

קיימות שתי אפשרויות כרטיסים לשייט קיאקים במנגרובים. הראשונה היא שייט קיאקים מודרך והשנייה כוללת גם הסעה הלוך חזור. מלבד אלו, ניתן להיכנס לפארק הלאומי המזרחי של המנגרובים ללא עלות ולשכור קיאקים במקום, ללא סיור מודרך.

סיור קיאקים מודרך

כרטיס זה מקנה סיור קיאקים של שעתיים במנגרובים הכולל מדריך מנוסה, את הציוד הנדרש והדרכה מפורטת לשימוש נכון בקיאק. אפשרות זו מומלצת למבקרים המעוניינים לשוט במנגרובים ולהעמיק בטבע המרתק סביבם בעזרת מדריך.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן.

סיור קיאקים מודרך הכולל הסעה

כרטיס זה מקנה סיור קיאקים מודרך של שעתיים במנגרובים הכולל מדריך מנוסה, את הציוד הנדרש והדרכה מפורטת לשימוש נכון בקיאק והסעה הלוך חזור מנקודת המוצא שלכם באבו דאבי. אפשרות זו מומלצת למעוניינים בשייט מודרך בקיאקים במנגרובים שאינם רוצים להסתבך עם תחבורה ציבורית או הגעה ברכב פרטי למקום. כרטיס זה אומנם יקר יותר מהגעה עצמאית למקום, אך מאפשר שייט קיאקים מהנה והגעה נוחה ופשוטה.
להזמנה עם מגוון אפשרויות וסיורים לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לשייט קיאקים - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • שייט הקיאקים מומלץ לכל המשפחה ובעיקר לחובבי טבע ופעילויות באוויר הפתוח.
  • מומלץ לבקר בפארק המנגרובים בשעות היום כדי ליהנות מהמראות המיוחדים של החי והצומח במקום. סיורי הקיאקים המודרכים בפארק המנגרובים נערכים לאורך שעתיים. אם ברצונכם לחקור את המקום לא במסגרת סיור, מומלץ להשקיע 2-3 שעות.
  • כדאי לחבר את השייט קיאקים במנגרובים יחד עם ביקור במסגד שייח זאיד (Shaikh Zayed Grand Mosque), אחד המסגדים הגדולים בעולם או ארמון קאסר אל וואטן (Qasr Al Watan) הנמצאים במרחק נסיעה קצרה מפארק המנגרובים.
  • ההגעה הנוחה ביותר למקום היא בעזרת תחבורה ציבורית או הסעה פרטית.
  • שייט קיאקים במנגרובים מאוד מומלץ למשפחות עם ילדים שיחקרו את הטבע המיוחד במקום ויהנו מהחוויה המיוחדת של לשוט בקיאק.
  • עלות שייט קיאקים נכון ל2023 היא 43 אירו למבוגר ו37 אירו לילד (גילים 3-12)

לינה באזור פארק המנגרובים

קיימות מגוון אפשרויות לינה מומלצת הממוקמות במרחק נסיעה קצר מפארק המנגרובים. אנחנו ממליצים על Anantara Eastern Mangroves Abu Dhabi מלון 5 כוכבים המציע מרכז ספא, חדר כושר ובריכה חיצונית המשקיפה על המנגרובים. להזמנה לחצו כאן. אפשרות נוספת היא Adagio Abu Dhabi Al Bustan מלון דירות יוקרתי ברמת 4 כוכבים המציע מגוון יחידות עם מטבח מאובזר, סלון נוח ומתקני כביסה ואחסון. בין היתר, המקום מציע גם בריכה, סאונה, ג’קוזי ומסעדה. להזמנה לחצו כאן.

 

שאלות נפוצות על שייט קיאקים

שייט קיאקים במנגרובים מומלץ לכל המשפחה ובעיקר לחובבי טבע

מומלץ להגיע לפארק המנגרובים בשעות היום כדי לצפות בטבע המגוון כשעוד יש אור.

מומלץ להשקיע בביקור בפארק המנגרובים הכולל שייט בקייאקים בין 2-3 שעות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: הפארק הלאומי המזרחי של המנגרובים פתוח כל ימות השבוע לאורך כל היממה לציבור הרחב, אך סיורי הקיאקים מתקיימים בשעות 06:00, 08:00, 09:30, 14:00, 16:30.
  • מחיר כניסה: הכניסה לפארק המנגרובים עצמו אינה כרוכה בתשלום. עלות סיורי הקיאקים היא 43 אירו למבוגר ו37 אירו לילד (גילים 3-12).
  • כתובת: Zone 1 – Eastern Mangrove, Abu Dhabi – United Arab Emirates, Abu Dhabi
  • דרכי הגעה: מומלץ להגיע לפארק המנגרובים בעזרת מונית או הסעה פרטית. אם אתם מעוניינים להגיע בתחבורה ציבורית, ניתן לעשות זאת בעזרת אוטובוס. יש לקחת את קו 56, לרדת בתחנת Sultan Bin Zayed ST/ Al Ansab St ומשם ללכת מרחק הליכה קצר ברגל לפארק.
  • קישור לאתר הרשמי: sea-hawk.ae/product/guided-kayak-tour-in-the-mangroves
  • סיורי הקייאקים מתאימים לילדים מעל לגיל 3