מחזות זמר בלונדון ברגע האחרון – הדרך הבטוחה לחסוך כסף!

אם אתם טסים ללונדון ומעוניינים לצפות בהצגה או במחזמר חשוב לדעת שניתן להזמין גם בדקה התשעים, לעיתים מדובר בחיסכון רציני ומשמעותי.

אז איך עושים זאת? האפשרות הראשונה היא לגשת לכיכר לסטר (Leicester Square) ביום בו אתם רוצים ללכת לצפות במחזה, יש שם מספר דוכנים שמוכרים כרטיסים מוזלים מהיום להיום לכל מחזות הזמר בלונדון, במחיר נמוך בהרבה מהמחיר המקורי (אותו תאלצו לשלם אם תזמינו מראש). בכיכר תחפשו את השלט tkts שמסמן את נקודת המכירה של הכרטיסים (תוכלו לזהות את המקום גם לפי התור של האנשים). אם מסתמכים על שיטה זו אנו ממליצים להתחיל את היום בכיכר לסטר כדי להשיג כרטיסים למחזות זמר ולמקומות המבוקשים לפני שהם נגמרים, במיוחד אם אתם מגיעים בקיץ.

מכירת כרטיסי מחזות זמר בכיכר לסטר

קופות מכירת הכרטיסים ברגע האחרון למחזות זמר בכיכר לסטר

האופציה השנייה היא להיכנס לאתרים אשר מוכרים כרטיסים מוזלים ברגע האחרון, למשל לאתר הזה, באותו היום בו אתם מעוניינים לצפות במחזמר (או יום לפני) ולהזמין כרטיס במחיר מוזל בלי הצורך להגיע פיזית לכיכר לסטר. החיסכון במחיר יכול להגיע לעד כ 60 אחוז מעלות הכרטיס המקורי, כך שאם אתם מטיילים ספונטנים וגמישים במיוחד ולא ממש מפריע לכם איזו הצגה לראות אלא פשוט בא לכם ליהנות מהקסם של ההצגות בלונדון – זהו פיתרון מעולה עבורכם.




המלצות המערכת

  • חשוב להגדיש כי במידה ואתם יותר משלושה צופים סביר שיהיה לכם יותר קשה להשיג כרטיסים מוזלים לכולם, ויתכן שלא תוכלו לשבת באותו אזור בכלל. זהו פיתרון שמיועד למי שלא קריטי לו סוג ההצגה והתאריך, גמישות היא שם המשחק פה.
  • למחזות זמר פופולריים במיוחד כמו מלך האריותמאמה מיה! וצ׳רלי בממלכת השוקולד – פחות סביר שתמצאו כרטיסים ברגע האחרון, וגם כאשר נשארים כרטיסים אחרונים לרוב המחיר שלהם לא יורד באופן משמעותי. לכן מומלץ בחום להזמין אליהם כרטיסים זמן רב מראש, תוכלו לעשות זאת כאן.
  • אם אתם לא מעוניינים לראות מחזמר ספציפי – אין סיבה לא להזמין כרטיס ברגע האחרון ולהוזיל את החוויה שיכולה להיות יקרה.
  • למשפחות המגיעות לבקר בלונדון – מומלץ לא לקחת את הסיכון ולהזמין כרטיסים מראש כדי להימנע מאכזבה (ראו גם לונדון עם ילדים ולמלונות למשפחות בלונדון).

מלך האריות לונדון

למחזות הזמר המבוקשים, כמו מלך האריות, מומלץ שלא לחכות לרגע האחרון ולהזמין כרטיס מראש