סיכום טיול זוגי + משחק בברצלונה – סרגי יורשנקו

כתב: סרגי יורצ’נקו (28.03.2014)

(להוספת כתבות וסיכומי טיול לאתר)

 

סיכום טיול זוגי + משחק בברצלונה - סרגי יורשנקו

כללי

מלון בברצלונה

Huse Oriente – מלון 4 *, עיקר ההיתרונות שלו זה המיקום, צוות מאוד אדיב ועזר לנו בכל שאלה שהייתה לנו. ארוחות בוקר מאוד דלילות (לא מה שאנחנו מכירים מבתי המלון בארץ), גם החדרים (לפחות זה שהיינו בו) מאוד צנועים אבל לא חסר לנו דבר. ויי פיי חופשי, יש אפשרות לשמירת חפצים במידה ועושים צ’ק אאוט זמן רב יחסית עד הטיסה.




טיפים מאתרים שונים

סיור במיזיאון קאמפ נואו

עלות הסיור הינה 23 יורי לאדם ולא 14 כפי שקראתי לפני כן (לא זוכר איפה)
כרטיס של 14 יורו מיועד לילדים עד גיל 13 ולמבוגרים.
אוהדי ברצלונה חייבים לבקר בו!!! בעיקר כדי להתרשם מעוצמת המועדון לדורותיו ולראות את עולם הגביעים של המועדון. גם כדורי הזהב של מסי מוצבים במוזיאון.

צילום של מוזיאון הכדורגל בקאמפ נאו (צילום סרגי יורשנקו)

פארק גואל

ממליץ להגיע אל הפארק באוטובוס לכניסה העליונה/חניון האוטובוסים קו מספר 92 – מי שמגיע מלמטה משקיע מאמץ פיזי לא פשוט כדי להגיע לפארק (שוב פעם תלוי מאיפה מתחילים ללכת במידה ומגיעים מלמטה).

חשוב להתעדכן מראש לגבי זמני הסיור בתוך חצרות הפארק והבתים המוצבים בו – אזור שבשבילו במיוחד מגיעים המבקרים. סיור באזור זה מתאפשר למשך 30 דקות בין שעות ספציפיות.

מוזיאון פיקאסו

מאוד נהננו.

מי שמגיע למוזיאון מומלץ בחום לקחת אודיו גיד – הבעיה היא שאין גיד בשפה העיברית.לטעמי להיות שם ללא גיד בתנאי שאין ידע קודם על האומן-זה פספוס.

המלצות כלליות

אוכל:

הייתי ממליץ בחום לאכול בברים ובתי קפה שנמצאים בתוך הסמטאות ולא על הרחובות הראשיים – הבדלים מאוד משמעותיים במחירים אבל כמעט ואין הבדל באיכות המזון וברוב הפעמים אפילו יותר טעים. אכלנו גם במסעדות איטלקיות – אוכל טעים ומחירים נורמאליים. הרבה מהמסעדות, לפחות על הלה רמבלה, מוחזקים בידי הודים או טורקים – מחירים הזויים, לנו לא היה טעים. כדי לחסוך ממש בהוצאות על האוכל אפשר לאכול אחלה של ארוחות ב KFC דילים מצוינים.

נוספים:

עלות ה T-10 (ראה תחבורה בברצלונה) עלתה ל10.30 יורו ולא 9 ומשהו – לא משמעותי אבל שאנשים יידעו שהם לא קונים יותר יקר ממה שהם קראו באתר (לא זוכר עם אצלך מופיע שזה עולה 9+). כמו כן אולי כדאי לציין שצריך לקנות T-10 של אזור 1, כי כשאתה מגיע אל המכונה אז היא נותנת כמה אזורים לבחירה, לקח לנו כמה דקות להבין איזה אזור בדיוק אנו צריכים. אזורים נוספים כמו שאתה יודע עולה הרבה יותר מ 10 יורו.

מזרקות הקסם – פועלות בימי שישי ושבת בין השעות 19:00-21:00. אני קראתי שמפעילים אותם כל חצי שעה למשך 10 דקות בין השעות והימים שציינתי אבל בפועל כשהיינו שם המזרקות פעלו רצוף במשך שעה ראשונה לפחות, אחרי זה עזבנו.

תודה רבה לך על העזרה !!!!