מלונות מומלצים בשדה התעופה של וינה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בשדה התעופה של וינה - הסקירה המקיפה על מלונות בשדה התעופה של וינה. אזורי הלינה המומלצים בשדה התעופה של וינה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בשדה התעופה של וינה.

5 מקומות לינה מומלצים בשדה התעופה של וינה

NH Vienna Airport Conference Center

⭐⭐⭐⭐
מלון NH וינה איירפוט קונפרנס סנטר (NH Vienna Airport Conference Center) – מלון 4 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל קירבת המלון לשדה התעופה ומרכז הביראות והספא.
למידע נוסף על המלון

Das Reinisch Business Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון העסקים ’דאס רייניש’ (Das Reinisch Business Hotel) – מלון 4 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל שירות הסעות מ/אל נמל התעופה ותפקוד הצוות.
למידע נוסף על המלון

MOXY Vienna Airport

⭐⭐⭐
מלון מוקסי ויינה איירפורט (MOXY Vienna Airport) – מלון 3 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בשל קירבת המלון לשדה ונקיון החדרים.
למידע נוסף על המלון

Das Reinisch Just Rooms

⭐⭐⭐
מלון דאס רייניש ג’וסט רומס (Das Reinisch Just Rooms) – מלון 3 כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל תפקוד הצוות ושירות הסעות מ/אל נמל התעופה.
למידע נוסף על המלון

Frühstückspension Elena Nicoleta Caltun

דירות פרוהסטוקפנסיון אלנה ניקולטה קלטון (Frühstückspension Elena Nicoleta Caltun) – דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בשל תפקוד הצוות וניקיון החדרים.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקופה זו הביקוש ללינה בוינה במגמת עלייה, לא רק באזורים הפופולאריים ביותר אלא גם באזור שדה התעופה של וינה ולכן אם מגיעים בסוף שבוע או מחפשים מקום ליותר מ-3 נפשות כדאי להזמין מלון או דירה מראש. מומלץ לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בשדה התעופה של וינה

באזור שדה התעופה של וינה ישנם יחסית מעט מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות, כאשר אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (למשל מלון 3 כוכבים Das Reinisch Just Rooms).
הלינה בקרבת נמל התעופה הבינלאומי וינה-שווכאט (Vienna International Airport) מתאימה במיוחד למי שממריא או נוחת בטיסות בשעות מוקדמות או מאוחרות מאוד – אז ההגעה אל ומהעיר מסורבלת יותר, לא מומלץ להישאר במלון באזור זה לאורך כל החופשה. כדאי לקחת בחשבון שככל שתבחרו אפשרות לינה אשר קרובה יותר לשדה התעופה, למשל מלון 4 כוכבים NH Vienna Airport Conference Center, כך לרוב גם המחיר יעלה, אך בכל מקרה לינה באזור שדה התעופה תהיה זולה יותר מאשר לינה במרכז העיר.

שדה התעופה בוינה מבחוץבאזור סביב שדה התעופה של קטניה יש מבחר מקומות לינה נוחים (למגוון אפשרויות לינה מומלצות באזור)




המלצות ללינה בשדה התעופה של וינה

  • מלונות נוספים מומלצים באזור שדה התעופה של וינה הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון HEINHOTEL Vienna Airport ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Bauer.
  • למי מכם שמגיע ללון ליד שדה התעופה של וינה עם רכב שכור כדאי להסתכל על מקומות לינה אפשר מציעים גם חניה על מנת להיות בראש שקט בנושא, אנו מציעים להסתכל על דירות Frühstückspension Elena Nicoleta Caltun, מלון 23-hotel, מלון ארבעה כוכבים Das Reinisch Business Hotel ומלון שלושה כוכבים City Hotel Albrecht.
  • באזור ליד שדה התעופה של וינה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור סביב שדה התעופה של וינה דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו 5. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בשדה התעופה של וינה

למשפחות הבוחרות ללון באזור שדה התעופה של וינה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Frühstückspension Elena Nicoleta Caltun, מלון 3 כוכבים MOXY Vienna Airport ומלון 4 כוכבים HEINHOTEL Vienna Airport, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

במידה ואתם מגיעים עם רכב לשדה התעופה של וינהכדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, ניתן כמובן להחנות את הרכב בשדה התעופה, אך לרוב חניון זה יהיה יקר יחסית. לכן, כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חניה, אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - דירות Frühstückspension Elena Nicoleta Caltun, מלון 23-hotel, מלון ארבעה כוכבים Das Reinisch Business Hotel ומלון שלושה כוכבים City Hotel Albrecht.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור שדה התעופה של וינה אנו מציעים להסתכל על Das Reinisch Just Rooms.




Booking.com