מסע בזמן בוינה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Time Travel Vienna

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בוינה וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן מסע בזמן בוינה, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש למסע בזמן בוינה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מסע בזמן בוינה בכמה מילים

מסע בזמן וינה (Time Travel Vienna) הוא סיור מרתק במוזיאון חדשני שגודלו 1,300 מ”ר עם מגוון הרפתקאות לאורך הזמן במרכז וינה. המסע מתרחש במנזר עתיק הממוקם במרכז העיר ומהווה כיום כאתר רשמי למבקרים, האתר מכיל 9 תחנות כאשר כל אחת מתמקדת בנושא אחר ובתקופה שונה. במקום מגוון טכנולוגיות חדשות, מסכים ומערכות סאונד שיעניקו לכם את החוויה העוצמתית ביותר שתיקח אתכם מייסודה של וינה כמחנה רומי ועד לתקופה המודרנית. הסיור מועבר על ידי מדריך טיולים מוסמך, כאשר משך ההרפתקה הינה שעה שלמה, בה תוכלו לחוות אינטראקטיביות וסחיפה מוחלטת דרך דמויות ואפקטים מיוחדים.

מה רואים במוזיאון מסע בזמן בוינה

במסע בזמן וינה ישנן 9 תחנות מרכזיות שעוסקות במגוון נושאים ותקופות שונות לאורך ההיסטוריה של העיר וינה. תחנה ראשונה היא צפייה בסרט (Time Ride 5D Cinema) אודות וינה ועל ההיסטוריה שלה באופן כללי כך שמבקרים שלא שמעו רבות על העיר יוכלו להתחבר בקלות לתוכן בהמשך הסיור. תחנה שנייה היא “המופע של ההבסבורגים” (The Habsburgs Show), תערוכה העוסקת במשפחת האצולה המפורסמת הבסבורג. תחנה שלישית נקראת “בור המגיפה” (The Plague Pit), תחנה העוסקת במגפה הגדולה של וינה בשנת 1679. התחנה רביעית היא “ציורים בוינה” (Painting in Vinna) העוסקת בסטודיו של גוסטב קלימט (Gustav Klimt) ואגון שילה (Egon Schiele). תחנה חמישית היא “מוזיקה של מוצרט ושטראוס בוינה” (Mozart and Strauss music in Vienna) תחנה המציגה שיחה הומוריסטית בין שני המוזיקאים המפורסמים בעולם. תחנה שישית היא “מציאות מדומה” (VR Music Ride Viennese Waltz), מציאות מדומה בנושא “וינה, עיר המוזיקה”. התחנה השביעית נקראת “מקלט להתקפה אווירית” (Air Raid Shelter), תחנה שתעניק לכם את התחושה של המתקפה האווירית שהייתה במלחמת העולם השנייה. התחנה השמינית היא “וינה הכבושה” (Occupied Vienna 1945-1955), שם תוכלו ללמוד עוד על וינה בין השנים 1945-1955 והתחנה האחרונה היא “פשיטת פיאקר הקסומה” (Magical Fiaker Raid), תחנה אשר תטיס אתכם בזמן הישר אל ההווה. הסיור מועבר על ידי מדריך מוסמך מטעם האתר בשפה האנגלית וישנה אופציה נוספת להדרכת שמע גם כן באנגלית.

Time Travel Vienna

כרטיסים למסע בזמן בוינה

עבור מסע בזמן בוינה תוכלו לרכוש כרטיסים דרך אתר Tiqets, שם תוכלו למצוא כרטיסים רגילים וכרטיסים משולבים.

אפשרות רכישה ראשונה הינה כרטיס כניסה “למסע בזמן” ללא שילוב עם אטרקציה נוספת, את כרטיסכם תוכלו לקבל למכשירים הניידים ולהציגם בכניסה לאתר. הכרטיס מתאים עבור מבקרים המעוניינים לבקר רק באטרקציית מסע בזמן בוינה ללא כניסה לאטרקציה נוספת, עלות כרטיס הינה 19.90 יורו לאדם. להזמנת כרטיסים לחצו כאן..

אפשרות רכישה שנייה היא רכישת כרטיס משולב שיאפשר לכם כניסה לאטרקציית מסע בזמן בוינה יחד עם אטרקציית “המסע המדהים של סיסי” (Sisi’s Amazing Journey). אתר פופולארי בקרב מבקרים בעיר, שם תוכלו להנות ממציאות מדומה שתעביר לכם את סיפור חייה של הקיסרית אליזבת מאוסטריה וסיפורים מרתקים נוספים. הכרטיס מתאים עבור מבקרים המעוניינים לשלב את ביקורם “במסע בזמן וינה” יחד עם אטרקציית “המסע המדהים של סיסי”, עלות הכרטיס הינה 30.30 יורו לאדם. להזמנת כרטיסים לחצו כאן

הזמנת כרטיסים למסע בזמן בוינה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במסע בזמן וינה מומלץ לחובבי ההיסטוריה והתרבות הווינאית בתקופות עתיקות, הוא מומלץ גם כן עבור משפחות עם ילדים שכן מדובר באטרקצייה אינטראקטיבית המשלבת מציאות מדומה וסרטי אנימציה מושקעים.
  • מסע בזמן וינה פתוח כל ימות השנה, כך שתוכלו לבקר בכל מועד שתרצו.
  • משך הסיור הינו 50 דקות.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם במסע בזמן בוינה יחד עם אטרקציות נוספות בעיר, בין הפופולאריים שביניהם הם המוזיאון היהודי (Jewish Museum) ומאדאם טוסו בוינה (Madame Tussauds). המוזיאון היהודי ממוקם בכיכר היהודים בוינה (Judenplatz) ברובע היהודית הוא אתר היסטורי המשחזר את המורשת של יהדות וינה יחד עם הסיפורים הקשים ביותר שידע העם היהודי, החל מגלות יהודי וינה בשנת 1400 ועד הבנייה ההדרגתית מחדש של קהילות יהודיות לאחר מלחמת העולם השניה – ניתן לרכוש כרטיסים למוזיאון בקישור הזה. כמו כן, תוכלו לבקר מאדאם טוסו, מוזיאון השעווה אשר ממוקם בכניסה לפארק השעשועים המפורסם פראטר (Parter). יעניק לכם חוויה עוצמתית ותחושת מפגש אמיתית עם דמויות מפורסמות מכל הזמנים, אטרקציה מאוד פופולארית בקרב המבקרים בוינה – ניתן לרכוש כרטיסים בקישור הזה.
  • בקרבת “מסע בזמן וינה” יש מגוון פתרונות לינה איכותיים בהם תוכלו להנות גם משירות טוב וגם מגישה נוחה ליעדים ואטרקציות בעיר. בין מגוון המלונות ובתי האירוח המומלצים תוכלו למצוא את מלון פנסיון נוסק (Boutique Hotel Nossek) אשר ממוקם במרחק של כ-2 דקות הליכה מאטרקציית מסע בזמן בוינה וקרוב לאטרקציות נוספות בעיר. פתרון לינה נוסף ומומלץ בעיר, הוא בית ההארחה האופנתי פנסיון אה אונד אה (Pension a und a) השוכן במדרחוב בלב וינה (Vienna), הוא ממוקם במרחק של כ-2 דקות הליכה גם כן מאטרקציית מסע בזמן ובסמוך לאטרקציות ומסעדות בעיר.

שאלות נפוצות על מסע בזמן בוינה

הביקור במסע בזמן בוינה מומלץ לחובבי ההיסטוריה והעתיקות, כמו כן מומלץ למשפחות עם ילדים שכן האטרקציה כוללת בתוכה מציאות מדומה ומסכי LED מושקעים לטובת יצירת חוויה עוצמתית.

האתר מסע בזמן בוינה פתוח כל ימות השנה, כך שתוכלו לבקר בכל עת.

אורכו של הסיור הוא 50 דקות ומובל על ידי איש צוות מקצועי בשפה האנגלית.

פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-20:00.

ילדים מתחת לגילאי 5 רשאים להיכנס לאתר בחינם.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה : האתר פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-20:00.
  • עלות כרטיס מבוגר (15-54) הינה 19.90 יורו לאדם, מחיר כרטיס עבור ילד (5-14) הינו 15.90 יורו לאדם. מחיר כרטיס עבור סטודנטים (בהצגת כרטיס סטודנט בתוקף) הינו 17.90 יורו לאדם ומחיר למבוגר מעל גיל 55 הוא גם כן 17.90 יורו. ילדים מתחת לגיל 5 רשאים להיכנס לאתר בחינם.
  • כתובת : 10A,Habsburgergasse, 1010, Vienna
  • מסע בזמן בוינה ממוקם במרכז העיר כך שתוכלו להגיע אליו בכמה דרכים שונות בתחבורה ציבורית, בעיר תחבורה ציבורית נגישה ופעילה. תחנת המטרו הקרובה ביותר לאטרקציה היא Stephansplatz, הממוקמת במרחק הליכה של כ-3 דקות הליכה בלבד מהאתר.
  • אתר רשמי: https://www.timetravel-vienna.at/en/