תשובה
שלום תימור,
ראשית חשוב להבהיר שאנו לא סוכנים ולא מוכרים כרטיסים.
המערכת שלנו מציגה כרטיסים משני סוכנים אמינים איתם אנו עובדים מספר שנים, כאשר לכל משחק מוצגת ההצעה הטובה ביותר. אומנם מה שמוצע אצלנו במערכת הוא לא תמיד הכי זול, אבל הוא בטוח, וגם במידה וקורה משהו גם יש מול מי לפתור את הבעיה וגם יש התחייבות ל150%. יכול להיות שמדובר באותו ספק ולכן המחירים זהים.
מבחינת הזמנת הכרטיסים למלון – במידה ואתה מזמין את הכרטיס למלון ומשלם על כך תקבל את הכרטיסים למלון. אבל הרבה פעמים יש בעיות עם זה, אם לנים בדירה לשמל (ואז אין שם קבלה) או יש ערים בהן יש בעיה עם המשלוחים. כשאוספים את הכרטיסים זה חוסך את עלות המשלוח. כמו כן, כאשר הדבר אפשרי משתדלים לעבוד עם כרטיסים אלקטרוניים.
לגבי עלית המחיר – אם מסומן עיגול ירוק זה אומר שמדובר ברכישה מידית ואז אין שינוי במחיר. במידה ואין עיגול ירוק הספק מאשר את המחיר ולאחר קבלת האישור הסופי ממנו אז המחיר לא ישתנה יותר. לרוב המחירים לא משתנים.
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל על | קבוצת הפייסבוק של הכל על