כרטיס משולב – מרלין מג’יקל לונדון פאס

הזמנת כרטיס משולב - מרלין מג'יקל לונדון פאס

שימו לב! כרטיס זה אינו זמין יותר ובמקומו יש שילובי אטרקציות בלינק זה

כרטיס לונדון מג’יקל לונדון פאס (Merlin’s Magical London Pass) מקנה הנחה משמעותית על האטרקציות המבוקשות ביותר בלונדון: הגלגל הענק – לונדון איי, מוזיאון השעווה מאדאם טוסוהאקווריום של לונדוןהרפתקאות שרק והצינוק של לונדון.

הזמנת כרטיס משולב - מרלין מג'יקל לונדון פאס




לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

הכרטיס למעשה מקנה אפשרות כניסה לכל חמשת האטרקציות, במחיר זול יותר משמעותית מאשר רכישה בנפרד. הכרטיס בתוקף למשך 90 יום מרגע השימוש הראשון ולכן אינו מגביל אתכם ותוכלו ליהנות מהאטרקציות השונות בזמן שהכי מתאים לכם ולא להיות לחוצים להגיע אליהן ביום אחד עמוס.

לונדון איי | London Eye

העין של לונדון, או לונדון איי (London Eye), הוא למעשה גלגל ענק המשמש כאחד מאתרי התיירות מושכי הקהל של העיר לונדון. הוא נמצא קרוב מאוד אל האטרקציות האקווריום של לונדון, הצינוק של לונדון והרפתקאת שרק…

מוזיאון מאדאם טוסו | Madame Tussaud’s Museum

מאדם טוסו הוא למעשה שמה של רשת מוזיאונים העוסקות בפיסול של פסלי שעווה. אומנם לרשת יש מוזיאונים רבים , אך שאומרים מאדם טוסו מתכוונים למוזיאון הראשי של הרשת שנמצא בלונדון…

האקווריום של לונדון | Sea Life London Aquarium

האקווריום של לונדון (Sea Life London Aquarium) הוא אקווריום הנמצא בסמוך ללונדון איי, גשר ווסמיניסטר, הביג בן ובית הפרלמנט. הוא נמצא באזור הגדה…

הרפתקאת שרק | Shrek’s Adventure

הרפתקאת שרק היא אטרקצית ארבעה מימדים לילדים בנושא הסרט שרק של אולפני הקולנוע DreamWorks, הממוקמת בבית העירייה של לונדון. הרפתקאת שרק בלונדון קרובה מאוד לאטרקציות לונדון איי, האקווריום של לונדון…

הצינוק של לונדון | The London Dungeon

הצינוק של לונדון הוא מהפופלריות באטרקציות של לונדון וזו האטרקציה אשר נחשבת כאתר המפחיד ביותר בממלכה (חייבים לציין, וסליחה על הציניות שאם זה המפחיד ביותר שלהם – המצב קשה)…

 

האם הכרטיס כדאי?

לטעמנו, נכון לשנת 2018 רכישת הכרטיס המשולב משתלמת מאוד היות ורכישה של הכרטיס המשולב יוצאת זולה משמעותית הרבה יותר מאשר קניית הכרטיסים כל אחד בנפרד. מספיק שרכשתם בנפרד רק שלוש מהאטרקציות, או אפילו רק שתי אטרקציות (מאדאם טוסו וכמעט כל אטרקציה אחרת מהרשימה) ובמחיר זה תקבלו את כולן.

אטרקציה בנפרד כרטיס משולב
לונדון איי £ 26
מאדאם טוסו £ 32
האקווריום של לונדון £ 21
הרפתקאת שרק £ 24
הצינוק של לונדון £ 25
───── ─────
סה”כ £ 128 £ 55
השורה התחתונה – ✓ משתלם מאוד

 

 

 

היות והצעות ומחירים משתנים עם הזמן (לא תדיר אך קורה, ומדי פעם יש גם הצעות ייחודיות למחירים נמוכים יותר) אנו מציעים לגולשינו תמיד לבצע בעצמם את הבדיקה העדכנית. ניתן להעזר לשם כך בלינקים- לונדון איי בנפרדמאדאם טוסו בנפרדהאקווריום של לונדון בנפרדהרפתקאת שרק בנפרד והצינוק של לונדון בנפרד.

הזמנת כרטיסי הנחות משולבים לאטרקציות בלונדון




המלצות "הכל על"

  • כפי שתואר תחת האם הכרטיס משתלם, נכון לשנת 2018 הוא משתלם למי שרוצה להגיע למאדאם טוסו ואטרקציה אחת מהרשימה או ל-3 אטרקציות מהרשימה, ובמחיר זה תקבלו את כל חמשת האטרקציות.
  • היתרון הגדול בכרטיס הוא שכל האטרקציות ממוקמות סמוך אחת לשניה, סביב נהר התמזה. מה שמקל על התניידות, בעיקר כשמטיילים עם ילדים.
  • בניגוד לכרטיסי הנחות אחרים כמו הלונדון פאס, כרטיס זה לא מגביל אתכם במספר ימים נמוך ומאלץ אתכם לרוץ לאטרקציות רבות באותו יום, הוא למעשה תקף ל-90 יום- זמן די והותר אפילו לתיירים שמגיעים ללונדון לזמן רב מאוד.
  •  הכרטיס מגולם מחיר הכניסה לכל חמשת האטרקציות, אין צורך בתשלום נוסף בעת הגעה למקום.
  • ילדים בגילאי 2 ומטה אינם מחוייבים בתשלום עבור הכרטיס, ילדים עד גיל 13 חייבים בליווי מבוגר. הכרטיס כדאי ומומלץ מאוד עבור משפחות עם ילדים, מדובר באטרקציות לכל המשפחה ואין ספק כי כולם יהנו (למידע נוסף על לונדון עם ילדים).