טיולי יום מוינה – המדריך המקיף בעברית | Day trips from Vienna

טיולי יום מוינה בכמה מילים

וינה עיר הבירה של אוסטריה הממוקמת על נהר הדנובה במרכז אירופה ונמצאת על גבולן של צ’כיה, הונגריה וסלובקיה. וינה ידועה בתור עיר בירה אירופאית קלאסית עם היסטוריה ענפה ומסקרנת והודות למיקומה של וינה על גדות נהר הדנובה, למרגלות הגבעות של ההרים האלפיניים, וינה מהווה מקור לשפע מרהיב של נופים עוצרי נשימה, מקומות היסטוריים כגון ארמונות מפוארים ומנזרים, כפרים ועיירות שתוכלו לגלות, לחקור וליהנות מהם. כל המבקרים בוינה יכולים למלא את זמנם בכיף עם האטרקציות הרבות של וינה, אך על מנת לחוות את החוויה המלאה שיש לאוסטריה להציע, מומלץ לצאת לטיולים מוינה הסוקרים את שלל המקומות סביבתה המספקים אזורי טבע נפלאים, אתרים היסטוריים כגון אתר המורשת העולמי של אונסק”ו, זאלצקמרגוט, הידוע גם באגמים היפייפים, הרי אבן הגיר והטירות ההיסטוריות, את זלצבורג הכוללת את מקום הולדתו של מוצרט ובנוסף שימשה כאתר לצילומים של הסרט “צלילי המוזיקה”.

טיולי יום פופולארים מוינה

אחד המקומות הפופולריים ביותר לטיולי יום מוינה הוא הכפר הציורי האלשטאט, הנחשב לאחד האזורים היפים ביותר של אוסטריה, המספק חוויה חושית עם הנופים עוצרי הנשימה של ההרים האלפים, האגמים היפייפים והצלולים. באמצעות ה“Hallstatt Skywalk”, עמדת תצפית בגובה של 360 מטרים מעל גובה פני הים הבולטת כ- 12 מטרים מחוץ לקצה ההר מתאפשרת צפייה בנוף הפונרמי הפנומנלי הישר לאתר המורשת העולמי של אונסק”ו. בנוסף, תוכל לבקר באלשטאט במכרה המלח העתיק ביותר בעולם, עם ממצאים ארכיאולוגיים מלפני כ-7,000 שנים המוכיחים שתרבויות קדומות חיו באזור וכרו מלח מבטן האדמה.
היעד הבא לטיול פופולרי היא העיר זלצבורג, העיר השנייה הכי מתויירת באוסטריה לאחר וינה.
זלצבורג ידועה בתור מקום הולדתו של המלחין מוצרט, ושתי האטרקציות המרכזיות בה הן ביתו של מוצרט והכיכר הקרויה על שמו. בנוסף, תוכלו לחוות את הקסם של העיר העתיקה שהוכרזה כאתר מורשת של אונסק”ו, להתפעל מהקתדרלה, להתענג על הגנים הצבעוניים והמטופחים של ארמון מיראבל, מכנסיית פטרוס הקדוש ולבקר באתר הצילום של המחזמר המפורסם “צלילי המוזיקה”.

סרטון על טיולי יום מוינה

כרטיסים לטיולי יום מוינה

באתר getyourguide ישנו מבחר מגוון של טיולי יום מוינה, המשלבים ביקור בכמה אתרים פופולריים יחדיו, ישנם טיולים הנמשכים כ- 12 שעות עד טיולים האורכים כחצי יום. ישנם טיולים המשלבים שיוט בסירה, טעימות יין, ביקורים באתרים היסטוריים רשמיים ועוד. אחד הטיולים הפופולריים ביותר הוא טיול יום לאלשטאט המשלב Skywalk Lift. עוד טיול פופולרי הוא עמק ואכאו, מנזר מלק וסיור בעמקי הדנובה. בנוסף, ניתן למצוא סיורים נוספים באתר tiqets, המציע מגוון של סיורי יום, כגון: טיול יום מוינה לבודפשט, בו תראו את אתריה החשובים של בודפשט, תתחילו בבניין הפרלמנט ההונגרי (Hungarian Parliament Building), אחד ממבניה הבולטים של בודפשט, תמשיכו לבית האופרה המפואר (Hungarian State Opera), לכיכר הגיבורים (Heroes’ Square), ארמון בודה (Buda Castle), לבאסטיון הדייגים (Fisherman’s Bastion), כנסיית מתיאש (Matthias Church) שהוכרזה כאתר מורשת עולמי של אונסק”ו ועוד. כמו כן, ישנם טיולי יום מוינה לברטיסלבה, לצ’סקי קרומלוב (Český Krumlov) ולאתרים פופולריים בפראג.

הזמנת כרטיסים לטיולי יום מוינה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • טיולי יום היוצאים מוינה מומלצים לכל המבקרים בה, על מנת לחוות על החוויה המלאה שיש לאוסטריה להציע מחוץ לוינה, עם הנופים עוצרי הנשימה של האגמים ופסגות ההרים המושלגות.
  • הזמן המומלץ לטיולי יום מוינה הוא לכל אורך השנה, אך הנוף משתנה בהתאם לעונה ולכן מומלץ להתארגן בהתאם לכל עונה.
  • טיולי היום מוינה אורכים החל מ – 4-12 שעות.
  • טיולי יום מוינה מומלצים למשפחות המעוניינות לצאת מהאווירה העירונית ולחוות את השטחים והטבע יוצא דופן של אוסטריה.

שאלות נפוצות על טיולי יום מוינה

טיולי יום מוינה מתאימים ומומלצים לכל המבקרים בעיר, מעוניינים לחוות ולהכיר אזורים שונים באוסטריה המהווים מקור בלתי נדלה של אזורי טבע יפייפים, נופים מרהיבים ועוצרי נשימה.

הזמן המומלץ לביקור בוינה היא בחודשים אפריל עד מאי או מספטמבר עד אוקטובר. באביב ובסתיו מזג האוויר נעים, אך זו לא עונת השיא כמו בחודשי הקיץ החמים בין יוני לאוגוסט.

טיולי יום מוינה נעים בין חצי יום עד ליום שלם.

מידע שימושי

  • טיולי יום מוינה באתר tiqets נעים החל מ80 – 130 יורו. באתר getyourguide המחירים נעים החל מ 80 -200 יורו לטיול.
  • מרבית סיורי היום היוצאים מוינה מועברים בגרמנית או באנגלית.