1. עמוד הבית
  2. »
  3. אוסטריה 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. וינה, אוסטריה 2024 – המדריך המקיף | Vienna
  6. »
  7. אתרים, אטרקציות ומסלולים בוינה
  8. »
  9. ארמון בלוודר, וינה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | belvedere palace

ארמון בלוודר, וינה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר בעברית | belvedere palace

עדכון אפריל, 2024

בתקופה זו כמות התיירים בוינה הולכת ועולה, מגמה אשר תלך ותתחזק ככל שנתקרב אל הקיץ. אם אתם מתכננים להגיע לאטרקציות הפופולאריות ביותר, למשל ארמון בלוודר, מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש. הזמנת הכרטיסים מראש תבטיח את כניסתכם במועד הנוח לכם ביותר (במיוחד אם אתם מתכננים להגיע במהלך סוף השבוע) ותאפשר לכם גם להיכנס ישר למוזיאון בלי לחכות בתור לרכישת הכרטיסים בקופות. להזמנת כרטיסים מראש לארמון בלוודר: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

ארמון בלוודר בכמה מילים

ארמון בלוודר (Belvedere Palace) הוא קומפלקס של ארמונות והמבנים הנלווים אליהם אשר ממוקם ברובע השלישי של וינה כחלק מפארק Belvedere Schlossgarten רחב הידיים בסגנון הבארוק. המבנים המרכזיים בקומפלקס הם שני הארמונות הגדולים שבו- הארמון העליון (Upper Belvedere) והארמון התחתון (Lower Belvedere), אחד מהם שימש למגורים והשני לאירוח נשפים של החברה הגבוהה בוינה. סגנון הבנייה של המבנים הוא הבארוק, והם משקפים את העושר והכוח של אוסטריה. במקור המקום נבנה לכבוד הנסיך אויגן מאסבוי (Prince Eugene of Savoy) ושימש את בית המלוכה האוסטרי. את הארמונות מקיפים גנים רחבי ידיים מטופחים וירוקים בהם ניתן למצוא מזרקות, פסלים ושערי מתכת מסוגננים. כיום שוכן באתר מוזיאון בלוודר (Belvedere museum) שמציג יצירות אמנות מימי הביניים ועד ימינו, ואחת התערוכות הפופולאריות ביותר שמוצגות בו היא של יצירותיו של הצייר האוסטרי המפורסם גוסטב קלימט. מלבד הארמונות המפוארים יש במקום מתחם נוסף בשם Belvedere 21, זהו מבנה שנוסף לאחר מלחמת העולם השנייה בתור תוספת פוסט-מודרנית.

ארמון בלוודר התחתון שימש בעיקר כמגוריםארמון בלוודר התחתון שימש בעיקר כמגורים

מה רואים בארמון בלוודר

בביקור בארמון בלוודר תוכלו להתרשם מהארכיטקטורה הבארוקית של הארמונות והגנים ולהתרשם מהיופי והאסתטיקה של אירופה הקלאסית במיטבם. מלבד זאת, גולת הכותרת של האתר היא המוזיאון שנמצא בארמון התחתון ומציג אוסף מרשים של יצירות אמנות מתקופות שונות בהיסטוריה. כך ארמון בלוודר מציג את ההיסטוריה של אוסטריה דרך חפצי אמנות שמייצגים את תקופות ההיסטוריה השונות והשינויים שהתחוללו בהן. התערוכות מתרכזות בעיקר במוזיאון שבארמון התחתון, אולם תוכלו למצוא חפצי אמנות במקומות נוספים, בארוות הארמון יש תערוכה מימי הביניים, בארמון העליון תוכלו למצוא תערוכות של כמה מהציירים האירופאים הגדולים ביותר כמו ואן גוך וקלימט, ובBelvedere 21 יש תצוגות של אמנות אוסטרית עכשווית מודרנית ותערוכת וגינת פסלים. בנוסף לאמנות, כדאי לטייל בגנים שמקיפים את הארמונות, הם מושקעים ומטופחים ומהווים דוגמא נפלאה לסגנונות אירופה הקלאסית.

מומלץ להסתובב בגנים המרהיבים של ארמון בלוודר התחתון מומלץ להסתובב בגנים המרהיבים של ארמון בלוודר התחתון

סרטון על ארמון בלוודר

כרטיסים לארמון בלוודר

באתר גטיורגייד ניתן לרכוש כרטיסי כניסה לארמון בלוודר שכוללים את הארמון העליון והתחתון ב13.9 יורו, כולל אפשרות לביטול בחינם. עבור מי שמעוניין לראות אתרים רבים בוינה כדאי לשקול לרכוש וינה קארד אשר מקנה גישה לאתרים ואטרקציות רבים.

באתר טיקטס ניתן לרכוש כרטיסי כניסה לארמון העליון ולארמון התחתון בעלות זהה לאתר הרשמי. האתר טיקטס מקנה הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5.

באתר הרשמי של ארמון בלוודר ניתן לרכוש כרטיסי כניסה במחירים הבאים:
הארמון התחתון: כרטיס כניסה למבוגר ב13.9 יורו, כרטיס כניסה לקשישים (65 ומעלה) ולסטודנטים ב10.0 יורו, ילדים (19 ומטה) נכנסים בחינם, ומבקרים עם כרטיס וינה בתוקף ב12 יורו.
הארמון העליון: כרטיס כניסה למבוגר ב15.9 יורו, כרטיס כניסה לקשישים (65 ומעלה) ולסטודנטים ב13.4 יורו, ילדים (19 ומטה) נכנסים בחינם, ומבקרים עם כרטיס וינה בתוקף ב14.5 יורו.
Belvedere 21: כרטיס כניסה למבוגר ב8.9 יורו, כרטיס לקשישים ולסטודנטים ב6.9 יורו, ילדים בחינם, ומבקרים עם כרטיס וינה בתוקף ב7 יורו.

הזמנת כרטיסים לארמון בלוודר- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בארמון בלוודר מומלץ למי שנמצא בוינה ומעוניין להכיר מקרוב את אחד מהאתרים הקלאסיים והאייקונים של בירת אוסטריה. המקום מתאים בעיקר לחובבי אמנות ואדריכלות.
  • הזמן המומלץ לביקור בארמון בלוודר הוא בשעות הבוקר בסמוך לפתיחה, לפני שעות העומס.
  • כדאי להשקיע בביקור בארמון בלוודר הוא בין שעה לשעה וחצי.
  • ניתן לשלב את הביקור בארמון בלוודר יחד עם מקומות נוספים באזור. בסמוך שוכן מוזיאון ההיסטוריה הצבאית (Heeresgeschichtliches Museum) שמתאים לחובבי ההיסטוריה. בניין היסטורי חשוב ומרכזי נוסף בסביבה הוא ארמון הופבורג (Hofburg Wien). בנוסף, לא רחוק משם שוכנת הקתדרלה המרשימה קארלסקירכה (Karlskirche) וליד הפארק הירוק והיפה Resselpark.
  • ניתן להגיע בקלות לארמון בלוודר בעזרת תחבורה ציבורית. אין סיבה ממשית להגיע עם רכב.
  • הביקור בארמון בלוודר מתאים למשפחות עם ילדים.
  • ארמון בלוודר נמצא במיקום יחסית מרכזי בעיר ולכן רבים בוחרים ללון באזור הזה וישנן אופציות רבות ומגוונות. עבור מי שמעוניין להתארח במלון מומלץ ללון במלון בסט ווסטרן פלוס אמדיה וויין (BEST WESTERN PLUS Amedia Wien) שמציע חדרים אופנתיים, ספא, ונמצא במרחק של 1.4 ק”מ מהאתר (קישור להזמנה), או במלון NH וינה בלוודר (NH Wien Belvedere) שמציע חדרים מעוצבים בסגנון ארט-נובו ונמצא במרחק של 500 מטר מהארמון (קישור להזמנה), או במלון דניאל וינה (Hotel Daniel Vienna) בו יש מאפייה שמגישה מטעמים מהירקות והפירות שגדלים בגינה של המקום, שנמצא במרחק של כ-400 מטר מהאתר (קישור להזמנה). אפשרות נוספת היא להתארח במבני דירות כמו דירות וינה ליווינג – בלוודיר (Vienna Living Apartments – Belvedere) שמציע חדרים מעוצבים בסגנון מודרני ונמצא של כ-900 מטר מהארמון (קישור להזמנה), או דירות סנקט אליזבט סופיריור (Sankt Elisabeth Superior Apartments) בו יש חדרים ומטבח מאובזר היטב שנמצא במרחק של כ-400 מטר (קישור להזמנה).
  • מחירי הכניסה למתחמים השונים בארמון בלוודר נעים בין 8.9 ל-15.9 יורו.
  • כדאי להבין שארמון בלוודר מורכב מכמה מתחמים שהתשלום עליהם הוא בנפרד, לכן כדאי לתכנן אם באמת רוצים להגיע לכל המתחמים או אולי רק לאחד או שניים מהם וכך לחסוך תשלומים לא נחוצים. בנוסף, יש שיבחרו לטייל רק בגנים שמקיפים את הארמונות, וגם שם ניתן להינות מתערוכת הפסלים החינמית שמחוץ לBelvedere 21.
  • מומלץ להגיע לארמון בלוודר בתחבורה ציבורית.

שאלות נפוצות על ארמון בלוודר

הביקור בארמון בלוודר מומלץ לכל מי שנמצא בוינה ומעוניין להכיר מקרוב את אחד מהאתרים המרשימים והיפים בוינה. חובבי אמנות ומבנים אדריכליים קלאסיים יהנו מהאתר גם כן.

עדיף לבקר בארמון בלוודר בשעות הבוקר סמוך לפתיחה על מנת להימנע מעומס מבקרים.

זמן הביקור המומלץ בארמון בלוודר הוא בין שעה לשעה וחצי.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: 10:00-18:00 בארמונות, ו11:00-21:00 בBelvedere 21.
  • מחירי הכניסה למתחמים השונים בארמון בלוודר נעים בין 8.9 ל-15.9 יורו.
  • כתובת: Prinz Eugen-Straße 27, 1030 Wien.
  • ניתן להגיע לארמון בלוודר בתחבורה ציבורית בקלות. יש לרדת בתחנה Schloss Belvedere שנמצאת במרחק של כ-60 מטר מהאתר.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.belvedere.at/en/visit




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: