ארמון קאסר אל וואטן, אבו דאבי – כרטיסים בהנחה | Qasr Al Watan

ארמון קאסר אל וואטן בכמה מילים

ארמון קאסר אל וואטן, הממוקם באבו דאבי, הוא ארמון מפואר המציג את התרבות והמורשת העשירה של איחוד האמירויות הערביות. הארמון, שנבנה בשנת 2015, הוא דוגמה יוצאת דופן לארכיטקטורה ועיצוב האיסלאמיים, הכולל דפוסים מורכבים, כיפות וקשתות. קאסר אל וואטן שימש כארמון הטקסי והרשמי של נשיא איחוד האמירויות, והוא מהווה אטרקציה ייחודית, המספקת הצצה אל ההיסטוריה, התרבות והמסורות של המדינה. בארמון תוכלו לחקור את האולמות המפוארים של הארמון, הגנים המדהימים והתערוכות האינטראקטיביות המציגות את העבר, ההווה והעתיד של המדינה. הארמון כולל אוסף מדהים של יצירות אמנות, קליגרפיה ופסלים המציגים את הכישרונות האמנותיים והיצירתיים של המדינה.

קאסר אל וואטן הוא נקודת ציון חשובה המדגישה את ההישגים הפוליטיים והתרבותיים של איחוד האמירויות, והארמון הוא סמל לחזון המדינה: לשמר את מורשתה ולהמשיך לקדם את תרבותה. קאסר אל וואטן הוא אתר פופלארי המציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. הארמון מספק מגוון תערוכות אינטראקטיביות המאפשרות למבקרים ללמוד על ההיסטוריה, הפוליטיקה והתרבות של איחוד האמירויות בצורה מהנה ומרתקת. הארמון כולל גם מופע אור קולי המביא לחיים את ההיסטוריה של הארמון, והגנים המדהימים של הארמון הם אטרקציה פופולרית, שמציעה מפלט שליו מהעיר השוקקת. בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי אמנות או מטיילים המבקשים לחקור תרבויות חדשות, קאסר אל וואטן הוא יעד חובה לביקור המספק חוויה בלתי נשכחת וייחודית.

מה רואים בארמון קאסר אל וואטן

קאסר אל וואטן, הוא ארמון המספק חוויה ייחודית וסוחפת למי שמבקש לחקור את ההיסטוריה, התרבות והמסורת העשירה של איחוד האמירויות הערביות. עם הכניסה לארמון, תתהפנטו מארכיטקטורה מדהימה, מהאולמות והחצרות העצומים המציעים הצצה להישגים הפוליטיים והתרבותיים של המדינה, וכוללים תערוכות אינטראקטיביות המספקות דרך מהנה ומרתקת ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של איחוד האמירויות.

אחת האטרקציות העיקריות של קאסר אל וואטן היא הספרייה המדהימה שלה, המאכלסת אוסף עצום של כתבי יד עתיקים, מסמכים וחפצים המציגים את המורשת והמסורות של המדינה. בארמון תוכלו לחקור את הספרייה וללמוד על ההיסטוריה של התפתחות איחוד האמירויות לאורך הדורות. בנוסף, הספרייה מציגה תערוכה אינטראקטיבית המספקת דרך מהנה להכיר לעומק את המסורות של המדינה.

אטרקציה פופולרית נוספת בקאסר אל וואטן היא הגנים המטופחים והיפים שלה, המציעים מפלט מהעיר השוקקת. הגנים כוללים נופים מדהימים, עם מאפייני מים יפים וצמחייה מדהימה, ומספקים מקום אידיאלי לטיול נינוח או לפיקניק מרגיע.

אחת החוויות המרגשות ביותר בקאסר אל וואטן היא מופע אור קולי ” ארמון בתנועה” שמביא לחיים בדרך עוצמתית את ההיסטוריה של הארמון. התצוגה הויזואלית המדהימה, מציגה את עיצוב הארמון ואת המורשת התרבותית של המדינה. המופע הוא אטרקציית חובה המספקת חוויה בלתי נשכחת וסוחפת.

בסך הכל, קאסר אל וואטן היא יעד חובה עבור אלו המבקשים לחקור את ההיסטוריה, התרבות והמסורות העשירה של איחוד האמירויות. תוכלו לבלות שעות בחקר האולמות העצומים של הארמון, הגנים המדהימים והתערוכות האינטראקטיביות המספקות הצצה לעבר, ההווה והעתיד של המדינה.

סרטון על ארמון קאסר אל וואטן

כרטיסים לארמון קאסר אל וואטן

ישנם כמה סוגי כרטיסים לארמון קאסר אל וואטן , אבו דאבי:

הכרטיס הבסיסי ביותר, הכולל כניסה לארמון, לתערוכות ולגנים שבו, וכולל מופע אור קולי, ללא סיור מודרך הוא בעלות של 16 יורו לאדם. הכרטיס מומלץ למי שרוצה לחסוך בזמן וכסף ולהסתובב בארמון באופן עצמאי. ניתן לרכוש את הכרטיס בתוספת הנחה של 5% לגולשי “הכל על” בקופון (HAKO5), ניתן ללחוץ כאן. 

כרטיס הכולל סיור בנקודות ציון מפורסמות באבו דאבי: ארמון קאסר אל וואטן, מסגד שייח זאיד ותצפית ממגדלי אתיחאד (Etihad Towers). משך הסיור הוא 5 שעות וכולל הסעה הלוך וחזור מבית המלון ומדריך באחת מהשפות: אנגלית, ספרדית, איטלקית, גרמנית או צרפתית. הכרטיס מומלץ למי שרוצה לבלות חצי יום בנקודות הציון הפופולאריות וההיסטוריות באבו דאבי בצורה מעשירה ומלמדת. עלות הכרטיס הוא 67 יורו לאדם, עם אפשרות לביטול ללא עלות, ניתן להזמין כאן.

כרטיס לסיור יוקרתי של יום שלם, באטרקציות הטובות ביותר של אבו דאבי וכולל את המסגד הגדול של שייח סאיד, מגדלי אתיהאד, קאסר אל וואטן, וטייל לאורך הקורניש (Corniche). הכרטיס כולל סיור מודרך באחת מהשפות: גרמנית, איטלקית, אנגלית, ספרדית, צרפתית והסעה הלוך וחזור מהמלון. הכרטיס מומלץ למי שרוצה לטייל במשך יום שלם באטרקציות הפופלאריות ביותר באבו דאבי, בצורה נוחה ומעשירה. משך הסיור הוא 9 שעות, ועלות הכרטיס הוא 91 יורו לאדם, עם אפשרות לביטול ללא עלות, ניתן להזמין כאן. 

הזמנת כרטיסים לארמון קאסר אל וואטן- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בארמון מומלץ למי שמתעניין באריכטקטורה, תרבות, אדריכלות והיסטוריה. ובגדול, זו אטרקציה חובה לכל מי שנמצא בחופשה באבו דבי.
  • מומלץ להשקיע בביקור בארמון קאסר אל וואטן בין שעתיים לשלוש שעות.
  • יעדים נוספים שמומלץ לבקר בנוסף לארמון קאסר אל וואטן הם: מסגד שייח זאיד, ותצפית ממגדלי אתיחאד (Etihad Towers). כרטיס הכולל כניסה לשלושת היעדים, מדריך והסעות הלוך חזור ניתן להזמין כאן.
  • נוח להגיע באוטובוס, בקווים 34, 63, 306 ו-345, במונית או ברכב פרטי ולחנות בחניה סמוכה ללא תשלום.
  • ישנם מספר מקומות לינה מומלצים בסמוך לארמון קאסר אל וואטן:

    מקום לינה מומלץ והקרוב ביותר לארמון, הוא מלון באב אל קאסר (Bab Al Qasr) הכולל חוף פרטי בין הגדולים ביותר באבו דאבי, חדרים מפנקים, חדר כושר מודרני וספא מרוקאי מפואר. כדי להזמין מקום יש ללחוץ כאן.

    מקום לינה מומלץ נוסף הוא מלון רדיסון בלו אבו דאבי קורניש (Radisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi Corniche). המלון נמצא בקורניש (Corniche) המפורסם, וצמוד לחוף יפיפה המשקיף לנוף פנורמי של העיר והמפרץ הערבי. כדי להזמין מקום יש ללחוץ כאן.

  • עלות הכניסה היא 16 יורו לאדם
  • בארמון, המבקרים עוברים בדיקה ביטחונית בדומה לנמל התעופה. נסו להביא כמה שפחות, זה יעזור לכם לעבור את הבדיקה מהר יותר. כמו כן, בארמון יש מאבטחים שישמרו על בטחונכם.
  • מומלץ להגיע לארמון עם רכב, באופן עצמאי, יש חנייה בשפע ללא תשלום. אך שימו לב, החניה לא תמיד זמינה, מומלץ לבדוק באתר הרשמי לקבלת עדכונים על זמינות החניה: ארמון קאסר אל וואטן- קישור לאתר הרשמי
  • אם אתם כבר ממש סקרנים, תוכלו לצפות בסרטון המתאר את הארמון על כל מרכיביו בקישור הזה.

שאלות נפוצות על ארמון קאסר אל וואטן

אין לוקרים זמינים או ארונות איחסון בארמון, מבקרים עם תיקים גדולים לא יוכלו להיכנס. במידה ואתם מבקרים בקאסר אל וואטן בדרככם אל או משדה התעופה, אנא השתמשו במתקני אחסון מזוודות בשדה התעופה או במלון שלכם.

מופע "ארמון בתנועה" מתקיים ב-19:30, כניסה אחרונה: 19:00. יש להתעדכן באתר הבית למקרה של שינויים: ארמון קאסר אל וואטן- קישור לאתר הרשמי

כאדיבות לאורחים אחרים בארמון ובהתאם לחוקים ומנהגים מקומיים, הארמון מבקש מהמבקרים ללבוש בגדים מכבדים כאשר הם נמצאים בארמון, בדגש על כיסוי ברכיים וכתפיים.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה, בכל ימות השבוע בשעות 18:00-11:00, מופע “ארמון בתנועה” מתקיים ב-19:30, כניסה אחרונה: 19:00. יש להתעדכן באתר הבית למקרה של שינויים:  ארמון קאסר אל וואטן- קישור לאתר הרשמי
  • מחיר הכניסה הוא 16 יורו לאדם
  • Al Ras Al Akhdar, West Corniche, Abu Dhabi, United Arab Emirates.
  • ישנן מספר דרכים להגיע לארמון קאסר אל וואטן, אבו דאבי:

    דרך ראשונה היא הגעה באוטובוס העוצר ליד הארמון קאסר אל וואטן. ניתן לעלות על קווים 34, 63, 306 ו-345. עלות הנסיעה היא זולה, וקווי האוטובוס יורדים בסמוך לארמון.

    דרך נוספת היא הגעה במונית, ישנן מוניות זמינות באופן נרחב ברחבי אבו דאבי. תוכלו לעלות למונית מכל מקום בעיר ללא כל בעיה, זוהי הדרך הנוחה והמהירה ביותר.

    במידה ותרצו להגיע באופן עצמאי, תוכלו לנסוע ברכב ולחנות בסמוך לארמון, יש חנייה בשפע ללא תשלום. שימו לב, החניה לא תמיד זמינה, מומלץ לבדוק באתר הרשמי לקבלת עדכונים על זמינות החניה: ארמון קאסר אל וואטן- קישור לאתר הרשמי

  • ארמון קאסר אל וואטן- קישור לאתר הרשמי