1. עמוד הבית
  2. »
  3. אוסטריה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. וינה, אוסטריה 2024 – המדריך המקיף | Vienna
  6. »
  7. אתרים, אטרקציות ומסלולים בוינה
  8. »
  9. מוזיאון מוצרט, וינה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Mozarthaus

מוזיאון מוצרט, וינה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Mozarthaus

עדכון אביב 2024

בעונה זו בוינה כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון מוצרט עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון מוצרט: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון מוצרט בכמה מילים

מוזיאון מוצרט (Mozarthaus) שוכן בדירתו השמורה של המלחין האגדי מוצרט, אחד מהאמנים המוזיקליים המפורסמים בעולם. המוזיאון הוקם לטובת הצגת חייו של מוצרט, הסתכלות על ההישגים המרשימים שלו ולטובת הצגת המנטליות בה חי במאה ה-18. במוזיאון תוכלו לחקור את הדירה הווינאית והשמורה של האמן, בדירה התגורר בין השנים 1784-1787 ובה הלחין יותר מוזיקה מכל מקום אחר בו התגורר. מסביב לדירה עצמה, תוכלו להנות ממצגות המשקפות את חייו, את יצירתיותו ומקורות ההשראה שלו. בכניסה לאתר תקבלו אוזניות שמע אשר ילוו אתכם בנקודות מרכזיות באתר ויספרו לכם את רגעי האושר והפרסום אל מול חייו הפרטיים של מוצרט. המוזיאון ממוקם בעיר העתיקה של וינה, לא הרחק מקתדרלת סנט סטפן וזוהי נקודה משמעותית עבור חובבי המוזיקה ומעריציו של האיש החשוב שהשפיע רבות על תרבות המוזיקה העולמית.

המלחין האגדי וולפגנג אמדאוס מוצרט (צילום: המלחין האגדי וולפגנג אמדאוס מוצרט

נקודות מרכזיות במוזיאון מוצרט

מוזיאון מוצרט (Mozarthaus) נמצא בבניין בעיר העתיקה והוא בעל 4 קומות, שם תוכלו להתרשם רבות על ההיסטוריה מתוך מעבר בתצוגות המרתקות על האיש החשוב – וולפגנג אמדאוס מוצרט (Wolfgang Amadeus Mozart). בכניסתכם למוזיאון תוכלו לבקר במבנה ראווה אשר מציג את הדירה בה חי, תוכלו להתרשם רבות רק מהסתכלות על התצוגה שנשמרה בקפדנות על ידי צוות המוזיאון. בשאר הקומות תוכלו להנות מחקר של התערוכות המציגות את סגנון חייו, הישגיו המרשימים, פירוט על המוזיקה שהלחין בעת שהייתו בדירה בין השנים 1784-1787. כמו כן, לאורך כל האתר מוצגים ציורים וחפצי אומנות של מוצרט, תמונות ומידע כללי אודותיו. בקומת הקרקע תוכלו להנות מעצירת קפה מרעננת ומחנות מזכרות. בנוסף, במוזיאון יש מדריך קולי שילווה אתכם במהלך הסיור במוזיאון, בשפה האנגלית.

המוזיאון מתפרש על כל ארבעת קומות הבניין  המוזיאון מתפרש על כל ארבעת קומות הבניין

סרטון על מוזיאון מוצרט

כרטיסים למוזיאון מוצרט

תוכלו לרכוש כרטיסים עבור ביקור במוזיאון מוצרט דרך האתר Tiqets, את הכרטיסים תקבלו במכשירי הנייד שלכם ותציגו את הכרטיס בכניסה. כרטיס כניסה מאפשר קבלת מדריך שמע שילווה אתכם בין התערוכות במוזיאון בשפה האנגלית, כמו כן תוכלו לשמוע בין תחנות גם חלק מיצירותיו החשובות ביותר. הסיור מומלץ עבור חובבי המוזיקה ולתרבות המוזיקאלית מהמאה ה18, עבור מעריציו של מוצרט זהו יעד מחייב ביקור. הכרטיס מתאים גם כן למטיילים אשר מעדיפים לסייר בנקודה אחת ולא לשלב עם יעדים אחרים. עלות הכרטיס משתנה בין מבקר למבקר, המחיר נע בין 10 יורו ויכול להגיע גם כן ל20 יורו תלוי בסוג הכרטיס ולגיל המבקר, בנוסף כניסה עבור תינוקות גם כן בתשלום. ניתן לרכוש דרך הקישור הזה עם 5% הנחה עם קוד קופון HAKO5. תוכלו לרכוש כרטיס משולב שיאפשר לכם כניסה למוזיאון מוצרט יחד עם ביקור בגן החיות של וינה (Tiergarten Schönbrunn), כרטיס שיתאים למטיילים המעוניינים לשלב שני יעדים בטיולם ולחוות את הצד המוזיקאלי יחד עם עולם הטבע שמציעה וינה. גן החיות של וינה הוא העתיק ביותר בעולם, תוכלו להתרשם מסיפורי ההיסטוריה ואבולוציית הגן כמו כן תוכלו להנות מביקור במתחמים השונים של היצורים החיים השוכנים בגן החיות ואפילו לעשות סיור ברכבת הפנימית ולהנות מרוח טובה ושחרור קל לרגליים. עלות כרטיס משולב הינו 36.10 יורו לאדם, ניתן לרכוש כרטיס בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים למוזיאון מוצרט - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מומלץ עבור חובבי המוזיקה ומעריציו של מוצרט, כמו כן המוזיאון שופע בהיסטוריה ותרבות מתקופת המאה ה18 כך שגם עבור חובבי ההיסטוריה והעתיקות הסיור במוזיאון יכול להתאים.
  • מומלץ לבקר בשעות הבוקר כאשר אין עומס רב באתר, לפעמים מגיעות קצובות גדולות שמכבידות מעט על המעברים בין תצוגה לתצוגה. לכן נמליץ על ביקור בשעות הבוקר בין 10:00-11:00.
  • מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון מוצרט כשעה וחצי, כך תוכלו לחקור את התערוכות ולהתרשם ממגוון רחב של יצירות וסיפורים לאורך הסיור.
  • מומלץ לחבר את האתר יחד עם גן החיות של וינה (Tiergarten Schönbrunn) שנמצא בסמוך לפארק Schönbrunn, זהו יעד נהדר עבור משפחות עם ילדים המעוניינים לחקור את עולם החי בגן החיות העתיק ביותר בעולם. בגן החיות ישנן פינות ליטוף מושקעות, רכבת פעילה שמקיפה את הגן ומתחמים מופלאים המציגים מינים שונים של בעלי חיים. ניתן לרכוש כרטיסים דרך הקישור הזה.
  • תוכלו להגיע למוזיאון מוצרט באמצעות התחבורה הציבורית בוינה בקלות רבה, יש כמה דרכים ביניהם אוטובוסים ומטרו. המומלצת היא דרך המטרו, תוכלו לרדת בתחנה Stephansplatz ובמרחק של כ2 דק’ הליכה תגיעו אל היעד.

שאלות נפוצות על מוזיאון מוצרט

הביקור באתר מומלץ עבור חובבי ההיסטוריה והתרבות כמו כן לחובבי המוזיקה ולמעריציו של מוצרט.

ניתן לבקר במוזיאון כל ימות השנה, פרט לימי שני. ביקור באתר מומלץ בשעות הבוקר כאשר אין עומס וניתן לעבור בין התצוגות בצורה רציפה.

מידע שימושי

  • מוזיאון מוצרט פעיל בין השעות 10:00-18:00 כל ימות השבוע פרט לימי שני
  • כרטיס רגיל עבור מבוגר (19+) הינו 12 יורו, עבור סטודנטים ומבוגרים מעל גיל 65 המחיר הינו 10 יורו לאדם ומחיר לילד הוא 4.50 יורו.
  • כתובת: Domgasse 5, 1010, Vienna
  • תוכלו להגיע למוזיאון מוצרט באמצעות התחבורה הציבורית בוינה בקלות רבה, יש כמה דרכים ביניהם אוטובוסים ומטרו. המומלצת היא דרך המטרו, תוכלו לרדת בתחנה Stephansplatz ובמרחק של כ2 דק’ הליכה תגיעו אל היעד.
  • אתר רשמי: https://www.wienmuseum.at/de/standorte/mozartwohnung