מאדאם טוסו וינה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Madame Tussauds Vienna

עדכון אביב 2024

בעונה זו בוינה עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במאדאם טוסו וינה בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למאדאם טוסו וינה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מאדאם טוסו וינה בכמה מילים

מאדאם טוסו בוינה (Madame Tussauds) הינו מוזיאון שעווה הממוקם בכניסה לפארק השעשועים המפורסם פראטר (Parter). למעשה הוא מוזיאון אחד מתוך רשת גדולה ברחבי העולם, שם מוצגות דמויות שעווה בגודל אמיתי של מפורסמים ודמויות היסטוריות. המוזיאון הוקם על ידי מארי טוסו (Marie Tusso), הוא בעל 3 קומות ומוצגות של כ80 דמויות מעולם הבידור העולמי ומתקופות קדומות בהיסטוריה. ליצירת פסלי השעווה דרושים לעיתים יותר מ800 שעות עבודה, בין 3-6 חודשים הכוללים 500 מדידות גוף מדויקות וכ200 תצלומים כדי לייצר דמות אחת, על מנת לייצר את הדמות בצורה המדויקת ביותר. במוזיאון מאדאם טוסו בוינה אין חבלים או מחסומים שימענו מכם להתקרב לבובות ולעיתים ליד הדמויות יש אביזרים נוספים כך שתוכלו להצטלם באופן מצחיק ולייצר מזכרת לכל החיים מהביקור.

מוזיאון מאדם טוסו נמצא ממש בכניסה לפארק פארטר (צילום: מוזיאון מאדם טוסו נמצא ממש בכניסה לפארק פארטר

סיור במוזיאון השעווה מאדאם טוסו

מוזיאון השעווה מאדאם טוסו מאפשר חקר על 80 סלבריטאים כמו מייקל ג’קסון ואלברט איינשטיין, פוליטיקאים ודמויות שעזרו לעצב את ההיסטוריה והתרבות האוסטרית כמו הקיסרית סיסי (Empress Sisi), מוצרט (Mozart), גוסטב קלימט (Gustav Klimt) וזיגמונד פרויד (Sigmund Freud). הדמויות המוצגות בתערוכת המוזיאון יעוררו בכך מחשבה והשראה ויתנו לכם אף תחושה כי הן ממש בכל רגע עלולות לגעת בכם.

סרטון על מאדאם טוסו וינה

כרטיסים למאדאם טוסו בוינה

תוכלו לרכוש כרטיסים עבור כניסה למוזיאון השעווה מאדאם טוסו בוינה דרך האתר Tiqets, את כרטיסיכם תקבלו למכשירי הסלולר שלכם ותציגו אותם בכניסה. הסיור במוזיאון מתאים עבור חובבי האומנות ועולם הבידור, תוכלו להצטלם עם הדמויות במוזיאון ולייצר תמונות שיהוו מזכרות לכל החיים. עלות כרטיס הינו 24 יורו לאדם, ניתן לרכוש כרטיס בקישור הזה. תוכלו לרכוש כרטיס משולב באתר, שיקנה לכם כניסה למוזיאון השעווה יחד עם ביקור במוזיאון השוקולד של וינה (Vienna’s Chocolate Museum). וינה מפורסמת בייצור כמה מהשוקולדים הטובים בעולם, מוזיאון השוקולד יעניק לכם חוויה קולינרית נהדרת שם תוכלו להשתתף בסדנת שוקולד מודרכת ולייצר בעצמם שוקולד איכותי. הסיור מתאים עבור מטיילים שמעוניינים לשלב את טיולם עם אטרקציה חווייתית וקולינרית שתאפשר לכם גם כניסה למוזיאון השעווה וגם השתתפות בסדנה מושקעת, עלות כרטיס הינו 50.35 יורו לאדם. ניתן לרכוש כרטיס בקישור הזה.

הזמנת כרטיסים למאדאם טוסו וינה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מאדאם טוסו מומלץ עבור חובבי האומנות וההיסטוריה כמו כן עבור חובבי עולם הבידור והתעשייה העולמית.
  • מוזיאון מאדאם טוסו פתוח למבקרים כל ימות השנה.
  • מומלץ להשקיע במוזיאון כשעה עד שעה וחצי לטובת הנאה מקסימלית בין יצירה ליצירה.
  • מומלץ לשלב את הביקור במוזיאון יחד עם מוזיאון השוקולד של וינה (Vienna’s Chocolate Museum) שתאפשר לכם חוויה קולינרית נהדרת, שם תוכלו להשתתף בסדנת שוקולד מודרכת ולייצר בעצמם שוקולד איכותי. ניתן לרכוש כרטיס בקישור הזה. תוכלו לשלב את טיולכם יחד עם גן החיות של וינה (Tiergarten Schönbrunn) שנמצא בסמוך לפארק Schönbrunn, זהו יעד נהדר עבור משפחות עם ילדים המעוניינים לחקור את עולם החי בגן החיות העתיק ביותר בעולם. בגן החיות ישנן פינות ליטוף מושקעות, רכבת פעילה שמקיפה את הגן ומתחמים מופלאים המציגים מינים שונים של בעלי חיים. ניתן לרכוש כרטיסים דרך הקישור הזה.
  • יש מגוון רחב של אפשרויות הגעה באופן פשוט למוזיאון מאדאם טוסו. באמצעות המטרו תוכלו לרדת בתחנה Praterstern, אם תעדיפו להשתמש באוטובוס התחנה הקרובה ביותר היא Praterstern דרך קו 80A וגם באמצעות רכבות תוכלו להגיע, הקווים שמגיעים לתחנה הקרובה הם : S1, S2, S3, S5, S6, S7, S9, S15.

שאלות נפוצות על מאדאם טוסו וינה

הביקור במוזיאון מאדאם טוסו בוינה מומלץ לחובבי ההיסטוריה והתרבות של וינה האוסטרית כמו גן מומלץ עבור חובבי עולם הבידור העולמי והאומנות.

מאדאם טוסו בוינה פתוח כל ימות השנה פרט לימי שני, ניתן לבקר בכל מועד שתרצו.

מידע שימושי

  • המוזיאון פתוח בין השעות 11:00-17:00 כל ימות השבוע פרט לימי שני.
  • עלות כרטיס עבור מבוגר (15+) הינו 21.60 יורו לאדם, עלות כרטיס עבור ילדים בטווח הגילאים 4-15 הינו 18 יורו לאדם וילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס בחינם.
  • כתובת: 5,Riesenradplatz, 1020, Vienna
  • יש מגוון רחב של אפשרויות הגעה באופן פשוט למוזיאון מאדאם טוסו. באמצעות המטרו תוכלו לרדת בתחנה Praterstern, אם תעדיפו להשתמש באוטובוס התחנה הקרובה ביותר היא Praterstern דרך קו 80A וגם באמצעות רכבות תוכלו להגיע, הקווים שמגיעים לתחנה הקרובה הם : S1, S2, S3, S5, S6, S7, S9, S15.
  • אתר רשמי: https://www.madametussauds.com/wien/en/