מלונות מומלצים באזור האייפל והאינווליד

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם באזור האייפל והאינווליד בפריז: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים באזור האייפל והאינווליד בפריז

Pullman Paris Tour Eiffel

⭐⭐⭐⭐
הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם בצמוד למגדל אייפל בפריז. במרחק של 5 דקות הליכה ניתן להגיע למגדל אייפל ולנהר הסיין, חדרי המלון מוארים המעוצבים בסגנון מודרני ומציעים נוף עוצר נשימה של פריז…. למידע נוסף…

Hôtel Eiffel Turenne

⭐⭐
הוא מלון שני כוכבים מרכזי שנמצא בלב אזור האינווליד בסמיכות למוזיאון רודן מצד אחד ושדה מארס – מצד שני. מיקום זה מעניק למלון קרבה ברמה של הליכה רגלית של פחות מחמש דקות לכמה מהאתרים החושבים של פריז כמו מגדל אייפל ומתחם האינווליד. למידע נוסף…

Amélie Hotel

⭐⭐
נמצא במרכז פריז, סמוך לנהר הסיין ובמרחק הליכה ממגדל אייפל, מתחם אינבליד, מוזיאון האמנות ד’אורסיי ומרבית אתרי התיירות המפורסמים בעיר. באזור תוכלו לשוטט ברחובות הפריזאים ולבקר בשלל חנויות הבוטיק ובבתי הקפה הציוריים… למידע נוסף…

Résidence Charles Floquet

שוכן בבניין משופץ והיסטורי באזור האייפל והאינווליד שבפריז, 50 מטרים בלבד ממגדל אייפל (Tour Eiffel). אם תחצו את נהר הסיין (Seine River) תגיעו אל גני טורקדרו וארמון שאיו (Jardin du Torcadero and Palais de Chaillot). במרחק נסיעה קצרה תגיעו אל למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החודש מסמל את תחילת האביב בפריז ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור האייפל והאינווליד במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים באזור האייפל והאינווליד

אזור האייפל והאינווליד הוא כינוי לאחד האזורים המתויירים ביותר של פריז שנמצא ברובע השביעי בגדה השמאלית של הסן. רובע זה מלא באתרים חשובים ופופולריים לביקור בפני עצמם, ולכן, כנראה שכל תייר שיגיע לפריז יזדמן לביקור ברובע. כאן תוכלו למצוא את מגדל אייפל, מוזיאונים קלאסיים ומודרניים, גנים צרפתיים ואת מתחם ההיסטוריה הצבאית המפורסם, האינווליד. הרובע נמצא בגדה מול אזור השאנז-אליזה, וניתן לשלב במסלול ביקור בשני האזורים.
הלינה באזור האינווליד מצטיינת בקרבה לאתרים המרכזיים של אזור זה (בראשם כמובן מגדל אייפל ומתחם האינווליד). בנוסף, יתרונה הוא בכך שהיא מרכזית, אך מרוחקת מהרעש וההמולה של אזור השאנז אליזה וכוללת בתוכה לא מעט שטחים ירוקים ופתוחים ביחס ללינה במרכזה של עיר כה פעילה וגדולה.
האזור הוא אזור תיירותי במשך שעות היום ו/או מדיני ועסקי וככזה הוא לא כולל חיי לילה סוערים (למי שמחפש בילויים ומסעדות עדיף לחפש מלונות ברובע הלטיני / מארה או מונמרטר) ואינו מאופיין בשופינג (מחפשי מלונות באזורי קניות יחפשו מלונות באזור השאנז אליזה). האזור כולל מיעוט יחסי של אפשרויות לינה – רובם ברמה גבוהה של מחיר ושל שירות, והוא אחד מהאזורים היקרים שיש למלונות בפריז.

מגדל אייפל (Tour Eiffel) – מגדל הברזל הוא אחד האתרים המפורסמים ביותר בעולם, והסמל של פריז וצרפת כולה

היתרונות של הלינה באזור זה הם:

  • קרבה לאתרי האינווליד ומגדל אייפל.
  • אזור יחסית שקט ונעים למרות היותו במרכז העיר ובעל נגישות רבה.
  • אפשרויות לינה ברמה גבוהה שמיועדות למי שמחפש לינה מפנקת ויוקרתית יחסית. ​

החסרונות של הלינה באזור זה הם:

  • מחיר יחסית יקר.
  • אזור שאינו מתאפיין במסעדות, שופינג ו/או בילויים וחיי לילה. ישנן כמה מסעדות טובות, אך בגדול זה אזור של אתרי תיירות ואתרי מורשת צרפתית.
  • למי שמחפש לינה פונקציונאלית יותר, מוטב לחפש באזורים אחרים (מלונות באזור האופרה, מלונות באזור המארה או מלונות באזור הרובע הלטיני). כמו כן, זה לא האזור למצוא בו אכסנייה זולה או B&amp B במחיר אטרקטיבי.

המלצות על מלונות באזור האייפל והאינווליד בפריז



Booking.com