1. עמוד הבית
  2. »
  3. אוסטריה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. וינה, אוסטריה 2024 – המדריך המקיף | Vienna
  6. »
  7. אתרים, אטרקציות ומסלולים בוינה
  8. »
  9. גן החיות של וינה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Tiergarten Schönbrunn (Vienna Zoo)

גן החיות של וינה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | Tiergarten Schönbrunn (Vienna Zoo)

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בוינה ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם גן החיות של וינה, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לגן החיות של וינה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

גן החיות של וינה בכמה מילים

גן החיות של וינה (Schönbrunn Zoo) אשר ממוקם בתוך פארק שונברון (Schönbrunn), הוא אחד מגני החיות העתיקים ביותר בעולם. הגן לראשונה הוקם בשנת 1752 על ידי הקיסר פרנץ שטפן (Franz Stefan) שדרש שיכלאו ב13 כלובים שונים בעלי חיים ממינים שונים לטובת הנאתו האישית, שכן היה ידוע כחובב טבע ובעלי חיים. בזמנו, בעלי החיים שנכלאו על ידי הקיסר הובאו מארמון בלוודר (Belvedere Palace) שהיו מאוד נדירים דאז. בשנת 1779 המקום הפך לראשונה למתחם של ממש ולאט לאט נוספו עוד חיות ונבנו אזורים שונים לפי קירבת החיות אחד לשנייה מבחינת מיניהם. בסוף מאה ה- 19 הפך המתחם לגן חיות אשר היה פתוח לקהל הרחב, כיום בגן החיות העתיק והמיוחד ישנם קרוב ל- 8,500 בעלי חיים שונים, בתוך האתר תוכלו למצוא אטרקציות כמו אכלת חיות, כלי תחבורה פנימיים להתניידות נוחה, מזנונים ועוד. זו אכן אחת מהאטרקציות היותר מתאימות ואהובות על ידי מטיילים שחובבים טבע, בעלי חיים ואבולוציה של אירועים היסטוריים וכמובן למשפחות עם ילדים צעירים.

כניסה לגן החיות בוינה- אחד מגני החיות העתיקים בעולם (צילום: כניסה לגן החיות בוינה- אחד מגני החיות העתיקים בעולם

אטרקציות ונקודות מרכזיות בגן החיות של וינה

גן החיות שונברון של וינה מפורסם אודות שילוב של מגוון חיות וטבע יחד עם היסטוריה, שימור מבנים עתיקים וטיפוח האתר. באתר תוכלו לצפות ב-700 מינים שונים מרחבי העולם אשר חלקם בסכנת הכחדה, ישנם שטחי ענק לערך 170 דונם בהם נמצאים ג’ירפות, אורנגוטאנים, דובים, קואלות, פילים אפריקאים ועוד. בנוסף, בגן החיות ממוקם מבנה מקורה דו קומתי, שם תוכלו לראות ולהכיר צמחים טרופיים וקשת רחבה של בעלי חיים שזקוקים לתנאים לחים וקרים, מקום זה נקרא בית החיות (World Tour of the Animal Houses). בגן החיות ממוקמים גם אקווריומים, חלקם מיועדים לבעלי החיים היבשתיים וחלקם לבעלי החיים הימיים. ניתן לבקר באקווריומים אטומים בהם נמצאים מינים רבים של זוחלים, כמו כן ישנו אגף לכלבי הים, פינגווינים ודובי קוטב. בגן החיות יש מגוון בתי קפה ומזנונים, לרוב בעונות עמוסות יש תורים רבים אך יש מבחר רחב מאוד של אפשרויות כך שתמיד תהיה אופציה זמינה עבורכם. בכניסה לגן החיות וגם בהמשך, תוכלו להשכיר עגלה במידה ותרצו להנות מסיור ללא מאמץ פיזי, בתשלום נוסף. בכניסה לגן החיות ניתן לקחת מפה לטובת התמצאות ומיצוי טוב של כל הנקודות המרכזיות והמעניינות בגן, עבור משפחות עם ילדים גן החיות כולל גם מתקני שעשועים עבור הילדים ומקומות ישיבה וספסלים למבוגרים.

ישנו מגוון עצום של מינים מכל העולם בגן החיות של וינה (צילום: ישנו מגוון עצום של מינים מכל העולם בגן החיות של וינה

סרטון על גן החיות של וינה

כרטיסים לגן החיות של וינה

לגן החיות של וינה יש מגוון כרטיסים, חלקם יאפשרו לכם מעבר מהיר ללא עמידה בתורי הכניסה וחלקם משלבי כניסה לגן החיות יחד עם אטרקציות ואתרים נוספים בוינה.

אפשרות ראשונה היא רכישת כרטיס כניסה לגן החיות הכולל דילוג על התור. כרטיס זה מומלץ עבור מטיילים המעוניינים לרכוש כרטיס זול ולהנות מהאפשרות לדלג על התור ומביקור בגן בלבד. ניתן לרכוש כרטיס כניסה לגן החיות המקנה דילוג על התור במחיר של 26 יורו לאדם, בקישור הבא.

אפשרות נוספת היא לרכוש כרטיסים עבור כניסה לגן החיות וסיור ברכבת שנברון (Schönbrunn) שם תוכלו לחקור את גן הארמון הקסום (Schönbrunn Palace Garden). הסיור אורך 50 דק’, הוא עוצר ב9 יעדים מרכזיים בפארק בניהם הקשת המפורסמת ומזרקת נפטון, מחיר לאדם הוא 33.25 יורו. הכרטיס מתאים למטיילים אשר מעוניינים להרחיב את ביקורם בגן החיות יחד עם ביקור ביעד נוסף. ניתן לרכוש את הכרטיסים כאן.

בנוסף, ישנו כרטיס המשלב את הכניסה לגן החיות יחד עם הגלגל הענק (Vienna Giant Ferris Wheel) שיאפשר לכם גם כן לדלג על תורי הכניסה ולהרוויח עוד זמן באתר. את גלגל הענק קשה לפספס, הוא משקיף על כל בירת אוסטריה ונותן פרספקטיבה טובה על המבנים והארכיטקטורה המדהימה של בעיר וינה. כרטיס משולב זה יאפשר סביב יחיד על הגלגל, מתאים למטיילים אשר מעוניינים להביט מלמעלה על העיר כולה בצורה חד פעמית ומומלץ למשפחות עם ילדים שייהנו מביקור חוויתי על הגלגל הענק. מחיר כרטיס הוא כ-37 יורו, ניתן לרכוש כרטיסים כאן.

ניתן לרכוש כרטיס משולב, שמממש לכם את הכניסה לגן החיות יחד עם עלייה לאוטובוס התיירים של וינה (Hop on Hop off). ניתן לנסוע בשלושת המסלולים של אוטובוס התיירים ולממשו ל48 או 72 שעות בהתאם לכרטיס שתרכשו, עלות כרטיס הוא החל מ51 יורו בהתאם לסוג הכרטיס שתרכשו. אוטובוס התיירים יעניק לכם סיור מודרך ברחבי העיר דרך הנקודות המרכזיות של העיר כמו כן גם שחרור קל לרגליים אחרי טיול בגן החיות הנהדר. ניתן לרכוש את הכרטיס כאן.

הזמנת כרטיסים לגן החיות של וינה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בגן החיות של וינה מומלץ עבור משפחות עם ילדים בעיקר ולחובבי הטבע וההיסטוריה בפרט, המקום משלב היסטוריה, מבנים ישנים, קמעונאות ובידור עבור ילדים.
  • הביקור מומלץ בכל ימות השנה פרט לחודשי החורף בהם פחות סימפטי לסייר בגן החיות, אך בהחלט אפשרי למעוניינים.
  • מומלץ להקדיש לסיור בגן החיות כחצי יום, זהו אתר גדול הכולל המון אטרקציות ביניים ובתי קפה, זהו זמן טוב לטובת מיצוי ראוי של כלל הנקודות המרכזיות.
  • את הטיול בגן החיות של וינה ניתן לשלב יחד עם סיור באוטובוס התיירים של וינה (Hop on Hop off), תוכלו להנות מסיור מודרך ולשחרור קל של הרגליים אחרי טיול ארוך בגן החיות. אוטובוס התיירים יאפשר לכם סיור מעבר מהיר בנקודות המרכזיים בעיר בתנאים ממוזגים ונוחים. ניתן לרכוש כרטיסים בקישור – https://www.tiqets.com/en/vienna-attractions. כמו כן, ניתן לשלב את טיולכם יחד עם סיור בארמון שונברון (Schönbrunn Palace), תוכלו להנות מסיור מודרך בארמון שיחשוף בפניכם מבנים היסטוריים מרהיבים ביופיים, במקום תוכלו לראות את נופי היערות של וינה. ניתן לרכוש כרטיס בקישור – https://www.tiqets.com/en/vienna-attractions.
  • ניתן להגיע לגן החיות באמצעות תחבורה ציבורית נוחה וגם באמצעות אוטובוס התיירים (Hop on Hop off), כתחנת ביניים בטיולכם.
  • בסמוך לגן החיות יש מגוון רחב של בתי אירוח ומלונות אשר יאפשרו לכם לינה בתנאים מעולים וגישה נוחה לאתרים המרכזיים בעיר. בין המומלצים שביניהם הוא מלון ארבעה כוכבים אוסטריה טרנד פארקהוטל שנברון ויין (Austria Trend Parkhotel Schönbrunn Wien). המלון ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה מארמון שנברון (Schönbrunn) ומגן החיות של וינה (Vienna Zoo). כמו כן, הוא בקרבת מקום למסעדות מקומיות וחיי לילה פעילים. לפרטים נוספים ולהזמנה לחצו כאן.

    אפשרות לינה מומלצת נוספת היא מלון ארבעה כוכבים אוסטריה טרנד מקסימיליאן (Austria Trend Hotel Maximilian), אשר נמצא במרחק הליכה קצר מגן החיות של וינה וכ5 ק”מ מרובע המוזיאונים. לפרטים נוספים והזמנה לחצו כאן.

שאלות נפוצות על גן החיות של וינה

מומלץ להקציב לטיול בגן החיות של וינה כחצי יום, כך תוכלו למצות את כלל האטרקציות של גן החיות וראות את מגוון הנקודות המרכזיות באתר.

התקופה המומלצת לטיול בגן החיות של וינה הוא בחודשי השנה החמים, טיול בחודשי החורף אפשרי אך פחות מומלץ.

הביקור בגן החיות של וינה מומלץ למשפחות עם ילדים ולחובבי הטבע וההיסטוריה. גן החיות הינו העתיק בעולם בכלל ובאירופה בפרט, משלב מבנים עתיקים ומגוון רחב של בעלי חיות וצמחים.

מידע שימושי

  • גן החיות פתוח כל ימות השנה ושעות הפעילות משתנות בהתאם לעונות השנה. שעת פתיחה קבועה ב09:00, שעות הסגירה נעות בין 16:30-18:30, בהתאם לעונה.
  • מחיר כניסה למבוגר (19+) הינו 26 יורו ומחיר לילד (6-18) הינו 15 יורו. ילדים עד גיל 6 נכנסים בחינם.
  • כתובת: Maxingstraße 13B, Vienna
  • אתר רשמי: https://www.zoovienna.at/