מוזיאון סיסי, וינה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Sisi Museum

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בוינה כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון סיסי עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון סיסי: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון סיסי בכמה מילים

מוזיאון סיסי (Sisi Museum) אשר שוכן בתוך מתחם המפואר של ארמון הופבורג (Hofburg Palace) הוקם לטובת הצגת סיפור חייה של הקיסרית אליזבת אשר נחקק בספרי ההיסטוריה האוסטרים וההונגריים. סיסי מהווה עד היום סמל לגאווה ונחשבת לאהובת העם האוסטרי, לוחמת, דעתנית ומובילה. במוזיאון עצמו תוכלו למצוא למעלה מ300 פרטים אישיים של הקיסרית אליזבת משמלות ערב ועד לתכשיטים יוקרתיים, במוזיאון תוכלו ללמוד רבות על הסיפורים הטרגיים בחייה, על המורשת העשירה שהנחילה באוסטריה וגם תוכלו להנות מהשוקולד האיכותי שתקבלו במהלך הסיור סיסי טלר (Sissi Taler chocolate) בחינם.

הקיסרית אליזבת המכונה סיסי אחת מהנשים הבולטות בהיסטוריה האוסטריתהקיסרית אליזבת המכונה סיסי אחת מהנשים הבולטות בהיסטוריה האוסטרית

מה רואים במוזיאון סיסי

במוזיאון סיסי תוכלו ללמוד על סיפור חייה של הקיסרית אליזבת שמהווה עד היום סמל לפמיניסטיות, עוצמה וחוכמה בקרב האוכלוסייה האוסטרית. במוזיאון ישנן מגוון תערוכות בהם מוצגים פריטים אישיים שהשתמשה בהם במהלך חייה, ביניהם : שלמות ערב מיוחדות, תכשיטים, קופסאות מעוצבות בהן אכסנה דברים שונים, שמשיות, כפפות גלימות ועוד. בין המוצגים ניתן למצוא את קרון הרכבת הקיסרי (The Imperial Railway Car) בו שהתה בזמן מסעותיה הרבים, במהלך הסיור ישנה אפשרות לסייר ולחקור את דירת סטפן (Stefan’s apartment) שם מוצגים מגוון פריטים אישיים של הקיסרית המפורסמת. מעבר לחפצים העשירים והמפוארים מוצג סיפור חייה הכולל גם טרגדיות כמו אובדן ביתה לאחר הלידה ואת אהבתם הגדולה של הקיסרית ובעלה הקיסר יוסף. הסיור במוזיאון מתבצע בקבוצות של 30 אנשים במשך כשעתיים, עם מדריך מקצועי בשפה גרמנית. לאורך התערוכות תוכלו ללמוד דרך פירוט בשפה האנגלית המופיע ליד כל מייצג, כך ששפת המדריך לא תהווה מכשול בביקורכם באתר.

סרטון על מוזיאון סיסי

כרטיסים למוזיאון סיסי

עבור מוזיאון סיסי תוכלו לרכוש כרטיסים דרך אתר Tiqets ודרך האתר GetYourGuide, שם תוכלו למצוא מגוון אפשרויות רכישה עבור האטרקציה.

אפשרות רכישה ראשונה הינה רכישת כרטיס לאטרקצית מוזיאון סיסי בלבד ללא שילוב עם אטרקציות נוספות. הכרטיס מתאים עבור מבקרים המעוניינים לבקר באתר מבלי לשלב את הביקור עם יעדים נוספים, עלות הכרטיס הינה 38 יורו לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

אפשרות רכישה שנייה היא רכישת כרטיס לסיור מודרך, כרטיס המשלב סיור במוזיאון סיסי יחד עם סיור מודרך בארמון המפורסם הופבורג (Hofburg). כרטיס זה מומלץ עבור מבקרים המעוניינים להצתוות למדריך מוסמך בעל ידע שיחשיף בפניכם את הנקודות המרשימות ביותר בהיסטוריית וינה וישלב את ביקורכם בין שני יעדים פופולאריים בעיר. משך הסיור הוא שעתיים ומועבר בשפה האנגלית, הכרטיס יאפשר לכם דילוג על תורי הכניסה ועלותו הינה 173 יורו לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

הזמנת כרטיסים למוזיאון סיסי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון סיסי מומלץ לחובבי ההסיטוריה והעתיקות.
  • מוזיאון סיסי פתוח כל ימות השבוע, ניתן לבקר בכל תקופה בשנה. בעונת התיירים החמה בוינה ישנם לעיתים עומסים לכן יש לתכנן את הטיול בהתאם.
  • מומלץ להשקיע בסיור במוזיאון סיסי שעתיים שלמות.
  • מומלץ לשלב את הביקור במוזיאון סיסי יחד עם אטרקציות נוספות בעיר, בין הפופולאריים שביניהם הם : גן החיות של וינה (Tiergarten Schönbrunn) והמוזיאון היהודי (Jewish Museum). גן החיות נמצא בסמוך לפארק Schönbrunn, זהו יעד נהדר עבור משפחות עם ילדים המעוניינים לחקור את עולם החי בגן החיות העתיק ביותר בעולם. בגן החיות ישנן פינות ליטוף מושקעות, רכבת פעילה שמקיפה את הגן ומתחמים מופלאים המציגים מינים שונים של בעלי חיים. ניתן לרכוש כרטיסים כאן . כמו כן, תוכלו לשלב את ביקורכם יחד עם המוזיאון היהודי הממוקם בכיכר היהודים בוינה (Judenplatz) ברובע היהודית הוא אתר היסטורי המשחזר את המורשת של יהדות וינה יחד עם הסיפורים הקשים ביותר שידע העם היהודי, החל מגלות יהודי וינה בשנת 1400 ועד הבנייה ההדרגתית מחדש של קהילות יהודיות לאחר מלחמת העולם השנייה. כרטיסים ניתן להזמין כאן.
  • מוזיאון סיסי נמצא במתחם ארמון הופבורג סמוך לרינג – שטראסה (Ring – Strasse) ולתחנת רכבת תחתית וחשמליות : תחנת Volkstheater U2 ו,U3 חשמלית D, 1, 2.
  • בקרבת מוזיאון סיסי יש מגוון פתרונות לינה איכותיים בהם תוכלו להנות גם משירות טוב וגם מגישה נוחה ליעדים ואטרקציות בעיר.

    בין פתרונות הלינה המומלצים תוכלו למצוא את מלון שלוס-הוטל רומישר קייזר (Schlosshotel Römischer Kaiser), אחד מן הפופולאריים בקרב מבקרים בוינה, המלון ממוקם בנקודה מרכזית בעיר ובמרחק של 700 מטרים מאטרקציית המוזיאון. לביצוע הזמנה לחצו כאןhttps://www.booking.com/hotel/at/schlosshotel-romischer-kaiser.he.html.

    פתרון לינה נוסף ומומלץ לא פחות, הוא מלון אוסטריה טרנד אסטוריה ויין (Austria Trend Hotel Astoria Wien) השוכן במבנה מקסים משנת 1912, במרכז וינה. המלון נמצא על רחוב הקניות המפורסם קארטנרשטראסה (Kärtnerstraße) ובמרחק של כ-600 מטרים מאטרקציית מוזיאון סיסי. לביצוע הזמנה לחצו כאןhttps://www.booking.com/hotel/at/astoria-wien.he.html.

שאלות נפוצות על מוזיאון סיסי

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה : מוזיאון סיסי פעיל כל ימות השבוע בין השעות 09:30-17:00.
  • עלות כרטיס עבור מבוגר (18+) הינה 38 יורו לאדם, עלות כרטיס עבור ילד (7-17) היא 33 יורו לאדם. ילדים מתחת לגיל 7 רשאים להיכנס לאתר בחינם.
  • כתובת : Michaelerkuppel, 1010 Wien, Austria
  • מוזיאון סיסי נמצא במתחם ארמון הופבורג סמוך לרינג – שטראסה (Ring – Strasse) ולתחנת רכבת תחתית וחשמליות : תחנת Volkstheater U2 ו,U3 חשמלית D, 1, 2.
  • אתר רשמי: https://www.sisimuseum-hofburg.at/en/