מלונות מומלצים בגדה הדרומית של פירנצה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בגדה הדרומית של פירנצה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? ואיפה הכי כדאי ללון באזור?

4 מלונות מומלצים בגדה הדרומית של פירנצה

Villa Nardi – Residenza D’Epoca

מלון וילה נארדי – רזידנצה דה אפוקה (Villa Nardi – Residenza D’Epoca) – מלון . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Pitti Palace al Ponte Vecchio

⭐⭐⭐⭐
מלון פיטי פאלאס (Hotel Pitti Palace al Ponte Vecchio) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel La Scaletta al Ponte Vecchio

⭐⭐⭐
מלון לה סקאלטה (Hotel La Scaletta al Ponte Vecchio) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Palazzo Guadagni

⭐⭐⭐
מלון פאלאצו גואדגני (Hotel Palazzo Guadagni ) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בפירנצה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור הגדה הדרומית של פירנצה עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים בגדה הדרומית של פירנצה

דרומית לנהר הארנו יושבת הגדה הדרומית של פירנצה, שם העיר משתחררת מעט מצפיפותה שהוגדרה ונתחמה בתוך חומות הגרעין הראשוני של העיר העתיקה מצפון. חלק זה פתוח יותר ומאופיין על ידי גנים, ופחות על ידי סמטאות ימי הביניים או הבתים הצפופים של תקופת הרנסאנס. באזור זה המרחקים הם יותר גדולים בין אתר לאתר, בניגוד לגדה הצפונית והעיר העתיקה, שם המרחקים הם קטנים ועוברים בקלות ובמהירות מאתר לאתר.

מספר המלונות הוא קטן משמעותית מאלה שבגדה הצפונית משום שהיא מיושבת פחות בצפיפות וגם חלק נכבד ממנה ״תפוס״ על ידי גנים (כמו בובולי). בשל כך המבחר הוא לא גדול מדי ומצטמצם משמעותית אם מבקשים מלון ברמת כוכבים מסוימת או ליד אתר מסוים. לדוגמא את מספר מלונות ה-5 כוכבים בגדה הדרומית אפשר לספור על יד אחת ואף אחד מהם לא ממוקם במיקום נוח במיוחד – כולם רחוקים מאוד בהליכה מהעיר העתיקה, ואילו מלונות ברמה של כוכב אחד או שניים כמעט ואי אפשר למצוא. לעומת זאת אופציה פופלרית בגדה הדרומית היא דירות אירוח, מהן דווקא תוכלו למצוא מגוון גדול משמעותית. ולכן אם אתם סגורים על מלון עם דירוג כוכבים – בגדה הדרומית יהיה קצת יותר קשה למצוא כזה במיקום טוב.בין המלונות המומלצים בגדה הדרומית ניתן לציין את מלון וילה לה ודטה (Villa La Vedetta), מלון פיטי פאלאס (Hotel Pitti Palace al Ponte Vecchio), מלון לה סקאלטה (Hotel La Scaletta), ומלון פאלאצו גואדגני (Palazzo Guadagni Hotel).

המלצות על מלונות בגדה הדרומית של פירנצה

  • רוב אתרי התיירות של העיר נמצאים בגדה הצפונית כך שיש לקחת בחשבון שאם בחרתם בלינה בגדה הדרומית מצפה לכם הליכה אליהם (בפירנצה פחות נוח להתנייד עם תחבורה ציבורית). אזור זה שקט יותר ופחות מפוצץ מתיירים לעומת הגדה הצפונית, ולכן מתאים למי שרוצה לברוח מההמון האנושי ברחובות. אזור זה גם קצת יותר זול ממרכז העיר שכן הוא פחות מבוקש. בכללי ככל שמתקרבים לנהר (וכך גם לעיר העתיקה) המחיר עולה- כשהמחירים הגבוהים ביותר הן סביב לפונטה וקיו– הגשר הישן, וככל שמדרימים בגדה ומתרחקים מהעיר העתיקה המחירים יורדים.
  • המחירים בחלק זה של העיר נמוכים יותר, ומשתווים למחירים הנמוכים של המלונות שליד תחנת הרכבת– אך היתרון באזור זה הוא שהוא נעים יותר משמעותית מאשר ליד תחנת הרכבת. בשל כך מלונות באזור זה אטרקטיביים למשפחות וכמו כן לתרמילאים או לאלו המטיילים עם תקציב נמוך. למידע נוסף- מלונות למשפחות בפירנצה ומלונות זולים בפירנצה.
  • למי שמעוניין להיות קרוב למרכז העניינים של חיי הלילה השוקקים- מסעדות ובתי קפה, כדאי לבחור מלון סביב פיאצה סנטו ספיריטו (Piazza Santo Spirito). שם גם מתקיים שוק קטן בחלק משעות היום, בכל יום בנושא אחר.
  • אזור זה יכול להיות קצת יותר מתאים למי שמחזיק רכב שכור יחסית לעיר העתיקה, אם כי אנחנו עדיין לא ממליצים להגיע לתוך העיר עם רכב, למידע נוסף על מלונות עם חניה בפירנצה, השכרת רכב בפירנצה והשכרת רכב באיטליה.



Booking.com