1. עמוד הבית
  2. »
  3. פראג 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. פראג מידע שימושי
  6. »
  7. גולשים כותבים: יומני מסע וסיכום חופשה בפראג
  8. »
  9. סיכום טיול זוגי בפראג וכמה טיפים לזוגות צעירים המבקרים בעיר – שני פלג

סיכום טיול זוגי בפראג וכמה טיפים לזוגות צעירים המבקרים בעיר – שני פלג

היי אוהד,

כמה טיפים על פראג:

1. איך נעים בעיר? Uber, פשוט להוריד את האפליקציה (אנדרוידאפל) וליהנות ממחיר ממש זול לנסיעה.

2. מועדונים ממש ממש שווים (מוזיקה אלקטרונית, בעיקר טכנו מעט האוס)
א. ה-Neone ממש מעט רחוק מפראג 1 (15 דקות הליכה לכיוון פראג 7), מועדון שווה כמעט ורק מקומיים. בפייסבוק יש את הליין מסיבות שלהם. (Bubenská 1477/1, 170 00 Praha 7, צ’כיה)
ב. ה-ankali מועדון שבור בטירוף, מקומיים בלבד, בפראג 10 (לוקחים אובר מפראג 1, יוצא ממש זול). (Lopuchová 4, 101 00 Praha 10, Czechia).
ג. ה-ROXY, המועדון ה-1 שהשמיע מוזיקה אלקוטורנית בצ’כיה. המועדון נמצא ברחוב דלוהה, שזה ה-רחוב של חיי הלילה של פראג. מועדון ענק, סופר שווה ומלא תיירים (מי שאוהב אמריקאים וכל מיני אירופאים). (Dlouhá 33, 110 00 Staré Město, צ’כיה)

3. ה-NOD, הבר של הROXY הוא בר ממש ממש מגניב, נמצא כמובן מעל המועדון גם ברחוב דלוהה, ממש בפראג 1. מדובר בבר מסעדה שמגישים אוכל מכל הסוגים, ממש נגיש לצמחונים/טבעונים (ראו גם מלונות לצמחונים ולטבעונים בפראג). בבר יש באופן קבוע גלריה מתחלפת (ללא תשלום, אפשר גם סתם לעלות הלתסכל ולצאת ללא ישיבה/קניה במקום).

העצם תלויה פשוט שם באמצע הבר (NOD), היא הייתה חלק מהפסלים שיש בעיר ומתחלפים כל שנה. העצם הייתה תלויה שם בחוץ ובמקום להעביר אותה לאיזה גלריה/מוזיאון יוקרתי תלו אותה בתוך הבר. גניבבבב. בעיקר מקומיים.

4. הסיור שעשינו היה סיור אלטרנטיבי (בתשלום של 90 ש”ח לבנאדם בערך, יש הנחה לסטודנטים). מומלץ מאוד ביום הראשון לעשות כזה סיור. המשך היה 3.5 שעות וסיימנו בבר- מועדון מגניב (באזור פראג 7). לא בילינו שם במסיבה אז אני לא יכולה ממש לכתוב המלצה אבל זה היה מטורף וכיפי. חשוב לציין שמדובר בסיור רגלי שבו לא עוצרים ליותר מדקה בתחנה, ככה שזה מעניין ומתאים בעיקר לצעירים (גם הקבוצה הייתה של צעירים בלבד).

5. קניות. הפלאדיום הוא העזריאלי ת”א שלהם. אותם מחירים, אין מה לנסוע לשופינג (מי המפגר שנוסע בשביל זה? העיר כ”כ מדהימה!)

אני בטח אזכר בעוד, מבטיחה לשלוח מייל כשזה יקרה.
ונשתמע בחופשה הבאה!