1. עמוד הבית
  2. »
  3. אוסטריה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. וינה, אוסטריה 2024 – המדריך המקיף | Vienna
  6. »
  7. אתרים, אטרקציות ומסלולים בוינה
  8. »
  9. כרטיסי הנחות בוינה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Vienna City Passes

כרטיסי הנחות בוינה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Vienna City Passes

כרטיסי הנחות בוינה בכמה מילים

בירת אוסטריה וינה היא עיר אירופאית קלאסית שטומנת בחובה אין-סוף דברים לעשות ולראות. ברור כבר מלכתחילה שאי אפשר למצות את וינה בביקור יחיד של כמה ימים, אולם בהחלט ניתן להפיק את המירב מהביקור שלכם על ידי שימוש בכרטיסי הנחות בוינה (“Vienna pass”). זהו כרטיס חבילה אשר מקנה גישה למספר גדול ומכובד של האטרקציות המובילות ומגוון אתרים ומוקדי עיניין שונים ברחבי העיר. יש סוגים שונים של כרטיסים בסגנון זה, והעיקר הוא הכניסה למספר אתרים רב, תחבורה ציבורית חופשית והנחות במסעדות וחנויות שונות שמשתתפות בחבילה.

מה כוללים כרטיסים ההנחות בוינה

כרטיסי הנחות בוינה מאגדים יחד את כל האירגונים והתכנונים שצריך לעשות על מנת להגיע לאטרקציות שבחרתם לבקר ביעד הטיול שלכם. החבילה כוללת את הכניסה לאטרקציות ואתרים המרכזיים והפופולארים ביותר בעיר עם הטבה של דילוג על התור. תוכלו למצוא ברשימה מוזיאונים, בניינים היסטורים, כנסיות, פארקים ועוד. מלבד הכרטיס מציע הנחות במגוון מסעדות וחנויות ברחבי העיר. בנוסף, החבילה כוללת את ההגעה והחזרה מהמקום בתחבורה ציבורית חופשית באוטובוסים, במטרו ובחשמליות, ומדריך יסודי שמסביר כיצד להשתמש בכרטיס באופן מיטבי. החבילות השונות מאפשרות לחסוך זמן וכסף, וכל שנשאר לכם הוא לבקר בגולות הכותרות של וינה ולהינות.

סרטון על רכישת כרטיסים ברכבת התחתית

כרטיסי הנחות בוינה

באתר גטיורגייד ניתן לרכוש כרטיס Vienna PASS שמקנה כניסה חופשית ליותר מ70 האטרקציות הפופולאריות ביותר בוינה כולל דילוג על התור ואפשרות לביטול בחינם, נסיעות בלתי מוגבלות באוטובוס התיירים של וינה ומדריך שמסביר כיצד להשתמש בחבילה באופן המיטבי. ניתן לרכוש את הכרטיס בתוקף של בין יום לשישה ימים, לבחירתכם. מחיר החבילה הוא 78.3 יורו לאדם.

באתר טיקטס ניתן לרכוש מספר סוגים שונים של כרטיסי הנחות בוינה. האפשרות הראשונה היא Vienna Tourist Pass (ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור) שמקנה כניסה לשניים מהארמונות האייקונים ביותר בוינה: ארמון שנברון (Schönbrunn Palace) ולארמון בלוודר העליון (Upper Belvedere Palace). בנוסף הכרטיס מאפשר נסיעות חופשיות באוטובוס התיירים של וינה ומדריך אודיו באפליקציה בסמארטפון. עלות הכרטיס היא 84 יורו לאדם. חבילה נוספת שמוצעת באתר היא Vienna City Card + Airport Transfer (ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור) שמציעה הנחה על כרטיסי הכניסה במגוון גדול של מוזיאונים, סיורים, אירועים, חנויות ומסעדות ברחבי העיר. החבילה כוללת את ההגעה והחזרה משדה התעופה ותחבורה ציבורית חופשית ל24, 48 או 72 שעות- לפי בחירתכם. מחיר החבילה הוא 34 יורו לאדם והוא מתאים למי שמעוניין להסדיר מראש את נושא ההגעה משדה התעופה והחזרה אליו. סוג חבילה נוסף הוא Vienna PASS: Admission to 70+ Attractions (ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור) שמקנה כניסה למעל 70 אטרקציות פופולאריות ברחבי וינה, דילוג על התור ב22 אטרקציות ונסיעות בלתי מוגבלות באוטובוס התיירים של וינה. מחיר החבילה הוא 76 יורו לאדם והיא מתאימה למי שמעוניין למצות את הביקור בוינה על ידי ביקור באתרים הפופולארים ביותר.
לסוגים נוספים של כרטיסי הנחות בוינה מומלץ לבקר באתר טיקטס, על מנת להתאים לעצמכם את החבילה האידיאלית. האתר מקנה הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5.

הזמנת כרטיסי הנחות בוינה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • כרטיסי הנחות בוינה מתאימים למי שנמצא בביקור בעיר ומעוניין להספיק לבקר באטרקציות ואתרים רבים. כרטיסי ההנחות מאגדים בתוכם דברים רבים ומשום שיש סוגים כה רבים תוכלו להתאים לכם את כרטיס ההנחה האידאלי עבורכם.
  • מומלץ לבקר באזור בתקופות האביב (אפריל-יוני) או הסתיו (ספטמבר-אוקטובר) כאשר מזג האוויר יחסית נוח, והעיר אינה עמוסה בתיירים כמו בשיא הקיץ (יולי-אוגוסט).
  • התוקף של כרטיסי ההנחה בוינה משתנה מחבילה לחבילה, ניתן לרכוש חבילות בתוקף של מיום אחד עד שבעה ימים.
  • כרטיסי הנחות בוינה מציעים שילוב של שלל אטרקציות, אתרים, מוזיאונים ועוד ברחבי העיר. במידה ואתם רוכשים כרטיס הנחה כדאי לנצל אותו היטב ולבקר במספר מהמקומות הפופולארים ביותר בוינה.
  • במידה ורכשתם כרטיס הנחה שכולל תחבורה ציבורית או את אוטובוס התיירים בוינה מומלץ להשתמש באפשרות שכן הכי נוח להתנייד בוינה בצורות האלה.
  • כרטיסי הנחות בוינה מתאימים למשפחות עם ילדים שכן הם מאגדים בתוכם את כל התכנונים והרכישות שיש לבצע לקראת הביקור שלכם. הם מאפשרים לחסוך זמן וכסף במהלך אירגון הטיול, וכוללים אטרקציות רבות שמתאימות לילדים.
  • עלות כרטיסי ההנחות בוינה משתנה בהתאם למה שמוצע בחבילה והיא נעה בין 34 ל84 יורו.
  • מומלץ לרכוש כרטיס הנחה בוינה במידה ואתם מעוניינים לבקר באטרקציות ואתרים רבים, שכן הכרטיס יכול להוזיל את עלויות הביקור באופן משמעותי.
  • אין סיבה להתנייד בתוך וינה עם רכב שכן רוב כרטיסי ההנחות כוללים נסיעות חופשיות בתחבורה הציבורית המעולה שמרשתת את העיר או באוטובוס התיירים של וינה.

שאלות נפוצות על כרטיסי הנחות בוינה

כרטיסי ההנחות בוינה מומלצים לכל מי שמבקר בעיר ומעוניין להכיר אותה היטב באמצעות ביקור באתרים ובאטרקציות הפופולארים ביותר, ובייחוד עבור מי שרוצה להספיק מספר רב מהם.

מומלץ לבקר בוינה בתקופות האביב (אפריל-יוני) או הסתיו (ספטמבר-אוקטובר) אז מזג האוויר נוח יחסית והעיר אינה עמוסה וצפופה כמו בשיא עונת התיירות בקיץ (יולי-אוגוסט).

כרטיסי ההנחה של וינה מציעים חבילות עם תקופות תוקף שונות, החל מיום אחד ועד שבעה ימים, כך שתוכלו להתאים את הכרטיסים לצרכים שלכם.

מידע שימושי

  • יש סוגים רבים של כרטיסי הנחות בוינה והמחירים משתנים בהתאם למה שהחבילות מציעות, תווך המחירים הוא בין 34 יורו ל84 יורו לאדם.
  • רוב כרטיסי ההנחות בוינה מציעים גישה חופשית לתחבורה ציבורית, או לאוטובוס התיירים של וינה. אולם יש לשים לב שלא כל החבילות כוללות את השירות הזה ולכן מומלץ לקרוא היטב מה החבילה כוללת.