1. עמוד הבית
  2. »
  3. צרפת 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. נורמנדי, צרפת 2024 – המדריך המקיף | Normandie
  6. »
  7. ערים, אטרקציות ואתרים בנורמנדי
  8. »
  9. מוזיאון הניצחון, נורמנדי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Normandy Victory Museum

מוזיאון הניצחון, נורמנדי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Normandy Victory Museum

עדכון אביב 2024

בעונה זו בנורמנדי כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון הניצחון בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון הניצחון ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

מוזיאון הניצחון בכמה מילים

מוזיאון הניצחון (Normandy Victory Museum) נמצא בצפון-מערב צרפת צפונית לעיר סן-לו (Saint-Lô) ומזרחית לעיירה קרנטן (Carentan les Marais). הוא ממוקם מחוץ לעיירה ומוקף בשטחים חקלאים ירוקים מרהיבים. המוזיאון עצמו נפתח לאחרונה בשנת 2017 אך ממוקם על שטח ששימש כשדה תעופה במלחמת העולם השנייה שנבנה בשנת 1944, שטח אשר מתפרס על כ-2000 מ”ר ומציג כמות עצומה של פריטים מקוריים (קרוב ל10,000 פריטים). רבים חושבים שהניצחון של בעלות הברית נעשה בD-day (יום הפלישה של ארצות הברית לצרפת שהייתה כבושה ע”י גרמניה אז), אך למעשה הלחימה המשיכה 100 מאז יום הפלישה עד שבעלי הברית ניצחו ושיחררו את כל חבל נורמנדי.
המוזיאון הוקם כדי לחלוק כבוד לכל החיילים שלחמו את הקרבות העקובים מדם ומתמקד בלחימה שכונתה כ’קרב הגדרות’ (Battle of the Hedgerows) קרב קשה שגרם לאבידות לשתי הצדדים בעקבות הטופוגרפיה שלא התאימה ללחימה עם כלי שריון.

על חווית הסיור האינטראקטיבי במוזיאון הניצחון

אומנם המוזיאון כולו מדבר על מלחמת העולם השניה אך הוא מנגיש את ההיסטוריה למבקרים בצורה חדישה ומעניינת. המבקרים עוברים שחזור של החוויות ממש כפי שהחייל חווה בימי המלחמה, כך שהמבקרים לומדים בצורה חוויתית. בכניסת המוזיאון נכנסים לרחוב שמעוצב ממש כמו בשנת ה40, ומשם (ע”פ סדר כרונולוגי) מתגלגלים מאירוע לאירוע כפי שהתרחש בקרב, 27 מתוך הסצנות המוצגות מבוימות בסאונד אולטרה-מציאותי. לאורך כל הסצנות נחשפים ל10,000 פריטים שהמוזיאון אסף למשך השנים. כחלק מהחוויה וההתנסות בחווית הקרב אפשר לגעת בחלק מהפריטים וכמובן לצלם אותם. ישנם 2 חוויות מדומות במהלך הביקור המאפשרות למבקר ממש להיכנס לנעליו של החייל. בסוף התערוכה מוקדשת תערוכה על תפקידן של הנשים במלחמה. מחוץ למוזיאון ישנו מסלול מכשולים שמשחזר את אימוני החיילים האמרקאים, וכן ניצבים כ-20 רכבי צבא ורכבים אזרחים ישנים מתקופת המלחמה, וכן טנק ומטוס מהמלחמה. המוזיאון מציע הדרכה מחוץ למבנה שמתבצעת בנסיעה על רכבים מתקופת מלחמת העולם השניה.

סרטון על מוזיאון הניצחון

כרטיסים למוזיאון הניצחון

“אם אתם מעוניינים ברכישת כרטיס כניסה למוזיאון, אנחנו ממליצים לכם להזמין כרטיס כניסה דרך אתר טיקטס, המציע כרטיס כניסה בסיסי לאתר. הכרטיס מומלץ לכל מי שרוצה להינות מביקור במוזיאון וניתן לרכוש אותו כאן.
מי שמעוניין לקבל מידע נוסף והדרכה מעמיקה מוזמן להצטרף לסיור מודרך במקום.”

הזמנת כרטיסים למוזיאון הניצחון - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למבקרים במוזיאון הניצחון

  • המוזיאון מומלץ לכל חובבי היסטוריית מלחמת העולם השניה וחובבי פריטים עתיקים.
  • מומלץ להגיע בכל עונת השנה למעט חודש ינואר שבו המוזיאון סגור.
  • הזמן המומלץ לבקר במוזיאון הוא בין שעה וחצי לשעתיים.
  • אם הגעתם למוזיאון עם רכב ואתם רוצים להמשיך ללמוד על האזור מתקופת מלחמת העולם השניה מומלץ לבדוק את מוזיאון דו דה-ברקמנט דה יוטה ביץ’ (MUSEE DU DEBARQUEMENT DE UTAH BEACH). תוכלו לרכוש כרטיס כניסה כאן.
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע למוזיאון היא עם רכב שאותו תוכלו לחנות בחניה הגדולה של המוזיאון.
  • המוזיאון מעביר את ההסטוריה בצורה חווייתית למשל יש חוויות מדומות, ומסלול מכשולים של חיילים, וכן נסיעה אטרקטיבית על רכב מהמלחמה לכן הוא מתאים גם לילדים.
  • שימו לב לתעריפים המוזלים המוצעים ברכישת כרטיס כניסה לאתר.
  • מומלץ להגיע למוזיאון עם רכב.
  • המוזיאון נגיש לנכים.

שאלות נפוצות על מוזיאון הניצחון

מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון בין שעה וחצי לשעתיים.

מומלץ להגיע בכל עונת השנה למעט חודש ינואר שבו המוזיאון סגור.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה של המוזיאון משתנות לפי עונות התיירים, בעונות השיא (מסוף מאי ועד סוף אוגוסט) המוזיאון פתוח בין השעות 09:30-19:00.
  • מחיר כניסה למוזיאון:
    מחיר מלא: 9€
    חינם עד גיל 6 (כלול)
    צעיר מגיל 7 עד 17 (כולל): 6€
    תעריף מופחת (מורה, תלמיד, צבא, מילואים, נכה): €6
    חבילה משפחתית גדולה: 2 מודעות + 3 או 4 ילדים: 30€
  • Parc d’Activités, La Fourchette, 50500 Carentan.
  • דרך ההגעה המומלצת ביותר היא באמצעות רכב שכור.
  • Visit Normandy Victory Museum – the Hedgerows hell museum in Carentan (normandy-victory-museum.fr)
  • ישנה חניה גדולה חינם צמוד למוזיאון שמכילה כ300 רכבים, מתאים להחנות שם גם קראוונים.