1. עמוד הבית
  2. »
  3. אוסטריה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. וינה, אוסטריה 2024 – המדריך המקיף | Vienna
  6. »
  7. אתרים, אטרקציות ומסלולים בוינה
  8. »
  9. מוזיאון הכרכרות המלכותיות, וינה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Imperial Carriage Museum

מוזיאון הכרכרות המלכותיות, וינה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Imperial Carriage Museum

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בוינה עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון הכרכרות המלכותיות עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון הכרכרות המלכותיות: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון הכרכרות המלכותיות בכמה מילים

מוזיאון הכרכרות המלכותיות (Imperial Carriage Museum) מכיל אוסף רחב של כרכרות ומרכבות שייקח אתכם למסע בזמן ולחקר של משפחות אצולה ודמויות מרכזיות בהיסטוריה מתקופות שונות. במוזיאון יש יותר מ-600 כלי רכב אשר שימשו את הצי הווינאי ואת המשפחה הקיסרית, אחת היצירות המפורסמות ביותר היא “הכרכרה הקיסרית” (Imperial Carriage) שנבנתה עבור הקיסר קרל השישי (Emperor Charles VI) בשנת 1735. כמו כן ישנן עוד כמה כרכרות מפורסמות ששימשו קיסרים ידועים כמו הקיסר פרנץ יוסף (Emperor Franz Joseph), הקיסרית אליזבת (Empress Elisabeth) והקיסרית זיטה (Empress Zita).

מה רואים במוזיאון הכרכרות המלכותיות

במוזיאון הכרכרות המלכויות תוכלו להנות ממגוון תערוכות וסיפורים מעוררי השראה על דמויות מפורסמות בהיסטוריה האוסטרית, המוזיאון ממוקם בבית ספר לרכיבת חורף (Winter Riding School) לשעבר. במוזיאון תוכלו למצוא רתמות, לבוש אותנטי מלפני מאתיים שנה ומייצגים מיוחדים כמו “שביל סיסי” (Sisi Path) בעל הקרונות המפוארים של אליזבת האהובה מאוסטריה. ישנם כמה תערוכות מרכזיות במוזיאון, בין הגדולות שביניהן היא תערוכה על הקיסרית אליזבת. התערוכה עוסקת בחייה על סמך גלימות מפוארות, פריטיה האישיים שלא הוצגו מעולם באף מקום, תוכלו למצוא את הכרכרות המפוארות שלה וכלי הרכיבה שלה. כמו כן, תוכלו למצוא במוזיאון את תערוכת הקבע שתיקח אתכם למסע בחיי החצר המלכותית בין השנים 1700 עד 1918, תערוכה זו נקראת “כלי הרכב המהירים של ההבסבורגים” (High-speed vehicles of the Habsburgs). כחלק מהסיור בתערוכה תוכלו להתרשם מרכב לא שגרתי לאותה התקופה והוא Pirutsche, רכב ספורט בעל שלדה מוזהבת שהיווה רכב הפרטי של הקיסר פרנץ הראשון ומגוון סיפורים אודות משפחת הבסבורג שאהבו מאוד רכבי יוקרה.

מוזיאון הכרכרות המלכותיות

כרטיסים למוזיאון הכרכרות המלכותיות

עבור מוזיאון הכרכרות המלכותיות תוכלו לרכוש כרטיסים דרך אתר Tiqets, שם תוכלו למצוא כרטיסים רגילים וכרטיסים משולבים.

אפשרות ראשונה היא רכישת כרטיסים רגילים שיאפשרו לכם כניסה רק למוזיאון הכרכרות ללא אטרקציה נוספת, הכרטיס יאפשר לכם דילוג על תורי הכניסה ומתאים עבור מטיילים שאינם מעוניינים לשלב את כניסתם למוזיאון עם אטרקציה נוספת, עלות כרטיס הינה 12 יורו לאדם כאשר ילדים מתחת לגיל 19 רשאים להיכנס בחינם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן .

אפשרות שנייה היא רכישת כרטיס משולב שיאפשר לכם כניסה למוזיאון הכרכרות יחד עם כניסה לגן החיות שנברון בוינה (Tiergarten Schönbrunn). בגן החיות תוכלו לצפות ב700 מינים שונים מרחבי העולם אשר חלקם בסכנת הכחדה, ישנם שטחי ענק לערך 170 דונם בהם נמצאים ג’ירפות, אורנגוטאנים, דובים, קואלות, פילים אפריקאים ועוד. אטרקציה נהדרת עבור משפחות עם ילדים ולחובבי היצורים החיים והטבע. עלות כרטיס משולב זה הינה 36.12 יורו לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

הזמנת כרטיסים למוזיאון הכרכרות המלכותיות - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מומלץ עבור חובבי הרכבים וההיסטוריה, מתאים גם כן למשפחות עם ילדים.
  • מוזיאון הכרכרות המלכותיות פתוח כל ימות השבוע, ניתן לבקר בכל תקופה בשנה. בעונת התיירים החמה בוינה ישנם לעיתים עומסים לכן יש לתכנן את הטיול בהתאם.
  • מומלץ להשקיע בביקור בין שעה וחצי לשעתיים.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם במוזיאון הכרכרות יחד עם גן החיות של וינה (Tiergarten Schönbrunn) שנמצא בסמוך לפארק Schönbrunn, זהו יעד נהדר עבור משפחות עם ילדים המעוניינים לחקור את עולם החי בגן החיות העתיק ביותר בעולם. בגן החיות ישנן פינות ליטוף מושקעות, רכבת פעילה שמקיפה את הגן ומתחמים מופלאים המציגים מינים שונים של בעלי חיים – ניתן לרכוש כרטיסים כאן. כמו כן, תוכלו לשלב את ביקורכם יחד עם המוזיאון היהודי (Jewish Museum) הממוקם בכיכר היהודים בוינה (Judenplatz) ברובע היהודית הוא אתר היסטורי המשחזר את המורשת של יהדות וינה יחד עם הסיפורים הקשים ביותר שידע העם היהודי, החל מגלות יהודי וינה בשנת 1400 ועד הבנייה ההדרגתית מחדש של קהילות יהודיות לאחר מלחמת העולם השנייה- כרטיסים ניתן להזמין בקישור הזה.
  • בוינה התחבורה הציבורית מאוד נגישה ופעילה, תוכלו להגיע בכמה דרכים אל מוזיאון הכרכרות המלכותיות. תחנת המטרו הקרובה ביותר באטרקציה היא Karlsplatz וגם תחנת Herrengasse.
  • בקרבת מוזיאון הכרכרות המלכותיות יש מגוון רחב של פתרונות לינה איכותיים, שיעניקו לכם גישה נוחה לאטרקציות פופולריות בעיר ושירותים טובים. בין המומלצים תוכלו למצוא את מלון אוסטריה טרנד מקסימיליאן (Austria Trend Hotel Maximilian), הממוקם במרחק של כ-9 דקות הליכה מאטרקצית המוזיאון ובקרבת נקודות מרכזיות נוספות בעיר. פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון אוסטריה טרנד פארקהוטל שנברון ויין (Austria Trend Parkhotel Schönbrunn Wien), הממוקם במרחק של 9 דק’ הליכה רגילה ובסמוך לפארק שנברון, המלון נמצא בקרבת אטרקציות נוספות בעיר ומסעדות פופולאריות.

שאלות נפוצות על מוזיאון הכרכרות המלכותיות

ביקור המוזיאון מומלץ עבור חובבי ההיסטוריה והתרבות העתיקה, כמו כן מתאים עבור חובבי הרכבים ולמשפחות עם ילדים.

המוזיאון פתוח כל ימות השבוע בין השעות 09:00-17:00.

עבור ילדים מתחת לגיל 19 אין צורך ברכישת כרטיס, הכניסה חינם.

הנוחה והזולה היא באמצעות המטרו, התחנה הקרובה ביותר היא Karlsplatz

מידע שימושי

  • שעות פתיחה : האתר פתוח כל ימות השבוע בין השעות 09:00-17:00.
  • עלות כרטיס למבוגר (19-64) הינה 12 יורו לאדם, עלות כרטיס עבור סטונדט (19-25) בהצגת כרטיס סטונדט בתוקף הינה 9 יורו לאדם. מתחת לגיל 19 ניתן להיכנס בחינם לאתר.
  • כתובת : Schloß Schönbrunn, 1130, Vienna
  • בוינה התחבורה הציבורית מאוד נגישה ופעילה, תוכלו להגיע בכמה דרכים אל מוזיאון הכרכרות המלכותיות. תחנת המטרו הקרובה ביותר באטרקציה היא Karlsplatz וגם תחנת Herrengasse.
  • אתר רשמי: https://www.wien.info/en