תשובה
שלום לין,
דרך מי הזמנתם את הכרטיסים?
לכל חברה יש את המדיניות שלה כך שקשה לי לענות.
שאלה
בוקר טוב,
הזמנתי דרך viagoogo
תודה על תשומת לבך.
תשובה
שלום לין,
ויהגוגו היא חברה המספקת פלטפורמה שהיא למעשה שוק הכרטיסים הדיגטלי הגדול בעולם. החברה מפעילה שוק זה בכמעט 60 מדינות ומאפשרת לכל אחד למכור את הכרטיסים שלו, בין אם מדובר בסוכן מורשה ובין אם מדובר בלקוח שרוצה למכור כרטיסים שברשותו.
הבעיה עם פלטפורמה שכזו היא שלמעשה כל אחד יכול למכור בה כרטיסים ולכן יש עליה גם לא מעט ביקורות שליליות.
אבל לפני שנקדים את עצמנו – יש כל מיני סוגי כרטיסים וזה מאוד תלוי מה בחרתם.
אופציית משלוח הכרטיסים למלון זו אחת האופציות המקובלות להעברת כרטיסים לספורט והופעות במהלך חופשה מחוץ לישראל, ולפעמים אפילו האופצייה היחידה הקיימת. יכול להיות שבחרת בלית ברירה באופציה זו ולכן עדיין לא קיבלת את הכרטיסים.
משלוח כרטיסים לכתובת הלקוח – פחות פופולרית באירועי ספורט ולכן אני בספק אם בכלל הייתה זמינה עבורך לבחירה.
כרטיס אלקטרוני – זו האופציה הטובה ביותר מכיוון ומיד לאחר ההזמנה את כבר אמורה לקבל את הכרטיס במייל.
אם בחרת באופציה הראשונה – אז הכל בסדר, הם יגיעו אל המלון כמה ימים לפני המשחק.
אם באופציה השניה או השלישית – מומלץ לבדוק ישירות מול הספק שמכר לך את הכרטיסים.
האם קיבלת מייל לאחר ביצוע ההזמנה? אישור כלשהו? לצערי, אין לי שום יכולת לעזור בהתקשרות מול ויהגוגו.
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
Keren Zamir קרן זמיר
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל על | קבוצת הפייסבוק של הכל על